Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 537137 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2055 на: 04 Март 2020, 18:20:54 pm »
Sepak Rimac Concept 2...
Treba da ima 200 ks poveke ima od Koenigsegot..ako go
pravat voopsto.



Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2056 на: 04 Март 2020, 18:31:01 pm »
Sepak Rimac Concept 2...
Treba da ima 200 ks poveke ima od Koenigsegot..ako go
pravat voopsto.

Па и Koenigsegot е Римац под хауба.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2057 на: 04 Март 2020, 19:11:22 pm »
Нафта си е нафта,јебеш струја коа ќе снема струја 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2058 на: 04 Март 2020, 19:21:09 pm »
Sepak Rimac Concept 2...
Treba da ima 200 ks poveke ima od Koenigsegot..ako go
pravat voopsto.

Што сепак, го виде конигзегот? Со 2.0 моторче е под хауба и 1700кс. Она што го вергламе цело време дека треба колата да има мотор од скутер со 32кс за да генерира струја и мали батерии и 700кс електромотор. Слично на Ампера/и3 Само ова на Конигзег е малце upsized со 2.0 трицилиндарец под хауба.

Ем види го колку е прекрасно. И логично. И практично. И рејнџ. И гепек и се.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2059 на: 04 Март 2020, 21:27:10 pm »
Vidi..za mene dealbraker e onoj koj ke dade gratis celicni bandazi za zimski gumi.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2061 на: 06 Март 2020, 18:16:11 pm »
Колку точно
https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/sef-peugeota-bez-dlake-na-jeziku-elektricni-auti-privlace-samo-zelene-zanesenjake-ne-svidaju-se-nikome-a-kad-nema-poticaja-prodaja-im-propada/10057633/

Јаде гомна старото. Наредено му е да извлече што е можно повеќе од инвестициите во Дизел и Турбо бензин и сега јаде гомна, поддржан од поткупени новинари, види само насловот на што личи.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3798
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2062 на: 06 Март 2020, 20:43:46 pm »
Убаво и реално кажано. Никој нема да купи плуг ин хибрид од 40 000 евра, ако за 25 000 има бензин или дизел кој троши малце повеќе а е далеку поедноставен за живеење и одржување. Сега за сега субвенциите ги држат електричните возила во живот. Сигурно директорот на еден од најголемите производители на возила во светов знае повеќе од нас.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2063 на: 06 Март 2020, 20:48:44 pm »
Поедноставен за одржување? ;D

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2064 на: 06 Март 2020, 22:20:14 pm »
Убаво и реално кажано. Никој нема да купи плуг ин хибрид од 40 000 евра, ако за 25 000 има бензин или дизел кој троши малце повеќе а е далеку поедноставен за живеење и одржување. Сега за сега субвенциите ги држат електричните возила во живот. Сигурно директорот на еден од најголемите производители на возила во светов знае повеќе од нас.
Од нас да, ама Миле им има правено финансиска ревизија.... забораваш.

:)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3798
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2065 на: 07 Март 2020, 02:08:08 am »
Поедноставен за одржување? ;D

Да, поедноставен. Сигурно сиот тој систем на високоволтажна батерија во подот нема да тера цело време без проблеми и совршено мазно. Едно мало оштетување на батериите или било кој високонапонски дел на колата повлеквуа промена на целиот тој дел. Мала сообраќајка со колата, удрна на лошо место може да ја направи неупотреблива.

Впрочем ти си најдобар пример. Пред скоро време зимаше нова кола, така да постоеја тогаш хибридни и плаг ин модели во скоро сите класи на возила, како голем почитувач на тој тип на возила, зоштo не се одлучи за некое од тие? :)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2066 на: 07 Март 2020, 10:36:56 am »
Поедноставен за одржување? ;D

Да, поедноставен. Сигурно сиот тој систем на високоволтажна батерија во подот нема да тера цело време без проблеми и совршено мазно. Едно мало оштетување на батериите или било кој високонапонски дел на колата повлеквуа промена на целиот тој дел. Мала сообраќајка со колата, удрна на лошо место може да ја направи неупотреблива.

Впрочем ти си најдобар пример. Пред скоро време зимаше нова кола, така да постоеја тогаш хибридни и плаг ин модели во скоро сите класи на возила, како голем почитувач на тој тип на возила, зоштo не се одлучи за некое од тие? :)

Не е поедноставен, напротив електричните склопови се далеку поедноставни за одржување, за производство и далеку помалку работи можат да тргнат наопаку.
Батеријата под подот е одлично изолирана од ризици и оштетувања и при секојдневни удари не се оштетува. Високонапонски или нисконапонски дел сосем небитно исто така не се оштетува и расипува затоа што нема движечки делови. Ако е склопот имобилизиран ќе трае со векови. Дури и ако се оштети проста е работата, земаш и мењаш, цените на тие склопови паѓаат нон стоп.

Јас кога купував нова кола имав соодветни критериуми. Важно ми беше да можам да ја возам колата со малку трошоци, но колата мораше да има моноволуменска шасија и голем гепек за да можам во неа да сместам медицински помагала за пошироката фамилија. Одговараше само караван изведба. Во тоа време Корола караван или Аурис веќе не можеше да се порача. Ја чекав новата корола караван која беше овозможено да се порача неколку месеци подоцна. Мене возило ми требаше веднаш. Цената кога излезе беше 24.000 во основна варијанта со 1.8 хибриден склоп, односно на почетокот можеше само со 2.0 да се порача, што кошташе над 26.500 што беше далеку над буџетот.

Така да ограничувањето на буџетот и сетот на опрема и функционалности кои ми беа пресудни ме натераа на друга страна да погледнам и да не направам слеп и непромислен избор па да рушам ѕид со глава. Едноставно се помирив со моментот дека мојот стандард во моментот не ми дозволува да изберам тоа што сакам и што би избрал. Сеуште сонувам да ја имам новата Корола караван во хибридна изведба со CVT пренос и еден ден ќе ја имам, можеби фејслифтирана или пак некој понов модел од друг бренд. Едно е сигурно дека моменталново возило што го имам планирам да го возам 5-6 години најмногу, но кога ќе го сменам тоа сигурно ќе биде некој хибрид, можеби плаг ин. Искрено се надевам дека до тогаш целосно електричните возила доволно ќе напреднат па ќе понудат добар рејнџ, чарџ тајм и цена за да ги земам во предвид.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3798
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2067 на: 07 Март 2020, 11:36:54 am »
Како што реков, прескапи се моментално и тоа е тоа, одлични придонеси кон економијата и перформансите дава струјата, но сега поготово со новите давачки во државава, прескапо е. Не ја оправдуваат до толку поголемата цена со перформансите. Се надевам и јас дека во блиска иднина ќе поефтинат но тоа што го кажа и ти надолго е истото што го кажа и директорот на ПСА. Се е во ред со нив, ама прескапи се. Ако некој не ги субвнционира, ретко кој ќе ги погледне. Сепак на крајот од денот секој гледа да добие што може повеќе за неговите пари.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2068 на: 07 Март 2020, 12:20:08 pm »
Сигурно не очекуваше дека директорот на ПСА ќе ја зборува вистината а не она од што има корист?
Он си зборува тоа што му одговара на моменталните интереси. Хибридите се поскапи бидејќи се покомплицирани. Тие се нормална кола со бензин мотор само плус електроника во нив, тоа е точно. Но електричните возила се многу многу попрактични и поедноставни од возилата со МВС, но тие сега се вештачки скапи. Значи вештачки, намерно така направени за да не ја вознемират моменталната ситуација со обичните возила. Како и со секоја технологија така и со оваа, се движи напред но бавноо бавно бавно. Ти текнува на времето LCD мониторите колку беа скапи? Сега се скоро бесплатни. Исто и со компјутерите, исто и со смартфоните, безброј примери. Сите проаѓаа низ истиве пречки што им ги поставуваа добро естаблишираните производители на тогашната воспоставена технологија.

Имам само едно да кажам, возилата со МВС се веќе на почетокот на минатото, немаат уште многу иднина. Ќе бидат заменети затоа што електричните се далеку посупериорни во секој поглед освен во цената. Затоа нема поента од хејтање и дезинформирање. Преминот ќе се случи и тоа е тоа. Што поскоро тоа подобро.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2069 на: 07 Март 2020, 14:46:40 pm »
Како бе Миле вештачки скапи? Си видел колку кошта батерија?



350$ по kWh. Tesla S p100d има 100kWh, значи само батериите во Теслата чинат 35.000USD пред тебе да ти ги шитнат сосе кола.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.