Автор Тема: Познати дубари по сервисите и како да се чуваме од нив  (Прочитано 46466 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
А што се дешава пример Кадис вика на возилото имаш 2 години гаранција од производител и 1 од Кадис. Што значи ако нешто се зезне третата година Кадис од џеб ке си  го плати по логика така искача.

ne be od kadis e prvata a drugite 2 od proizvoditelot i koga ke odis u kadis posle godina dena ke ti kazat baraj si go proizvoditelot ;D

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7200
Од Порше, ми ја вратија старата брава, таа е 100%, оти ја бележнав :) ...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Ти објаснив како оди во сервис. Логично е ефтини ствари да не се враќаат, обично се збира поголема кутија и се праќа. (или се фрлаат, или се реупотребуваат парцијално) Ова важи за било кој сервис, не само за коли.
Во Опел , коага работев како шеф на сервис,сите сменети делови под гаранција, без разлика дали се ефтини или скапи се чуваа се додека не помине контролор од Опел и не каже да се фрли или уништи.Лично сум присуствувал на таква контрола.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2194
Во вњ сервисот деловите кои беа променети под гаранција,секоја втор понеделник од месецот доаѓаше од Ск еден дечко на кој му обезбедувавме 10кг чекан и пред нас ги кршеше деловите,не му бегаше ништо,после неговата интервенција се беше тоталка.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Шо баравте д ги кршите старите делови? не ви е полесно да ги предадете во отпад и да свршите работа..?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
За да бидат сигурни дека нема неисправен дел да се продаде како половен или нов.

Отсутен Marko-bmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 227
Abe makedonska rabota prevaranti i prevari na sekoj cekor ima. Eve jas ke spodelam edno iskustvo so vas. Go ostavam skuterceto na servis mi grebese nesto dole kaj prednoto trkalo ( gurtnite ne bile uste razvozeni i zatoa grebkalo ) , arno ama prethodno go polnam na benziska do kapace so benzin i mu go nosam na majstorot (vele-moto vo veles) i mu vikam majstore voa nesto grebka dole. Dojde go probase odma vika gurtnite se ostaj go dojdi za 1 saat ke gi dzirna so e kako e, sea sum vo guzva nemozam, da se rastereti malce rabota, ke go sredam. Odam posle 1 saat gledam benzinot padnat na polovina skoro rezervoarot.
Од ваков врти сучи муабет чув за некој тип што си ја остаил колата на сервис кај некој дифтар, и после 1ч му се јавил другар вика абе шо праиш накај аеродром... А овој дома колата на мајстор, тоа мајсторот си се развозавал и колата полсе нема бензин епа нема :)
Odma na benziska trk go polnam 2L tocno mereno benzin nema. Si vikam gledaj ciganska rabota za 150 den benzin, saka da me izgubi kako musterija so na sekoj 15 dena po 1L ulje od 600 den ke mu menjava celo leto. Duri ne mi se veruvase deka moze toa da e. Aj odma trk do kaj eden drug majstor prijatelce so go imam da go proveri da ne tece od nekoe crevce, da ne e puknat rezervoarot od negdeka, od kaj znaes kineska roba se e mozno. go proveri drugarov vika ne be nisto nema sansi da tece od negde. Nokta go ostaiv cel rezervoar poln kako so si bese taka ostana do sabajleto gram nemase isteceno.Si mislam koga za 150 den benzin mi izvadil od kaj da znam deka ulje mi smenil ko so treba, moze istoto mi go ostail i mi zemal 600 den pred nekoj den. Zatoa trk na drug majstor i 600 den za novo ulje, staroto dali bese smeneto dali ne, pojma nemam, ali so e sigurno sigurno e. Si vikam da mu se vratam da mu kazam cisto deka sum primetil, da ne misli deka neznam, deka sum budala, ama od druga strana si vikam aj ke me iznervira ke se staam u belja za 150 den i bataliv.
Muabetot mi bese deka Bugar ima pravo samo na vrat dremenje i nikako ostavanje kola ili bilo so povredno kaj majstor koj ne go poznavas, oti sekakvi kopilinja ima.
I hooked up my accelerator pedal in my car to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop, and I'm gone :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Ауди,некако не ми си јасен,еднаш велиш дека во сервисот каде што работеше се ставале стари делови на возилата кои доаѓале,а еднаш велиш дека некој Химен доаѓал и ги уништувал.Одлучи се.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Mece destructorot doaga od vreme na vreme.... a vo meguvreme

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
uništuvanje na delovite da, ako ne se pogodni za reparacija... se razbira , novite tipovi koli  imaat delovi samo za ednokratna upotreba ( od plastika i špialter i slično)... no ne sfakam , ako i zeme nekojrasipan del, komu bi go vgradil...će mu tropne na vrata utre...drugo e prodavanje delovi na avtopazar, imaše pred da go zatvorat reparirani potisni po badijala cena... a vo princip na vremeto i jas reparirav potisna i lamela , vo Ruen gi prativ , ama toa vredeše... sega se e od reciklirano železo i ne izdržuva reparacija...

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2194
Ауди,некако не ми си јасен,еднаш велиш дека во сервисот каде што работеше се ставале стари делови на возилата кои доаѓале,а еднаш велиш дека некој Химен доаѓал и ги уништувал.Одлучи се.

Гаранциските делови,секој дел кој ќе се промени под гаранција.
Возилото е под гаранција,рикнува некое сензорче или било што,се прави гаранциски записник кој се праќа до Немачка а од таму се праќа ново делче,а дали новото ќе се стави или не зависи од расположливите ресурси од тој дел на сервисот,старото (расипаното)делче се чува со една гаранциска налепница и Хименот доаќа и ги крши.За промена на овие делови сервисот никогаш не е во зијан,од немачка се плаќа работната рака и делот.

А кога возилото не е под гаранција,и кога има рикнато нешто или нема тука рацете им се слободни,едно пишуваат дека е променето,трето се променува,комбинации има многу.
Но со гаранциските делови,мора да се оправда рикнатиот дел и мора да се искрши.

@nefer

Пред мои очи се искршија амортизери од пассат 2011,возилото беше под гаранција.Но со гаранциските делови нема опција за економи партс,да се вратат па да се добијат нови по помала цена,гаранциските делови одма на кршење.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
  Одењето во сервис понекогаш може да биде чиста лотарија. Човек не е сигурен што може да го снајде и колкава ќе биде сметката на крајот. Секако дека постојат многу сервиси кој поштено си ја обавуваат својата работа бидејќи не сакаат да ја изгубат довербата кај своите клиенти. Меѓутоа ги има и оние безобразни сервиси на кој основна цел им е да ви земат што повеќе пари. Сега ќе ги представиме сите можни точки на кој треба да внимавате и како да се заштитите:



1. Моторно масло.
Овде бројот на можните измами е голем. Сепак тие измами најчесто се случуваат на постарите автомобили. Некои сервиси во тие ситуации користат масло со повисок квалитет од она кое е потребно за одреден модел на автомобил. На овој начин сервисите на сопственикот му наплаќаат поголема сума пари бидејќи што е маслото поскапо толку и заработката е поголема.
совет: Побарајте на интернет или погледајте во упатството кое масло е пропишано за вашиот автомобил. Масло со такви карактеристики може сами да си го купите по пониска цена и да го однесете во сервис да ви го сменат.


2. Сервисни интервали.
И покрај тоа што фабриката во упаството за употреба и одржување конкретно има наведено кога треба да се менуваат филтри и масло, сервисите често знаат да ги повикуваат сопствениците почесто да ги менуваат тие делови од пропишаното во гаранцијата. Тоа представува напад на домашниот буџет од една страна и загрозување на животната средина од друга страна бидејќи на тој начин безпотребно се трупаат количини на користено моторно масло.
совет: Препораката која ја даваат сервисите е само препорака. Производителот најдобро знае кога треба да се менуваат маслото и филтрите па во тој случај сопственикот на автомобилот не е должен да ја почитува препораката на сервисот.

3. Течност за чистењее на ветробранското стакло.
Ова е еден од најефикасните начини за зимање пари и сервисите често го користат. На крај на сервисот ( редовен или вонреден) на вашата сметка ќе приметите ставка за дополнување на течност за чистење на ветробранското стакло. Меѓутоа во реалноста често се случува да во сервисот ништо не дотуриле а да ја наплатат оваа услуга.
совет: Обележете го нивото на течноста со фломастер. Со тоа имате одличен аргумент доколку се обидат да ве измамат.

4. Промена на гуми
Многу возачи чекаат во последен момент да прејдат од зимски на летни гуми. Кога тоа го прават често се одлучуваат да вклопат и некоја додатна сервисна интервенција. Тоа сепак е грешка поради која ќе изгубите доста пари. Имено, замена и балансирање на гумите во сервисот е далеку поскапо отколку што наплаќаат специјализираните вулканизери.
совет: Замената на гумите извршете ја на вулканизер

5. Наплата на "работната" рака
Во низот од измами со кој се служат сервисерите спаѓа и наплата на премногу работни часови. Во работниот лист, не толку очигледно, се впишуваат проверка и допуна на моторно масло, проверка на состојбата со филтерот за масло, притисок во гумите и.т.н. Такви проверки не се изведуваат а муштеријата на крај ја плаќа "работната" рака.
совет: Пред идење во сервис издишете ја едната гума, кога ќе ви го предадат автомобилот барајте работен лист со список на работите и потрошениот материјал. Проверете дали притисокот во гумите е исправен доколку не е имате аргумент за жалба  ;D

6. Ненајавени сервиси
Во сервисот возилото се превзима поради редовно одржување а потоа за време на прегледот се "утврдуваат дополнителни дефекти" кои без прашање ги "острануваат" а со тоа и дополнително се наплаќаат.
совет: Кога ќе го предадете автомобилот инсистирајте да ве конктактираат при секоја непредвидена поправка како би се избегнале непланирани превисоки сметки.

7. Ситници кои коштаат
Списокот на заменетите делови често се зголемува со бројни ситници како што се: дихтунзи, завртки, навртки и.т.н. Списокот знае да биде долг па има доста простор за измама и наплата на делови кој во реалноста не се заменети.
совет: Доколку се сомневате дека сте измамени инсистирајте во сервисот да ви го покажат секој дел кој го смениле.

8. Азот во гумите
При замена на гумите во сервисот ќе ве прашаат дали наместо воздух сакате гумите да ги напумпаат со азот. Тоа чини повеќе пари, ги чува гумите и штеди гориво.
совет: Оваа опција прифатете ја само доколку вашите гуми се нови и доколку вашиот автомобил е со врвни перформанси.
 
9.  Плочките или дисковите не се истрошениe
Со цел поголема заработка, сервисите прерано ги менуваат плочките, добошите и дисковите. Често се случува да заменат исправен сет.
совет: Барајте увид во заменетите делови од системот за сопирање.

http://vesti.mojauto.rs/Saveti/328619/Savetujemo-Kako-da-izbegnete-prevare-u-autoservisu

Отсутен Z128

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 378
  • ? ? ?
Не најдов посоодветна тема, па решив тука да споделам искуство со продавница за авто козметика. Ако има посоодветна тема, преместете.

Сакав да купам кровни носачи, прашав сегде, и најдобра понуда (на хартија) имаше во Еуро Стил (Железара).
Одам еднаш (околу 17:00 часот), пред мене еден дечко исто чека за кровни носачи и куфер. Прашува што-како, сака одма да ги земе, невестата таа плавата му вика после 18:00 е тука монтерот, дојди тогаш. Типов и вика, абе од Драчево доаѓам, ако може сега. Не може сега, или после 18:00 или утре. И си отиде чоекот.
Доаѓам јас на ред, барам кровни носачи, да имаме, ама после 18:00. Велам не ми треба монтер, дај ми ги, сам ќе ги монтирам. ААааааа, не може, мора монтерот да види, да не ми дала погрешен модел (ко да продава гитари, па ја сеа и барам кровни носачи за кола  ??? Сум требал да се јавам претходно да закажам, сенки фризура за на свадба ќе праиме  ??? >:(
Видов не видов, си отидов, ај викам не и е денот.
После некој ден бев во Железара, ај пак да си ја пробам среќата, отидов после работа. И ете ја пак таа невестата со истиот муабет, монтерот не е тука, да не згрешела. И велам, невесто, отвори сајтот на производителот, имаш конфигуратор, дај ми го моделот и ајт. Аааа, не може тоа, колата мора да е тука. Ја гледам и не ми е јасно зошто не може, ама не ја прашувам зошто не може, се обидувам да најдам начин да дојдам до носачите и да избегам од продавницата. Уште неколку пати ми коментира „Доаѓате во незгодно време“, како дома да и отидов ненајавен. Велам имате работно време од-до, доаѓам во работно време, што е проблемот?! Кога одам во Веро не им се јавувам да прашам дали е згодно време за пазарење  >:(
После ја прашувам, имате онлајн продавница, може ли да си ги нарачам онлајн и да ги добијам. Може, ама да дојдеш прво со колата да не ги утнеме ?!?! ОНЛАЈН ПРОДАВНИЦА, еј ... Повеќе е ЛАЈНО ПРОДАВНИЦА...
И веќе почна да ми чади глаата, викам ти мајтап тераш со мене или што ?! Седни на компјутер, види и дај ми ги. Колегата нејзин прокоментира: „Па можеби не знае...“ и ми стана јасно колку е саат. После ми вика дојди утре да се видиш со монтерот, утре ќе завршиш работа. А зошто да се видам со него, сака да ме запознае, многу сум личен, сликички ке мењаме, што ќе сум му јас?!?! Имаш кола, модел, година, ДАЈЈЈЈ МИИИИИИ ГИИИИИИИИ!!!!!!!!!!
Почна да ме убедува дека мора монтерот да ми ги монтира, како тоа јас сам ке сум ги монтирал.... аххххххххх.......
И веќе немав нерви да се објаснувам, налево круг, и реков ја веќе таму не стапнувам.
СВЕ ДА И Е*АМ И РАСЧЕРЕЧАМ ПО РЕД, ДА И Е*АМ ТОА ГЛУПАТА НУСЕ ДА И Е*АМ, САМО К*Р И МЕТЛА ЗНАЕ ДА ДРЖИ, ЕВЕНТУАЛНО ДИГИТРОН ДА СОБЕРЕ 2+2, МАМАТА ШУПАЧКА ДА ИМ ЈА Е*АМ НА СИТЕ ПО РЕД ВО ЕУРО СТИЛ, КОПУЦИ НЕВИДЕНИ, ЗЕМЕТЕ ПРОДАВАЈТЕ ГЕВРЕЦИ И МАЛИ ЈОГУРТИ, МАМЕТО РЕТАРДИРАНО ВАШЕ!

Барем да ми е полесно вака на душава...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning