А која е разликата од првото точење до капаче на Камник
и празнење на резервоарот па повторно
Полно точење до капаче на Камник?
Без дополнително доточување. Ако пиштолот не дополнува, нема да дополнува и првиот пат и наредниот пат кога ќе точиш пак до исклучување.
Пиштолот исклучува секогаш кога ќе дојде во допир со горивото или пената што ја прави горивото додека се точи. Па ако точиш цел резервоар и пиштолот ти исклучи, почекај 10 секунди и доплолни пак. Сигурно има направено "пена" и штом спласне истата може да доточиш уште гориво. И цело време така додека не наполниш до врв.
Самиот резервоар има прегради и воздушни џебови кои треба да бидат исполнети со воздух за време на точење за да може горивото да "игра" при возење и да има простор каде да се шири и испарува додека е во резервоарот.
Тоа што го дополнуваш резервоарот кратко после точење, не е баш најрационален потег, затоа што не е практично и препорачлово од неколку аспекти. Ама големи сте, ќе изгуглате ќе видите зашто.
Најточно мерење е водење евиденција за секое полнење до врв, и да извадиш просек после ИКС мерења.
ЕДИТ: Ете Луки и Влатко веќе се истрчале, го пишале истото...