Епа поминат е на атест пред скоро 5 години откако го намонтиравме, а за работењето работи перфектно и подобро забрзува и на некои делови од патиштава возиме доста побрзо отколку претходно со плочката, едноставно не одеше, на рамно 100-110 максимум одеше со плочката, а сега вака избушен 130 и може уште да иде. Плус доста е побезбедно вака, отколку претходно со таа плочка најгоре. До сега постојано се вози на плин, и на нагорнини каде на моторот му треба гориво, и во пониски вртежи со 2 или 3 стискам полна гас, мирис не сум осетил, значи ова е безбедно, али што викаш, на атест гарантирам дека нема да помине иако вака да се монтира плинот е побезбедно отколку со плочка најгоре кај кукиштето од филтерот
Ама вакви зезанции и модификации можеш со карбураториве да правиш, со икџекшн тешко, таму мора се под компјутер и точно да се калибрира плинот, нема отстапки