Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 566118 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55052
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #900 на: 25 Август 2016, 13:12:25 pm »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #901 на: 25 Август 2016, 14:29:03 pm »
ЕГолф е електричен. ГТЕ е хибрид.

Немам, ама кога бев преклани имаше огромен број по улиците. Еве и КимиР може да потврди за холандија сега тазе.

Еве некои ретро статистики: https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_vehicles_in_Norway

Цитат
and the segment's market penetration passed 3% in December 2015.[9][10]
Цитат
Also, Norway was the first country in the world to have all-electric cars topping the new car sales monthly ranking

А целата работа е заради ова:
Цитат
all-electric cars and vans are exempt in Norway from all non-recurring vehicle fees, including purchase taxes, and 25% VAT on purchase
Никаков данок ни ДДВ нема на нив. Тоа како и бенефициите за ленти и паркинзи, како и бесплатно полнење ги прават премногу привлечни за било кој купувач. Поготово што се салам коли Тесла и Еголф па затоа и ги купуваат. Чат пат има и некој Лиф ама многу ретко, другото скоро ич.

Цитат
the tax exemptions on the purchase of an electric car are worth almost US$11,000 in comparison to the fully taxed price of a regular internal combustion engine car, which is equivalent to US$1,400 a year over a car's lifetime (8 years). The value of the toll exemption for driving into Oslo are worth US$1,400 per year, the free parking is worth US$5,000per year, and electric cars avoid other charges worth US$400 a year. Without adding value to the benefit of driving in bus lanes, the annual benefit of owning an electric car in Oslo is estimated at US$8,200 per car, per year.

Бенефитот е дека еколата ти е бајаги поефтина од нормална кола, и плус имаш паркинзи и ленти за користење вишак.

Па тоа е тоа бе мајсторе. Perfect society.... lucky bastards.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55052
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #902 на: 25 Август 2016, 14:34:14 pm »
Си живеат без дневна светлина  и се убиваат од депресија ама си нашле нафта. Јас сепак би избрал некое помедитеранско општество наспрема темниците горе. Пробав, јок.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #903 на: 25 Август 2016, 17:47:39 pm »
еднаш прашав не добив одговор па затоа уште еднаш ке прашам, БМВ 328и  2013година актив хибрид, како функционират овие коли? Мислам, полнеш бензин, полнеш и на струја, потоа троше и струја и бензин или? Дали може да оде само на бензин да речам, ако може, непожелно е колата да се возе само на струја или како функционират овие коли? Како што можев да прочитам пишува троше 2Л на 100 мешано...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20144
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #904 на: 25 Август 2016, 17:55:24 pm »
Нема АктивХибрид 328.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #905 на: 25 Август 2016, 18:10:57 pm »
не сум сигурен, лани баш пред да си купам кола ја гледав и размислував за тај модел, како што кажав не сум сигурен дали е активхибрид, знам само дека е 3серија 2013 и мислам дека беше 328, небитно, поентата ми беше како функционират овие модели...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #906 на: 25 Август 2016, 19:44:58 pm »
Праша еднаш и ти пратив линк, сега сум од телефон, ама дома пак ке тимго пратам линкот :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #907 на: 25 Август 2016, 21:20:58 pm »
извини симка забравил сум, стар сум што да правам, иначе фала за одговоро ке го потражам и јас многу одамна беше
не можам да најдам каде... ако можеш да го најдеш сподели
« Последно менување: 25 Август 2016, 21:31:34 pm tjolie »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #909 на: 26 Август 2016, 13:46:31 pm »
овде прочитав ама моите прашања остануваат неодговорени

како функционират овие коли? Мислам, полнеш бензин, полнеш и на струја, потоа троше и струја и бензин или? Дали може да оде само на бензин да речам, ако може, непожелно е колата да се возе само на струја или како функционират овие коли?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #910 на: 26 Август 2016, 15:09:33 pm »
Не си прочитал убаво. Полнеш бензин, бензинот праве струја, Кога ќе има струја може да возе на бензин и на струја, а може и само на струја (во ЕCO PRO мод), се додека има струја. Кога ќе снема струја си возеш на бензин, додека не се напуне струја. Кога ќе се напуне струја си возеш и на  бензин и на струја, или само на струја додекеа не снема струја :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #911 на: 26 Август 2016, 15:16:55 pm »
чекај,  не се приклучува на струја колата воопшто? јас прочитав ама само спецификации пишува за моторот, нема баш објаснето како сето работи како ти што напиша. значи ти како што напиша, колата сама се полни струја од бензинот и потоа оде и на бензин и на струја додека има струја, кога снема пак оди на бензин и пак се полни од бензинот(нешто слично како на формулите полнењето, ама ако не се лажам тамо беше при кочење со полне она како се викаше... или) додека се возе. Ако е така, помалку троши бензин или? Сигурно и звукот не бил ист, значително тивок или пак грешка сум? пошто сега за полнење нема на секаде, ретки се локациите, а пошто е електричен мотор, не е пожелно за поладни места како скандинавија или нема веза?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #912 на: 30 Август 2016, 13:09:45 pm »
Според официјални претставници од Volkswagen кои зборуваа за германскиот магазин WirstschaftWoche, Volkswagen ќе го претстави својот електричен автомобил од следната генерација во Париз во Октомври. Најавите сугерираат дека ќе се понуди автомобил со димензии на Golf, но ентериер инспириран и со димензии на Passat. Сепак, она што е најважно  и најимпресивно е брзината на полнење кон која целат инженерите на Volkswagen – ставете го автомобилот на полнач само 15 минути и би требало да добиете автономија од 480 километри.

http://www.carclub.mk/2016/08/30/volkswagen-najavuva-elektricen-avtomobil-ke-ima-avtonomija-od-480-km-so-samo-15-minutno-polnenje/

Ако стварно, браво.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55052
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #913 на: 30 Август 2016, 13:22:41 pm »
480км ќе има да речеме батерија колку Еголф, a тоа е 24kwh.

Иако звучи чудно но веќе Еголф се полни за 30 минути на извор од 440V. Повеќе е проблем од каде да се испорача толку стотици ампери за токлу кратко време отколку нешто друго. Ако се стават суперчарџери по бензинските и тоа барем по 20тина на автопатите можеби е изводливо. Инаку јасно дека ќе си го полниш дома на 220V за 4-6часа преку ноќ кога ќе треба.

Поголем проблем е според мене форсирање на литиумските батерии над 4.1V за да се испорача што е можно поголем капацитет во што е можно помало пакување. Исто како кај некои од мобилниве каде се форсира 4.4V, а природна волтажа на литиумската е 3.7V, односно опсегот од 4.1V до 3.4V ако сакаш да трае буквално бесконечно. Ако успеваш да ја држиш (ајде по селски) батеријата меѓу 0-70% ќе трае вечно (4.1V), ама за последниве 30% или 4.4V теретот врз неа е огромен, дур и се јавува самопразнење на батеријата без да се користи. Исто како и мобилен. Затоа тие капацитети треба да се сметаат за хитни, а не за постојани. Баш затоа барам големи батерии кои се порелаксирани со максимално полнење од 4.2V, наспрема 4.4V иако се со ист капацитет. Ама кај мобилен ќе си ја сменам за 2 години, ако воопшто се мења и тоа ќе си ставам поголема за да си ја користам по мој тертип. Ама кај кола потешко тоа оди, а и значително поскапо.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16735
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #914 на: 04 Септември 2016, 03:10:46 am »