И после не трошеле дизеливе.. Па кај ќе троши на 1000 обртаи како во лер да стои... Замаеци таму друклагери потисни нека се ебаваат, битно да се заштеди на нафта..
Истото е кај нас бензинциве, само не сме влезени во тој филм...Возев еднаш кичево-охрид-кичево, цел пат од 70 до 90км/ч... 7.3 ми извади
Донеси тоа кантата ќе ти дадам 150еур и не се фали повеќе со неа, мислев патики да си купувам ама ете излезе БМВ да зеам од тебе фабрика, ракета, лепотан...
Назад на темата, досадно ми беше немаше што да правам и така од инает се тркалав бавно и гуми на 3,5 бара баш да видам што задоволство имаат тие што штедат у животот, да видам да не некаде грешам со моето расипничко возење.
Резултат - Опасно е, може на некоја кривина да те тресне некој одзади, напорно е, психички си оптеретен и ти и сите други што страдаат у кола поради твојата економија, Не се штеди - напротив затнуваш ДПФ наложиш гареж во ЕГР, моторот се мачи - не подмачкува добро, Страда турбина (варијабилна па уште повеќе), страдаат држачи на мотор, можеби и пренос итн итн.
Ќе си возам како и до сега (некогаш индикаторот ми вика да префрлам у 6та а јас сум у 4та) нека троши литар или два повеќе, ама еве трета кола е со дпф и други заебанции (од по модерниве глупости) а мене ламбиче за регенерација ми нема светнато.
Според мене не се исплати да штедам на сметка на тоа да морам да купам нов егр (околу 500еур) замаец за старт стоп (може 1000ка) турбина (неам поима) дпф (600-700 у имачка).