Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 616754 пати)

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #345 на: 06 Септември 2013, 17:10:42 pm »
Да троши 50 литри на 100 ако сака нека вреди и 1 000 000, поради тоа што во моментов има многу слични автомобили со пониска вредност па дури и целосно електрични и многу поефтини а и по некоја логика мал автомобил што троши многу малку треба да биде за широката народна маса (автомобил за народот) бидејки најголем дел од народот нема доволно средства за Golf 7 итн.
И конкретно кога веќе 2 реномирани Светски - Американски стручни автомобилски интернет магазини излегле со ваков наслов значи што е многу, многу е.

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #346 на: 06 Септември 2013, 17:16:56 pm »
Електричниот Volkswagen Up чини 26.900 евра

http://automedia.mk/?p=3451
Благодарение на иновативните решенија, e-up! постигнува ниска потрошувачка на струја, односно за 100 километри му се потребни 11,7 киловатчасови. Како ориентација, при македонска цена на евтина тарифа од 2,03 денари за киловатчас, полнењето на батериите кај нас би чинело 24 денари. За уште подобра ориентација, тоа значи дека e-up! вози сто километри за 24 денари, додека бензинската верзија на up! за истиот пат би потрошила 4,5 литри гориво, што би чинело 376 денари.
Крајната брзина е ограничена на 130 километри на час, а максималниот досег изнесува 160 километри.

Е ОВА Е ТОА ШТО ЗБОРУВАМ

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #347 на: 06 Септември 2013, 17:23:16 pm »
Up е конципиран да биде народен автомобил, XL1 е многу скап експеримент, кој има функција на тест платформа и е повеќе реклама, отколку што се гледа да се заработи од неговата продажба.

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #348 на: 09 Септември 2013, 17:21:36 pm »
Testing the new e-up!


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #349 на: 09 Септември 2013, 19:21:21 pm »
Да троши 50 литри на 100 ако сака нека вреди и 1 000 000, поради тоа што во моментов има многу слични автомобили со пониска вредност па дури и целосно електрични и многу поефтини а и по некоја логика мал автомобил што троши многу малку треба да биде за широката народна маса (автомобил за народот) бидејки најголем дел од народот нема доволно средства за Golf 7 итн.
И конкретно кога веќе 2 реномирани Светски - Американски стручни автомобилски интернет магазини излегле со ваков наслов значи што е многу, многу е.
Изгледа мислиш дека ултимативниот микро потрошувач на планетава, во кој има повеќе ум влезено отколку во Вејрон, е наменет за социјално загрозените.


Ете ти е-ап, и Е-голф. Остави ги XL1 таму каде што припаѓаат - во Вејрон класа.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #350 на: 09 Септември 2013, 20:06:15 pm »
Wait, The Volkswagen XL1 Is Going To Cost How Much?!?
111 000 Euro ????????????????
http://jalopnik.com/wait-the-volkswagen-xl1-is-going-to-cost-how-much-1257165799

Што е многу, многу е. Кај отиде автомобилот за народот?
За таа вредност има многу што да се купи и многу да ти остане за гориво па дури и автомобил што 15 литри да троши нема да ги истрошиш парите до крајот на животот.

А да не правам муабет за "Tesla Model S", најјаката верзија 80  000 долари простор за 7 лица, 5 врати и што е најважно пошдедлива од XL1.
Незнам што е споредбата, ова е скроз нов концепт модел кој самошто излезе (во минијатурни примероци) да се продава на пазарот. И колку сакаш да кошта незнам!? 20.000 евра!? Па Голф е толку пари на кој се делени повеќе од пола од работите за да ја постигне цената од 20.000 евра. Заеднички платформи, заедничкиделови и се. Овде е сосема нов и несекојдневен автомобил со хибриден дизел мотор кој ретко кој може да го сфати со регенерација на се живо со употребени матерјали кои се скапи и што се не. И зошто коштал толку!? А колку да кошта? Претпоставувам дека чини повеќе од 111.000 евра да се изработи.
Очекувај сите коли да изгледаат вака или слично за 15 години, и да ги имаат истите технологии и се како XL1. Епа 15 години унапред ако ја сакаш колата и S класа е 10 години напрад па е 100.000 евра.

Тесла Модел S со највисок пакет на опрема и најголемата батерија чини 75.000 евра. Изгледа десет пати поубаво  има седум седишта, два багажника перформанси слични на Порше 911 и домет од 350 км. Која е целта на играчкава од VW.
 
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #351 на: 09 Септември 2013, 20:11:39 pm »
Целта нема да е јасна следните 10-15 години. Купи си тесла, што да ти кажам. Колку време ќе траат батериите што мислиш? А на XL1? Kолку време се полни? А ХL1? итн.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #352 на: 09 Септември 2013, 20:12:08 pm »
1. VW Up не е наменет да биде прво (ниту единствено) возило во фамилијата. Наменето е да биде второ или трето.
2. Намената му е да биде мало, маневрабилно и практично градско возило. Ако при тоа потребни се 3 евра за да пројде 100 километри, тоа е супер.
3. Споредбата со Tesla Model S е во најмала рака глупава.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #353 на: 09 Септември 2013, 20:21:47 pm »
Целта нема да е јасна следните 10-15 години. Купи си тесла, што да ти кажам. Колку време ќе траат батериите што мислиш? А на XL1? Kолку време се полни? А ХL1? итн.

Батериите имаат 8 годишна гаранција, во америка просечна возилото се заменува со ново за 5-7 години. На теслините станици за полнење, од 0 до full charge се потребни 1 сат.

Zero како е споредбта глупава, компанија со 2000 вработени му го плеска газето на копмании со вековно искуство 100.000+ вработени и 50+ милијарди годишни приходи. Во првиот квартал од годинава во УСА, Модел S се продаде во повеќе парчиња отколку А8,С класа и БМВ 7 заедно.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #354 на: 09 Септември 2013, 20:28:49 pm »
Споредбата на Model S со големите седани е валидна. Споредбатa so VW Up е невалидна.

Да те поправам. Tesla Model S со 4717 регистрирани возила продаде повеќе од Audi, BMW & Mercedes Volvo, Chrysler, Porsche, Jaguar или Cadillac во Калифорнија. На глобално ниво, на германците може да им го бричи со зелено џамче.

http://arstechnica.com/gadgets/2013/08/tesla-california-sales-beat-chrysler-volvo-cadillac-other-big-names/

http://www.usatoday.com/story/money/cars/2013/08/26/tesla-models-s-porsche-jaguar-california/2700289/

Колку за споредба, Mercedes само во август продал 27144 возила во Америка - нивни нов рекорд за продажба.

http://www.prnewswire.com/news-releases/mercedes-benz-usa-hits-eighth-record-breaking-month-of-2013-as-sales-top-200000-units-222375461.html

Зелено. Џамче.

EDIT: Дополнително, и споредбата со големите седани е невалидна, барем ако праиме муабет за цена. Tesla Model S почнува од 62.400 долари. S-Class почнува од 93.350, Audi A8 од 75.100 a BMW 7 од 74.000 долари.


Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #355 на: 09 Септември 2013, 20:37:19 pm »
Не го споредувам со УП туку со тоа XL1 што кошта 150.000 долари.

За првите 8 месеци од 2013 се продадени 13.150 Модел С. Кај големите германски седани ситуацијата е A8 - 4000, С класа 7200, БМВ 7 - 6850.

Норвешка: Other striking event confirming Norway’s electric car leadership: the Tesla Model S makes its very first appearance in any country’s Top 20 at #15 with 185 sales and 1.6% share! This also means Tesla is up to #17 in the brands ranking, above manufacturers like Honda, Citroen, Suzuki and Renault!

Податоците се од тукаhttp://bestsellingcarsblog.com
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #356 на: 09 Септември 2013, 20:39:55 pm »
Теслата е нова и секој мега бизнисмен мора да ја има. Согласно и продажбата.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #357 на: 09 Септември 2013, 20:44:46 pm »
Секоја чест на Тесла за постигнатиот успех, се надевам дека ќе успеат многу повеќе. However, продажбата на Tesla на дадената табела е Estimated. Би причекал официјални бројки, и секако, во земји како Норвешка, каде има сериозни придобивки од поседувањето електричен автомобил, продажбата ќе биде голема.

Но сепак, многу повеќе луѓе можат да издвојат 60.000 за Тесла него 95.000 за S-Class. Немој во ниеден момент да помислиш дека Германците немаат технолошки know-how, финансии и подготвеност да развијат компаративно електрично возило.

И на крајот, како секоја фенси играчка, early adopters мораат да бидат први. Тесла е новата фенси играчка во моментов.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #358 на: 12 Септември 2013, 14:47:27 pm »
На сцена стапува BYD Qin. Наследник на BYD F3DM, познат и како првиот plug-in хибрид на светот. Новата генерација се перчи со извонредни спринтерски гени и екстремно ниска потрошувачка.



Концептот на BYD Qin беше претставен уште минатата година на салонот во Пекинг, додека сега ловците на автомобили во Кина успеале да го уловат моделот спремен за сериско производство, за време на тестирање.

Како и концептот и сериската верзија на BYD Qin носи проверена техника која ја сочинуваат 1.5 литарски бензинец спарен со електромотор којшто се напојува од пакет на железо-фосфатни батерии кои имаат 10 пати подолг век од литиум-јонските.

Импресионира максималната моќност од 315 КС и вртежниот момент од 440 Nm. Вака поткован Qin спринтува до 100 km/h за 6,9 секунди, вози со максимални 185 km/h и троши само 2 l/100 km.

Единствен проблем со Qin е што BYD не открива кога ќе се појави на пазарот. Причните планови тоа да се случи ова лето се изјаловија заради некои технички проблеми за време на тестирањето.

Од BYD навестуваат дека проблемите нскоро ќе бидат решени, а кога ќе се појави на пазарот Qin ќе чини 180.000 кинески јуани или околу 30.000 американски долари.

http://vozi.com.mk/vesti/chibridot-na-byd-troshi-samo-2-l-100-km.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #359 на: 12 Септември 2013, 15:20:02 pm »
Не би го возел руглово, па последно да е..