Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 525881 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #405 на: 01 Ноември 2013, 07:35:19 am »
лепота!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #406 на: 06 Ноември 2013, 12:39:45 pm »
Tesla's solution to battery shortages is to build its own 'giga factory'

Цитат
Tesla's ambitious plans for turning electric vehicles into a mainstream mode of transportation will require more power. A lot more power, judging by the latest quarterly report from the company, which included comments from CEO Elon Musk about a potential battery factory that would be owned and operated by Tesla itself:

"This is going to be a very green factory. There's going to be a lot of solar power. It's going to have essentially zero emissions and there are no toxic elements that are going to come out ... and we will build in recycling capability right into the factory."
Old battery packs would be converted into new ones within this proposed facility, which Musk describes as a "giga factory" that would be comparable in size to "all lithium-ion production in the world." So, the man that introduced us to the idea of the Hyperloop, who happens to dabble in commercial space flight on the side, now also wants to build the world's largest battery factory as well.

ZERO EMISSIONS, TONS OF SOLAR POWER, AND BATTERY RECYCLING — ALL ON THE CHECKLIST

What's most notable about these latest comments from Tesla is the fact that they come shortly after the EV maker agreed to renew a supply deal with Panasonic that greatly increased the number of cells provided by the Japanese company. Panasonic will produce two billion new lithium-ion cells for Tesla over the next four years — to be used in the Model S and 2014's Model X. Even so, Elon Musk has said that Tesla will likely need to keep sourcing batteries from other companies as well, showing a great deal of optimism for the growing popularity of his electric cars.

As to Tesla's own expansive battery production and recycling plans, Musk says the time hasn't yet come to talk about the specifics. Tesla is looking at a variety of locations and options, but the way its CEO speaks about it, the wheels are already in motion on planning the operational details of this giga factory.

TheVerge

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #407 на: 06 Ноември 2013, 18:31:57 pm »

Отсутен Mase

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #408 на: 08 Ноември 2013, 11:04:36 am »
Ова звучи како сценарио од некој СФ филм:

Цитат
Нуклеарен автомобил се полни со гориво еднаш во 100 години

Денес на патиштата во светот се движат над милијарда автомобили, чие производство, напојување со гориво и одржување чинат трилиони долари, а одвоениот јаглерод во атмосферата изнесува милијарди тони.
Сега замислете дека сите овие автомобили се полнат еднаш на 100 години и тоа само со осум грама гориво, при што движењето не ја загадува животната средина.

http://www.biznisvesti.mk/nuklearen-avtomobil-se-polni-so-gorivo-ednash-vo-100-godini/



Можеби ова е иднината на погонските горива?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #409 на: 08 Ноември 2013, 11:16:00 am »
Реактор за цивилна употреба? Да видам да не веруавам. Ако имам кола со нуклеарен реактор - автоматски нема да ја користам како кола, туку како генератор за струја за дома.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #410 на: 08 Ноември 2013, 11:21:22 am »
^ ^ ^ баш

За произведување струја од нук. ракција потребно е големо, големо количество вода (која треба да проврие и да врти турбина).

Постојат реактори кои прават струја директно (без турбини и чуда) но имаат многу мала моќност, не повеќе од стотина вати.

Отсутен Mase

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #411 на: 08 Ноември 2013, 11:28:14 am »
Кога не ја возиш и ти седи во гаража, може да пуштиш кабелче едно за по дома, да си напојуваш одредени уреди. Нека работи 24/7, и така нема штетни гасови.

Само да не е бучно па да им смета на комшиите :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #412 на: 08 Ноември 2013, 11:31:11 am »
100W Се доволни за во кола! Ако постојано работи реакторот 24/7 и си полни батерии тоа е добра бројка. Треба да се седне да се пресмета, ама од тепка викам дека е доволно само 100W!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #413 на: 08 Ноември 2013, 11:33:41 am »
Кога не ја возиш и ти седи во гаража, може да пуштиш кабелче едно за по дома, да си напојуваш одредени уреди. Нека работи 24/7, и така нема штетни гасови.

Само да не е бучно па да им смета на комшиите :)

Jako jako. Po ruskata obala a i po del od Crnomorskiot breg na Bugarija se srekjavaat radioizotopni generatori vo forma na topki koi gi napojuvaat svetilnicite i se na baza na Cezium 133 mislam. Tie generatori rabotat 40 godini i posle snagata e na 1/2. Samo za zal opasni se po zivot. A zamislete edno takvo doma i nema da se plakjat struja :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #414 на: 08 Ноември 2013, 15:29:32 pm »
100W Се доволни за во кола! Ако постојано работи реакторот 24/7 и си полни батерии тоа е добра бројка. Треба да се седне да се пресмета, ама од тепка викам дека е доволно само 100W!

Прво, збориме за голем генератор кој тешко дека ќе го собере во кола. Такви генератори има, на пример, на светилниците на малите островчиња расфрлани во морињата, каде што е неисплатливо да се носи струја или фосилно гориво. За во кола треба помало. За во кола треба онакви какви што ставаат во вселенските летала, ама тие се далеку под 100 вати. Последниот марсовски ровер има реакторче кое генерира околу 50 вати.

Но, сеедно, дури и да е 100 вати. Тоа значи дека ако генераторот работи 24/7 и полни батерии, а колата се вози - да речеме - околу 2 саати на ден, ќе има струја за електромоторор од околу 1 (еден) киловат. Не сум сигурен дека киловат е доволна моќност за кола, освен можеби онаква за по голф терени. Картинг е појак од тоа.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #415 на: 08 Ноември 2013, 15:53:28 pm »
Да, ќе има доволно за 2 часа со просечна потрошувачка од 1KW. А не 1KW. Ќе имаш за мотор од 20КW да си го брчиш 2 часа со просечно возење. :) 26кс и 40Nm@ 0rpm. :)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #416 на: 08 Ноември 2013, 16:24:43 pm »
И ќе улетаат 2-3ца бугар ликови што ќе кажат дека е паметно да се извади еквивалентот на егр и дпф и популацијата двојно ќе се намали.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен icecarev

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 81
  • Тој шо ќутит а све знајт
Remember, remember the fifth of November of gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gun powder treason should ever be forgot.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #418 на: 08 Ноември 2013, 17:32:50 pm »
Ладна фузија сеуште не постои.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7025
Одг: Re: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #419 на: 08 Ноември 2013, 18:06:14 pm »
FilipV - od kaj reaktor na roverot na Mars, koga sekade gledav deka se napojuval so pomos na fotovoltaik kelii montirani na roverot?

Ili sum propustil nesto?