Башка постарите мотори со подзадушени карбуратори при кочење низбрдо можат да изгасат (поготово кај тебе како што е на плин) па да не знаеш дека ти е изгаснат моторот па да го малтретираш дополнително когаќе ставиш во брзина и ќе пуштиш кумплуг.
Тоа дека нема да го приметам оти е изгаснат нема теорија, веднаш ми се палат сијаличките за улје и акумулатор, така да нема промашај, и колку сака нека има бучава од гумите или слично, нема шанси да не го приметам оти е изгаснат.
Иначе ја си практикувам симињање во брзина, а мои другари исто така неполна година шофери, од што појма немаат моторно кочење, еднаш по припор ги спуштав со моторно без да пипнам кочница, и земале ми викаат, абе стај лер, го мачиш моторот. хахахха цепки, основни работи незнаат, а исто така и на нагорнини, поготово едниот другар, уште на 30 км става од 2 во 3 и сирота кола, кашла, трокира, се гуши. Абе се тоа треба уште у аутошкола да се научи, што е мотор, мењач, зашто на нагорнини подобро е со подобро со 3, отколку со 4 и слично, ама тоа е, апашлук