Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 552902 пати)

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 726
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2880 на: 07 Февруари 2022, 11:21:56 am »
само кај нас веројатно ке ти го украдат кабелот ако ја оставиш без надзор колата.

D'ga e nivata za orenje (kavadarcani ke razberat za drugite prevod .. daleku sme nie od elektrifikacija) da ti se pluknam vo merakot ako treba da i strazaram na kolata i ako treba da frlam kabel od terasa :D nieden uslov ne e ispolnet za elektricni avtomobili osven ako se zivee vo kukja.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4239
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2881 на: 07 Февруари 2022, 12:31:17 pm »
На јавен полнач и да го украдат кабелот, не е твој. Мислам дека и не може да се украде.
Ако си ставиш во гаража, има заштити и не би требало да може да го украдат.
Така да околу кабелот јас не би се секирал.

Отсутен BraneMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1037
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2882 на: 07 Февруари 2022, 12:49:35 pm »
На јавен полнач и да го украдат кабелот, не е твој. Мислам дека и не може да се украде.
Ако си ставиш во гаража, има заштити и не би требало да може да го украдат.
Така да околу кабелот јас не би се секирал.

На овие на ЕВН треба со твој кабел, барем јас тие што сум ги видел немале кабли.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3523
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2883 на: 07 Февруари 2022, 13:24:39 pm »
Кога ја заклучуваш колата се заклучува и кабелот и не може да се извлече.

Отсутен Rohod

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2884 на: 07 Февруари 2022, 13:37:30 pm »
Изборот е SUV од странство увезено.30к евра, 25КМ на бат, до 70 на саат што е доволно за низ Скопје. Ке нас нема ни кај да купам таков, па се помирив со колењето што чека на царина. Од кај нас купувење само ко ке прекинат електрични стакла да ги набројуваат во опрема.
Актив хибрид е само мачкање очи барем за мене. 50% од времето на бензин си, 25% на бензин + 2л дополнително за да се наполнат батериите, и само 25% на батери. Барем така имам видено од други со актив хибрид што се.
Од се што видов за инфрастуктура, за брзо нема да е, ниту пак има некаков план за ширење на мрежата.
Изгледа помина хајпот ко излезе тесла и сега кој фатил врска да има покрај работа полнач тој ќе си ќари.
Иницијатива за хибрид/електрик од државата нема. Не дека тоа е клучно, сепак за свој мерак е.

И така останува само опција да пуштат инфраструктура низ паркинг гаражи што ќе иде слично ко приклучување интернет провајдер. Да се бара потписи од станари, па муштерии да има итн...
Така да.. нека чури дизелот и се гледаме со истово прашање за некои 2-3 години  ;D

Отсутен BraneMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1037
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2885 на: 07 Февруари 2022, 14:01:19 pm »
Кога ја заклучуваш колата се заклучува и кабелот и не може да се извлече.

Тоа ке го спаси сигурно кабелот. Ке утепа струја 2-3 додека се обидуваат да го украдат, после тоа ке најдат начин. Спремни момци имаме.

Отсутен Majstoriste

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2886 на: 07 Февруари 2022, 16:47:04 pm »
Здраво
Имам намера да земам плаг-ин хибрид. Тоа што ми треба се дневно 10тина км низ Скопје и еднаш месечно 500км на автопат.
Е сега проблемот е живеење во аеродром, каде евн има само кај капитол полнач.
Прашањето е дали има некои новитети за проширување на мрежата или најдобра опција плаќање дополнително за изградба на приклучок во гаража подземна на новиве згради во стар аеродром?
Поз


Има полнач во Аеродром и кај Хилтон и кај КЕЦ ( ЕВН пунктот). Кабелот нема начин некој да го украде дури се полни колата освен да го пресече додека е под напон. Имаше половни пасати за околу 20к во Германија, може сеа поскапеле.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2887 на: 07 Февруари 2022, 21:39:51 pm »
Како е да живееш со хибрид, кој има голем мотор, а мала батерија. Или работи кои нема да ги дознаеш на тест, од интернет, од рекла-казала.

Откако го имам некои си шест месеци и 20к километри поминати во најразлични услови и патувања со него, тешко би се вратил на кола со класичен мотор (дизел уште помалку). Со изјавата погоре од колегата што сака да си купи кола со хибриден погон на полнење не можам да се согласам. Особено на начинот на кој функционира хибридот кај мене. Прво и основно, има парно како бензинец. Загрева за да дува топло парно од 1 км во зимски услови, секогаш го држи моторот на бензин во работна температура (заради долготрајност и одлично парно).

Не е некој потрошувач на гориво и со чисто возење на струја особено во град/магистрални регионални патишта во држава како Македонија е феноменален. Во Ноември/Декември активирав ConnectedServices и во него си ги имам повеќето патувања. Јас не верував колкав дел од времето уствари сум возел на струја (не во хибриден мод кадешто електромоторот помага на тој со бензински погон) туку чисто на струја.

Возење во градски услови. Секогаш е паркирана на ладно, надворешна температура од -6 до 3 степени. Парно/Клима уклучени на 23 степени. Греење на седишта секогаш пуштени (откако се стоплува во кабина ги гасам). Секогаш се изладувала до наредното возење.

Ова е возено во населени места кадешто има ритче/долче, големи булевари и многу можности за рекуперација на енергија. Во град возењето на струја со загревање на мотор варира од 45 до 70% од километрите.






Ова е возено на отворено во Македонија. Од 20 до 40% од километражата е чисто возење на струја.

Виница - Штип - Радовиш. Секогаш возам околу 10-15км/ч над знаци и престигнувам кога е безбедно. На магистрални/регионални патишта


Виница - Пробиштип - Кратово - Крива Паланка


Крива Паланка - Куманово - Велес




Ова е возење чист автопат Германија - Австрија - Словенија. На автопат возењето на струја е помеѓу 5 и 10%.

Тука има брзини од 80км/ч до 180км/ч (најчесто 140 на темпомат) и две паузи за ВЦ (колата не е изгасена затоа што не сум луд на -10 да гасам кола на паркинг на Алпите).



На оваа рута од 600км му доаѓа 30км. На целокупната рута од 1700км на идење од Германија беше околу 8% кое му доаѓа чисти 140км поминати на струја.

На пристигање во Македонија си ги погледнав дисковите и беа во ужасна состојба затоа што за тие 1800км воопшто не закочив со нив. Имаа р'ѓа. Кочев прво неколку пати полесно, па неколку пати нагло за да се исчисти лањото од нив и да не се запече. Ако се запече, ќе направи брегови и гребаници по нив па ќе мора да ги сменам.



Неколку коментари и за хибридите кои што се полнат (со поголема батерија). Не се лоши овие работи, затоа што во голема мера ги има истите кај обичен хибрид. Кај плугин ќе бидат уште повеќе поизразени заради многу поголемата автономија на струја.

Ако немаш гаража (паркираш на улица) колата во град од ноември до март ќе работи речиси како класичен хибрид (ако температурите се вртат под 4-5 степени). Имаат класичен греач на струја со моќност околу 4-6кв и софтверот на колата најчесто бира да работи во хибриден модус наместо да ја цица батеријата за да загрее. Затоа, или вебасто или вклучување на греење барем 20-30 минути пред да тргнеш возиш. Ако немаш гаража или не е закачена на штек за тие 20-30 минути потрошуваш домет од околу 10км.

Многу често самата кола ќе одлучува да вози во хибриден модус иако батеријата е полна (студено време, градска вожња, кратки релации).


Дисковите - плочките страдаат од агресивната регенерација на моторите (од некористење реално).

На отворено трошат многу повеќе од обичен хибрид заради агресивното полнење и големата маса.

Изведбата на турбиниран мотор, директно вбризување, ладен мотор, адаптација од мотор што доаѓа од кола со класичен/стар мотор е смрт за моторот (многу ладни стартови), лоша изведба на маслена пумпа и подмачкување.

« Последно менување: 07 Февруари 2022, 21:53:51 pm Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7107
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2888 на: 07 Февруари 2022, 21:47:44 pm »
Фала Луки за деталниот и искрен опис.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14050
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2889 на: 09 Февруари 2022, 13:42:37 pm »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2890 на: 10 Февруари 2022, 09:13:35 am »


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2891 на: 10 Февруари 2022, 15:56:32 pm »
Real world usage.
 

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2892 на: 10 Февруари 2022, 16:40:18 pm »
Прелош резултат и тоа во нереално сценарио при возење 110 на автопат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2893 на: 10 Февруари 2022, 17:13:40 pm »
Прелош резултат и тоа во нереално сценарио при возење 110 на автопат.
Баш така, треба да видиме во реални услови на експлоатација колку ќе покаже. Обиколница 120кмч на пример, според стандардизираниот Карклуб тест за потрошувачка. За да може да се спореди со други возила. А не сите тестови се на 5мг дијазепам на 100км правени.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2894 на: 10 Февруари 2022, 17:33:10 pm »
Мислам 130 е најреалниот тест.