На отворено да, можеби има шанси за помала потрошувачка во тој специфичен случај, градска маломорген, меѓутоа според упатството за ракување TDI-то е со 0.1l поголема потрошувачка во сите три случаи а TDi-то е со 0.3l поголема, а за одење напред со технологијава ќе видиме, VAG групацијата не се откажува од своите TDI (и тоа е со причина) SDI-то e тој мотор без турбината кој е полесен за одржување, покажан прилично добро кај таксистиве 400 000+ km само со редовно сервисирање и е сеуште во производство и е во апликација кај воени возила и индустриски машини,дури и во помали бродови, последен SDI во комерцијални возила е во Golf mk5, не е омилен само заради својата коњажа, и ако не ти пречи неговата тромавост одличен избор е од економична гледна точка(одржување и потрошувачка), баш заради тоа си го пофалив во темава.
Инаку последен крик се овие турбохибриди (потпомогнати турбини со електричен мотор за мали вртежи) или пак помало и поголемо турбо соодветно на вртежите за да не се осеќа лагот, меѓутоа ништо не премногу иновативно!