Автор Тема: ЕГР вентил  (Прочитано 84323 пати)

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5453
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #345 на: 10 Февруари 2023, 16:44:34 pm »
Изгледа ми е затнат вентилот,  неколку пати ја вади истата грешка,  може и плинот шо ме заебава на сабајле на префрлање да е од ова. Него за чистење процедура, да не фрлам пари  за бреј клинери и средства,  имам  бензин стар по шишиња, а може и мешавина да е, ќе заврши работа?


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен car

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #346 на: 23 Февруари 2023, 21:27:04 pm »
Здраво.Се работи за Passat CC 2.0TDI.Во возење колата почна да испушта силен чад(мислам дека беше плав ама не сум баш сигурен).Е возев така околу 200 метра ја изгасив, перките работеа ,а моторот беше ладен проверив дали има антифриз  се беше во ред.Откако е запалив се беше нормално немаше проблем.Дали би знаеле што би можело да биде?фала

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 785
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #347 на: 23 Февруари 2023, 22:49:01 pm »
Ova onaka od google, najdobro mehanicar da ja vidi......

Син чад

Ако вашиот автомобил исфрла плав чад значи дека имате проблем со маслото, и дека доаѓа до согорување на маслото. Тоа најчесто се случува кога ќе дотраат кариките и вентилите, со што маслото протекува во комората за согорување каде се меша со горивото. Ако забележите ваков проблем, редовно проверувајте го маслото и доколку фали дополнувајте.

Сив чад

За овој чад е тешко да се даде соодветна дијагноза. Предизвикан е од слични случаеви како што е и со плавиот чад, но и од лош турбо полнач.Треба да го проверите маслото и потрошувачката на гориво, бидејки обично овие грешки ја зголемуваат потрошувачката.

Бел чад

Доколку видите бел чад не мора да значи ништо опасно, бидејки може да претставува само обична кондензација на внатрешниот издувен систем. Меѓутоа поголем облак од бел чад може да претставува проблем. Главни дефекти кои можат да предизвикаат бел чад се оштетен цилиндар на главата и испукан ѕид на главата од моторот, а тоа се скапи поправки. Овој проблем никако не треба да се игнорира, бидејки и до најмало истекување на течноста за ладење може да дојде до прегревање и сериозен ризик за оштетување на моторот.

Црн чад

Црн чад значи голема потрошувачка на гориво.Прво што треба да проверите се филтрите за клима, индуктивните сензори, инјектори за гориво и регулаторот за притисок. Црниот чад е најлесно да се дијагностицира, бидејки се знае што точно го предизвикува, а поправката на овие делови не е премногу скапа.
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6667
  • Бенве сие бенве
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #348 на: 23 Февруари 2023, 22:51:03 pm »
Започнала регенерација и си ја прекинал

Присутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3162
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #349 на: 23 Февруари 2023, 22:52:52 pm »
Здраво.Се работи за Passat CC 2.0TDI.Во возење колата почна да испушта силен чад(мислам дека беше плав ама не сум баш сигурен).Е возев така околу 200 метра ја изгасив, перките работеа ,а моторот беше ладен проверив дали има антифриз  се беше во ред.Откако е запалив се беше нормално немаше проблем.Дали би знаеле што би можело да биде?фала
se zapalil dpf filterot a ti si ja prekinal regeneracijata najubavo izlezi na avtopat i drzi ja vo treta okulu 2800 obrtai edno 10tina km +

Отсутен car

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #350 на: 23 Февруари 2023, 23:37:10 pm »
Здраво.Се работи за Passat CC 2.0TDI.Во возење колата почна да испушта силен чад(мислам дека беше плав ама не сум баш сигурен).Е возев така околу 200 метра ја изгасив, перките работеа ,а моторот беше ладен проверив дали има антифриз  се беше во ред.Откако е запалив се беше нормално немаше проблем.Дали би знаеле што би можело да биде?фала
se zapalil dpf filterot a ti si ja prekinal regeneracijata najubavo izlezi na avtopat i drzi ja vo treta okulu 2800 obrtai edno 10tina km +
дали е нормално да се приклучат перките тоа ме плаши?

Отсутен car

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #351 на: 23 Февруари 2023, 23:43:17 pm »
Дали може да настане некој проблем дека сум ја прекинал регенерацијата?

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3736
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #352 на: 24 Февруари 2023, 00:09:44 am »
Неможе да настане проблем од 2-3 пати,ама убаво ти пишал членот иди издувај ја на автопат...
Често кога прави регенерација перката е на втора брзина(максумум) ми се случувало и сред зима на -5 степени...

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Darius

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #353 на: 06 Март 2023, 12:53:26 pm »
Поздрав дечки, имам проблем на голф 5 1.9 105кс 2007, на 3000 обртаи ми вклучуваше лимп мод, во сервис ми кажаа турбината прави овербуст ја исчистивме, сега оди супер но дими црно и сиво до 2500 обртаи и не повлекува исто турбото, некогаш ме залепи некогаш не, ми рекоа дека е до ЕГР па дали нов или да го блокирам?

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 785
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #354 на: 08 Март 2023, 00:22:20 am »
Od koj grad si, ako si od sk odi do kaj mitreski ili dr avto sase, neka ti dadat sovet.
Za prilep mozam da ti kazam.

Moe mislenje da ne go blokiras t.e da go sredis stariot ili ako nemoze da stavis nov...
Mene taka me ubeduvaa so variabilen zamaec, stavi fiksen od golf 3, ama ne gi poslusav si poracav od germanija Sachs i staviv komplet cel kit, taka da, sto znam za ova, jas ne se delam od fabrika.
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2318
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #355 на: 08 Март 2023, 08:34:00 am »
@Darius  За ЕГР вентил прочитај во темата на @balanar, за неговиот 2,0 тди Леон
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Присутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 610
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #356 на: 08 Март 2023, 11:22:53 am »
Нема допирна точка муабетот со замаецот од погоре и твојов случај со ЕГР-от. Да, фабриката знае најдобро, но комбинацијата од извозен мотор, заедно со квалитетот на горивото што го имаме кај нас, и да го смениш ЕГР-от со фабрички нов, само прашање на време ќе биде кога ќе почне пак да те зеза. За нова кола ок ќе разберам.
Мој совет гаси го тоа ѓубре и не мисли два пати. Нека ти монтираат и блок плејт кај што се врзува ЕГР-от со усисната, пошто само софтверски ако го изгасиш оно пак ќе си пропушта гасови под притисок и кога ќе се собере гареж околу клапната, пак ќе ти јавува проблеми. @Darius

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #357 на: 08 Март 2023, 12:39:31 pm »
Да да, гаси го тоа смече.

Најзалудно потрошени 15.000 денари (за нов) во мојов живот, ама за памет.
И јас сакав да ја одржувам "како од фабрика што смислиле", а не требаше. Се препороди колата.

Отсутен Darius

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #358 на: 09 Март 2023, 19:03:01 pm »
Многу ви благодарам за одговорите, иначе од Кочани сум но проблемот ми се јави од кога ја исчистив турбината беше полна чад и лимп мод вклучуваше на 3000 обртаи. Ја оставив колата па ќе видиме што е можно е турбината да не е склопена како треба и касно повлечува на 2500~3000 обртаи

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4968
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #359 на: 09 Март 2023, 20:06:54 pm »
Mozno e aktuatorot da ne e nasteluvan kako sto treba

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk