Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 537926 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2280 на: 21 Август 2020, 11:17:29 am »
Конечно конкуренција, конечно прогресот да фати замав.
https://www.teslarati.com/volkswagen-id4-production-tesla-model-ycc1/

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2281 на: 21 Август 2020, 11:22:35 am »
Се додека прават играчки на батерии нема прогрес.

Само стоиме во место.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2282 на: 21 Август 2020, 11:26:42 am »
Од играчки се почнува, па се тера нагоре. Така работи прогресот.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2283 на: 21 Август 2020, 11:51:22 am »
Не.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2284 на: 21 Август 2020, 12:33:38 pm »
Од играчки се почнува, па се тера нагоре. Така работи прогресот.
Затоа е многу битен Цитроен АМИ и сличните до 10900еур, а не е битен Порше Гајтан.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2285 на: 21 Август 2020, 12:37:34 pm »
Во свет кај што дизајнот и големината се 90% важни во купувањето на кола, тешко дека Цитроен АМИ може да биде битен играч. И на дизајнерот што го цртал му се лоши кога ќе го види.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2286 на: 21 Август 2020, 12:46:44 pm »
Во свет кај што дизајнот и големината се 90% важни во купувањето на кола, тешко дека Цитроен АМИ може да биде битен играч. И на дизајнерот што го цртал му се лоши кога ќе го види.
Тоа не го прави небитен. Конкурентите кога ќе излезат ќе бидат поубави можеби. Сепак тоа е прво осмислено електрично возило на пазарот.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3723
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2287 на: 21 Август 2020, 12:53:08 pm »
Tesla Inc
NASDAQ: TSLA
2,001.83 USD +123.30 (6.56%)

Кој си купе кога беа 300/400 долари сега си е милионер :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2288 на: 21 Август 2020, 13:05:19 pm »
Од играчки се почнува, па се тера нагоре. Така работи прогресот.
Затоа е многу битен Цитроен АМИ и сличните до 10900еур, а не е битен Порше Гајтан.

Па и АМИ не е баш битен, пошто не е ништо посебно, единствено цената, ама па многу губи на функционалност.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2289 на: 21 Август 2020, 13:15:45 pm »
Од играчки се почнува, па се тера нагоре. Така работи прогресот.
Затоа е многу битен Цитроен АМИ и сличните до 10900еур, а не е битен Порше Гајтан.

Па и АМИ не е баш битен, пошто не е ништо посебно, единствено цената, ама па многу губи на функционалност.
Единствено цената? Па најголем проблем кај електричниве е тоа. Отровно скапи се. По 28000евра и нагоре за најефтините. Цената е најголемата поента.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2290 на: 21 Август 2020, 13:22:55 pm »
Од играчки се почнува, па се тера нагоре. Така работи прогресот.
Затоа е многу битен Цитроен АМИ и сличните до 10900еур, а не е битен Порше Гајтан.

Па и АМИ не е баш битен, пошто не е ништо посебно, единствено цената, ама па многу губи на функционалност.
Единствено цената? Па најголем проблем кај електричниве е тоа. Отровно скапи се. По 28000евра и нагоре за најефтините. Цената е најголемата поента.

Па се, затоа што некој од височина така ја диктира цената а батериите и на пропратните елементи. Зошто ако не е цената таква каква што е со огромен price premium трансферот кон електрични возила ќе беше многу брз и нагол, па фирмиве што потрошија милијарди во развој на ICE ќе останеа со јајцата во раце. Тоа ќе се смени за пар до пет години години јас мислам. Кога ќе почнат VW сега со ID4 да растураат низ европа, Тесла со новите фабрики во Берлин, Кина и Тексас работите ќе се сменат, кога ќе искапитализираат од потрошените пари за ICE барем во Европа, нас ќе не нема за две години.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2291 на: 21 Август 2020, 13:33:49 pm »
Од играчки се почнува, па се тера нагоре. Така работи прогресот.
Затоа е многу битен Цитроен АМИ и сличните до 10900еур, а не е битен Порше Гајтан.

Па и АМИ не е баш битен, пошто не е ништо посебно, единствено цената, ама па многу губи на функционалност.
Единствено цената? Па најголем проблем кај електричниве е тоа. Отровно скапи се. По 28000евра и нагоре за најефтините. Цената е најголемата поента.

Па се, затоа што некој од височина така ја диктира цената а батериите и на пропратните елементи. Зошто ако не е цената таква каква што е со огромен price premium трансферот кон електрични возила ќе беше многу брз и нагол, па фирмиве што потрошија милијарди во развој на ICE ќе останеа со јајцата во раце. Тоа ќе се смени за пар до пет години години јас мислам. Кога ќе почнат VW сега со ID4 да растураат низ европа, Тесла со новите фабрики во Берлин, Кина и Тексас работите ќе се сменат, кога ќе искапитализираат од потрошените пари за ICE барем во Европа, нас ќе не нема за две години.
Какви 2 години електрични. Тие рејнџ неможат да направат над 300км без да тежи колата 2 тона, за две години ќе биле.

Уште mild hybrid не се освестиле да направат како Сузуки што прави веќе со години. Врвни возила под 1 тон, со млак хибрид и пред се цена како што треба. Жалосно што скоро и да ги нема кај нас.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2292 на: 21 Август 2020, 14:31:35 pm »
Од играчки се почнува, па се тера нагоре. Така работи прогресот.
Затоа е многу битен Цитроен АМИ и сличните до 10900еур, а не е битен Порше Гајтан.

Па и АМИ не е баш битен, пошто не е ништо посебно, единствено цената, ама па многу губи на функционалност.
Единствено цената? Па најголем проблем кај електричниве е тоа. Отровно скапи се. По 28000евра и нагоре за најефтините. Цената е најголемата поента.

Па се, затоа што некој од височина така ја диктира цената а батериите и на пропратните елементи. Зошто ако не е цената таква каква што е со огромен price premium трансферот кон електрични возила ќе беше многу брз и нагол, па фирмиве што потрошија милијарди во развој на ICE ќе останеа со јајцата во раце. Тоа ќе се смени за пар до пет години години јас мислам. Кога ќе почнат VW сега со ID4 да растураат низ европа, Тесла со новите фабрики во Берлин, Кина и Тексас работите ќе се сменат, кога ќе искапитализираат од потрошените пари за ICE барем во Европа, нас ќе не нема за две години.
Какви 2 години електрични. Тие рејнџ неможат да направат над 300км без да тежи колата 2 тона, за две години ќе биле.

Уште mild hybrid не се освестиле да направат како Сузуки што прави веќе со години. Врвни возила под 1 тон, со млак хибрид и пред се цена како што треба. Жалосно што скоро и да ги нема кај нас.

Ќе биде за две до пет години, прилично сум сигурен. Или рејнџот ќе скокне бајаги или цената ќе падне бајаги а рејнџот ќе биде ист. А тежината јебига ќе биде 2 тона ама и хендлингот ќе биде добар. Па после со тек на време како ќе напредуваат батериите ќе се намалува, останува да видиме.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2293 на: 21 Август 2020, 15:48:43 pm »
Од играчки се почнува, па се тера нагоре. Така работи прогресот.
Затоа е многу битен Цитроен АМИ и сличните до 10900еур, а не е битен Порше Гајтан.

Па и АМИ не е баш битен, пошто не е ништо посебно, единствено цената, ама па многу губи на функционалност.
Единствено цената? Па најголем проблем кај електричниве е тоа. Отровно скапи се. По 28000евра и нагоре за најефтините. Цената е најголемата поента.

Па се, затоа што некој од височина така ја диктира цената а батериите и на пропратните елементи. Зошто ако не е цената таква каква што е со огромен price premium трансферот кон електрични возила ќе беше многу брз и нагол, па фирмиве што потрошија милијарди во развој на ICE ќе останеа со јајцата во раце. Тоа ќе се смени за пар до пет години години јас мислам. Кога ќе почнат VW сега со ID4 да растураат низ европа, Тесла со новите фабрики во Берлин, Кина и Тексас работите ќе се сменат, кога ќе искапитализираат од потрошените пари за ICE барем во Европа, нас ќе не нема за две години.
Какви 2 години електрични. Тие рејнџ неможат да направат над 300км без да тежи колата 2 тона, за две години ќе биле.

Уште mild hybrid не се освестиле да направат како Сузуки што прави веќе со години. Врвни возила под 1 тон, со млак хибрид и пред се цена како што треба. Жалосно што скоро и да ги нема кај нас.

Ќе биде за две до пет години, прилично сум сигурен. Или рејнџот ќе скокне бајаги или цената ќе падне бајаги а рејнџот ќе биде ист. А тежината јебига ќе биде 2 тона ама и хендлингот ќе биде добар. Па после со тек на време како ќе напредуваат батериите ќе се намалува, останува да видиме.
Како ќе скокне? Со пикање поише батерии?

Ова не се електрични возила. Ова се возила на батерии. Електрични возила се иднината, тука нема збор. Но возила на батерија ни случајно не се иднина.

Фасцинацијата со лажење за производство на енергија кога тогаш ќе спласне. И ќе се сфати дека уствари ИЦЕ се многу поеколошки од квадрилион батерии. Тоа барем како ентузијаст и како инженер треба да е кристално јасно.

Ако јас можам да земам еден генератор од 10-50KW (мотор), и да му додадам мал, лесен батериски дел кој ќе му ја подобри ефикасноста, нема да тежи, нема да е скап, нема да е проблематичен ќе завршам работа. Тоа е тоа. Иднината е тука. Е сеа пошто математика појма нема народ, физика па ич, ќе ги шалташ како сакаш со квадрилијарда батерии, ама да нема ауспух! Никако ауспух! Иако од свифтот излегува почист воздух од ауспух, него ли што влага во усис зимно вреѓе во Скопје, не ауспух! Иако енергетски е поефикасен и поефтин од се, и реално ако се седне математиката да се направи, тоа е тоа - не! Има ауспух! Никако тоа!

Смешки. Оние неписменине затвараат нуклеарки, за јаглен да вратат - електрични коли за 2 години. Сеј таму...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2294 на: 21 Август 2020, 16:53:16 pm »
Абе сеа добро ебаго ти ептен во крајност го носиш. Не била кола на струја била на батерии, а во батериите има темна енергија.....

Кинезуве викаат дека се блиску до атомска фузија, има и некои концепти за батерии со многу голема енергетска гостина по волумен, ако тие ствари се остварат тогаш тоа е иднината. Не можеш без батерии освен индукциски пренос на струја ако не направиш, или како и да беше точниот термин за wireless полнење и напојување со енергија.