Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 638584 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2625 на: 30 Април 2021, 23:09:58 pm »


По стоти пат потврдено

Да, по стоти пат се потврдува дека кога нешто неправилно користиш, нема да го извлечеш максимумот од него. Апсолутно е така.

Еве, дечково има плаг-ин хибрид, ама и он не го уклучил во струја:


Поентата е што се промашува суштината. Се добиваат ваљда некакви субвеции за хибрид, дозвола за движење во еко зони во големите градови на запад, куп даночни олеснувања но загадувањето е исто или поголемо во однос на класичните мотори. Да не заборавиме дека хибридите сигурно не ги купуваат до толку од сопствен ќеиф или еколошка освестеност, туку заради финансиските и даночни придобивки

Точно така. Во сите сфери на живеењето е истото. Да не се лажеме.
Ако една обична хибридна Корола троши 4 литри бензин во град, а една Корола 1.6 со МВС троши 8 литри во град, како тоа побогу PHEV возило (на пример Корола PHEV) би трошела 9 до 12л бензин во град ако глупана „студија“ има благе везе са животом?
Затоа што споредуваш Корола Хибрид со Пасат/Q7 плагин. Или слично. Најчесто се поголеми, а плус на тоа влечкаат огромни батерии низ град - за џабе.

Башка Королата хибрид троши 5.5 во град, а не 4.
Како не трошела 5.5, десетнаесе литри троши. Мене CHR ми трошеше под 5
ОК, значи Q7 PHEV троши 30 до 40 литри у град? Пошо нели „вишеструко него декларисано“. Не двоструко него вишеструко, значи 3-4-5-6 пати повеќе,

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2626 на: 30 Април 2021, 23:12:01 pm »
Еве, дечково има плаг-ин хибрид, ама и он не го уклучил во струја:

Он не сфатил, место plug-in во струја, он веројатно струен бат-плаг у г'с... Морон

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1307
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2627 на: 01 Мај 2021, 00:29:38 am »


По стоти пат потврдено

Да, по стоти пат се потврдува дека кога нешто неправилно користиш, нема да го извлечеш максимумот од него. Апсолутно е така.

Еве, дечково има плаг-ин хибрид, ама и он не го уклучил во струја:


Поентата е што се промашува суштината. Се добиваат ваљда некакви субвеции за хибрид, дозвола за движење во еко зони во големите градови на запад, куп даночни олеснувања но загадувањето е исто или поголемо во однос на класичните мотори. Да не заборавиме дека хибридите сигурно не ги купуваат до толку од сопствен ќеиф или еколошка освестеност, туку заради финансиските и даночни придобивки

Точно така. Во сите сфери на живеењето е истото. Да не се лажеме.
Ако една обична хибридна Корола троши 4 литри бензин во град, а една Корола 1.6 со МВС троши 8 литри во град, како тоа побогу PHEV возило (на пример Корола PHEV) би трошела 9 до 12л бензин во град ако глупана „студија“ има благе везе са животом?
Затоа што споредуваш Корола Хибрид со Пасат/Q7 плагин. Или слично. Најчесто се поголеми, а плус на тоа влечкаат огромни батерии низ град - за џабе.

Башка Королата хибрид троши 5.5 во град, а не 4.
Како не трошела 5.5, десетнаесе литри троши. Мене CHR ми трошеше под 5
ОК, значи Q7 PHEV троши 30 до 40 литри у град? Пошо нели „вишеструко него декларисано“. Не двоструко него вишеструко, значи 3-4-5-6 пати повеќе,

Пред извесно време имаѓе иста таква студија и во Велика Британија. Поентата со PLUG-IN хибридите е што луѓево забораваат и не ги полнат батериите и шибаат на бензин. А пошто колите потешки трошат и загадуваат повеќе, логично нели :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2628 на: 01 Мај 2021, 10:20:30 am »
Пред извесно време имаѓе иста таква студија и во Велика Британија. Поентата со PLUG-IN хибридите е што луѓево забораваат и не ги полнат батериите и шибаат на бензин. А пошто колите потешки трошат и загадуваат повеќе, логично нели :)

Тоа да, ама „вишеструко“ секако дека не. Нема ни најмала причина за тоа. Земи во предвид барем регенеративно кочење и гаснење на мотор на семафори. Барем тој момент би морало да ги изедначи во потрошувачка со бензинските верзии сакале/нејќеле.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2629 на: 01 Мај 2021, 10:38:26 am »
Пред извесно време имаѓе иста таква студија и во Велика Британија. Поентата со PLUG-IN хибридите е што луѓево забораваат и не ги полнат батериите и шибаат на бензин. А пошто колите потешки трошат и загадуваат повеќе, логично нели :)

Тоа да, ама „вишеструко“ секако дека не. Нема ни најмала причина за тоа. Земи во предвид барем регенеративно кочење и гаснење на мотор на семафори. Барем тој момент би морало да ги изедначи во потрошувачка со бензинските верзии сакале/нејќеле.
Утињаш дека декларирани се на рецимо 2.9л/100км. Или некој таков бош. А просек на тие продадени коли е 8л/100км. Тоа е вишеструкото.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2630 на: 01 Мај 2021, 11:03:45 am »
Ааа па тоа е веќе многу условно. Ако 80км поминеш на струја и 20км на бензин тогаш сосем е нормално да потроши 2.9.

Ама сивоњиве низ светов, особено оние со службени такви возила пиштол да им впериш нема да возат како што е наменето. Јас пре бирекол дека производителите на PHEV треба повеќе да внимаваат на тоа кому ги продаваат тие возила отколку било што друго.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30196
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2631 на: 01 Мај 2021, 12:23:03 pm »
Пред извесно време имаѓе иста таква студија и во Велика Британија. Поентата со PLUG-IN хибридите е што луѓево забораваат и не ги полнат батериите и шибаат на бензин. А пошто колите потешки трошат и загадуваат повеќе, логично нели :)

Тоа да, ама „вишеструко“ секако дека не. Нема ни најмала причина за тоа. Земи во предвид барем регенеративно кочење и гаснење на мотор на семафори. Барем тој момент би морало да ги изедначи во потрошувачка со бензинските верзии сакале/нејќеле.
Утињаш дека декларирани се на рецимо 2.9л/100км. Или некој таков бош. А просек на тие продадени коли е 8л/100км. Тоа е вишеструкото.

Да де, истите муабети на луѓе кои купуваат дизел, гледаат декларирана потрошња од 4.5, го ГАЗАТ низ град и им троши 12.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2632 на: 01 Мај 2021, 12:43:09 pm »
Пред извесно време имаѓе иста таква студија и во Велика Британија. Поентата со PLUG-IN хибридите е што луѓево забораваат и не ги полнат батериите и шибаат на бензин. А пошто колите потешки трошат и загадуваат повеќе, логично нели :)

Тоа да, ама „вишеструко“ секако дека не. Нема ни најмала причина за тоа. Земи во предвид барем регенеративно кочење и гаснење на мотор на семафори. Барем тој момент би морало да ги изедначи во потрошувачка со бензинските верзии сакале/нејќеле.
Утињаш дека декларирани се на рецимо 2.9л/100км. Или некој таков бош. А просек на тие продадени коли е 8л/100км. Тоа е вишеструкото.

Да де, истите муабети на луѓе кои купуваат дизел, гледаат декларирана потрошња од 4.5, го ГАЗАТ низ град и им троши 12.
Но дали им троши просечно целата дизел флота 12? Не. Околу 7.5 троши.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30196
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2633 на: 01 Мај 2021, 13:08:55 pm »
Значи одамна сме установиле дека плаг-ин хибриди не се panacea. Да се вергла over and over again истиот муабет (како што ете, прават колегите од AutoRepublika) и да се држи грчевито за некои сфаќања а-ла оној Скоти од Јутуб што вика само стари Тојоти да купуваме, е глупо. Ко Ван со Старт-Стоп.

Плаг-ин хибриди се stepping stone кон целосно-електрични возила. Прво одевме пешки, па после тоа јававме коњи, па од коњи стигнавме до коли, па до коли со самополнечки хибрид, па коли со плаг-ин хибрид, па здрааавје, ќе стигнеме до фул-електрик.

Не се идеално решение. Не се. Едноставно не се. Ефикасноста им е најдобра во градски, тргни-застани услови и кратки релации. Кога ќе ја испразниш батеријата стануваат обичен самополнечки хибрид (ко Тојота) и ги имаш истите бенефити.

Ама да се вергла дека биле срање пошто корисниците не ги користат како што треба?

Мајсторот со хилтата.

Све е до индивидуалните потреби на конкретниот возач, и недоволната информираност при избор на возило, особено со нови технологии.

Е сега... Можеме тука да дискутираме зошто корисниците не ги користат како што треба. Поради недоволна едукација од страна на продавачите? Поради мрза? Куроболие пошто друг му ги плаќа сметките за гориво? Тоа е веќе друг муабет, и тоа е темата на која што би требало да се обрне внимание.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2634 на: 01 Мај 2021, 16:25:25 pm »

Е сега... Можеме тука да дискутираме зошто корисниците не ги користат како што треба. Поради недоволна едукација од страна на продавачите? Поради мрза? Куроболие пошто друг му ги плаќа сметките за гориво? Тоа е веќе друг муабет, и тоа е темата на која што би требало да се обрне внимание.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Desire_path

https://www.google.com/search?q=desire+paths&client=ms-android-oneplus&prmd=ivmn&sxsrf=ALeKk0364T1-V-DqMdx8-LRu6nkuRZEIEQ:1619878983023&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjHs_K616jwAhV9gf0HHcYBDaEQ_AUoAXoECAMQAQ&cshid=1619879048627&biw=412&bih=757&dpr=2.63

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2635 на: 01 Мај 2021, 19:06:45 pm »
Поради мрза? Куроболие пошто друг му ги плаќа сметките за гориво?

Тоа..... тоа.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1307
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2636 на: 01 Мај 2021, 19:19:56 pm »
Е тоа де, не праиме муабет за еволуцијата на транспортот, туку за промашување на целта. Уставри промашување на целата мета. Можда најбоња варијанта е сечење со сатар и преоѓање од мотори со внатрешно директ на ЕВ. Без меѓустаници

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2637 на: 01 Мај 2021, 19:21:06 pm »
Е тоа де, не праиме муабет за еволуцијата на транспортот, туку за промашување на целта. Уставри промашување на целата мета. Можда најбоња варијанта е сечење со сатар и преоѓање од мотори со внатрешно директ на ЕВ. Без меѓустаници
Да, ама промашувањето не е на производителот што направил такви модели туку на купувачите што фирма им ги купила а нив не ги боли Стојна за намената на возилото. Они само на гаста треба да стиснат.

Дај ми го мене PHEV да видиш кава потрошувачка ќе вадам кога дневна километража ми е 160км, каде дел ми е 20км удолница а 20км угорница.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1307
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2638 на: 01 Мај 2021, 19:37:58 pm »
Е тоа де, не праиме муабет за еволуцијата на транспортот, туку за промашување на целта. Уставри промашување на целата мета. Можда најбоња варијанта е сечење со сатар и преоѓање од мотори со внатрешно директ на ЕВ. Без меѓустаници
Да, ама промашувањето не е на производителот што направил такви модели туку на купувачите што фирма им ги купила а нив не ги боли Стојна за намената на возилото. Они само на гаста треба да стиснат.

Дај ми го мене PHEV да видиш кава потрошувачка ќе вадам кога дневна километража ми е 160км, каде дел ми е 20км удолница а 20км угорница.

Ама приказнава со EV и PHEV не е сопствениците помалку гориво да трошат туку од еколошки побуди-намалување на загаденосита и нулта CO2 со цел намалување на ефектот на стаклена градина. Е тука е утката

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2639 на: 01 Мај 2021, 19:43:11 pm »
Е тоа де, не праиме муабет за еволуцијата на транспортот, туку за промашување на целта. Уставри промашување на целата мета. Можда најбоња варијанта е сечење со сатар и преоѓање од мотори со внатрешно директ на ЕВ. Без меѓустаници
Да, ама промашувањето не е на производителот што направил такви модели туку на купувачите што фирма им ги купила а нив не ги боли Стојна за намената на возилото. Они само на гаста треба да стиснат.

Дај ми го мене PHEV да видиш кава потрошувачка ќе вадам кога дневна километража ми е 160км, каде дел ми е 20км удолница а 20км угорница.

Ама приказнава со EV и PHEV не е сопствениците помалку гориво да трошат туку од еколошки побуди-намалување на загаденосита и нулта CO2 со цел намалување на ефектот на стаклена градина. Е тука е утката
Тие две работи се врзани, одат едно со друго. Намачувањето на загадувањето е ефект на намалувањето на потрошувачката и рекуперацијата на енергија, а наградата за возачот  е помалиот трошок за гориво.