па така бе зеро... премлад си за да се сетиш или да го осетиш тој период. еден одреден период во скопјево (и само во скопје) да имаш плин во кола, беше статус еднакво ист како и периодот кога се појавија мобилните телефони. затоа што да наместиш плински уред да речеме ете во еден по солиден стокец, кошташе колку стокецот.. исто како и сега што кошта толку, само што во тоа време не беа по 200 евра колите. значи некој си статусен симбол кој реално ни јас не го сватив зашто. веројатно ради висината на цената за вградување на таков уред во возилото...
плус сите кои возеа на плин во тоа време имаа екстра боци полни со плин по подрумите. знаеше да нема плин на плинарата(една единствена) , па од русија стигнаа некои пумпи (појма немам кој ги увезе) значи, рачни пумпи кои со одредени адаптери можеше од обична плинска боца за домакинство да го преточиш плинот во кола. за гранадата на пример, тоа беше смешка. 80 литарска боца имав во гепек. една боца околу 300 км и тоа е тоа...
во тоа време атести немаше за плинските уреди. отпосле донесоа правила, закони и регулативи. се разбира по иницијатива на нај главниот педер по тоа прашање, господин соколов од машински факултет.