Автор Тема: Познати дубари по сервисите и како да се чуваме од нив  (Прочитано 46442 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
drugarce kupu skoda felicija nova, ja vozese taxi i na 60-tina otide da ja menja, fraerot vo servis, go potkrenal menjacot na krivo i go stegnal za da faka, lamelata, posle 2-3 dena se vraka, covekot izbrkan ali naplateno promena set lamela,

nisan micra vo ovalasten servis, kolku e promena na aparatce za rikverc, rabotna raka 1 saat e 800 denara decko, vikam ok pola saat rabota, a aparatot 50 evra vika  ??? ??? otidov go najdov za 1200 denari, obicen automat so kurence koga ufrlas vo rikverc da gi pali zadnite svetla, otstrafi zastrafi, ja raboti kolata gledam niz staklo. posle 15-min ide na dorucek se vraka za 45 min i za 15 minuti ja vadi kolata via 900 denara mu frliv 300 i trgnav da si idam , ama kade sto kako cekaj saat i 15, vikam sledniot pat da ne sakate jas dorucek da vi kupam i si otidov...

bomak poranesen, novo saxo, 22000 marki idam na servis ja kreva kolata i  mi viak udrena ti e  kolata vidi slabo ti ja ofarbale vratava, ??? ??? ??? alo nova e vikam od kaj vas gi otvarame site vrati od dole se poznava siv sloj kako mnogu tenko mofarban del, od togas kola nova vo mkd i ovlasten servis fala ali ne,

Ooooo

Отсутен passanger

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 431
  • [O__o]===[][]===[o__O]
поради многу причини почнав да ги избегнувам сервисите , барем за оние кварови за кои имам алат и ми фаќа око сам да си ги средам . Многу ме нервира кога ке отидеш некаде и те прават дека ништо не разбираш и ти кажуваат филозофии како и што треба да прави за да го промени делот а нели се тоа кошта пари ( колку посложено тоа поскапо)
последен пример: менував спони , прашано кај неколку мајстори 800 денари од страна само работна рака , плус да си ги набавам деловите со образложение дека било многу комплицирано па требало да се растура цела летва дрн дрн . купени од кај пријателце по дилерски цени 1500 денари од страна , сам си ги сменив , презадоволен од сложениот подвиг што го направив со отштрафување на два штрафа за кои мајсторите филозофираа и  ги ценат како да преправаат спејсшатл.

следно на ред дојдоа чаурите на фиљушките . информативно си прашав нели совет од стручни лица - сервиси, и цената се движеше од 2000 па до 3000 илјади за двете со работна рака. Објаснување: треба да ги извадиме цели виљушки зошто чаурите треба да ги набиваме има метални пиксни заебанции сложена работа е , дури и имав препорака дека не се вадат туку цела виљушка најарно секако поарно за него здравје. После сите ислушани приказни си ги набавив чаурите ,цена 1000 денари двете .Постапката беше следна (сакав да документирам и да поставам на форумов но не успеав ) : има два штрафа кои треба да се отштрафат што ги држат чаурите за шасија (отштрафени) , металната пиксна исечена со бонсек со тоа што чаурите ги извадив без вадење и демонтирање на целата виљушка. монтирањето на новите со мала помош од интернет (ставени во зовриена вода 5 минути ) и набиени со рака . Презадоволен за завршената работа

заклучок : све што ми фаќа око ќе си го работам и менувам сам , без некој да ме мава по џеб и да ми продава муда за бубрези
Сите шмркаат , никој не е настинат ?!

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Ај се ова што го спомна ама кога ќе почне да ми објаснува мајстор дека имам вишак делови во колата незз ми иде да го убијам на место. Пр: Менувам плочки на дисковите напред назад и ставам некои си графитни што според мајсторчево мое биле најдобри (и стварно топ се покажаа до сега) и има сензори нели како секоја кола од 20-ти век навака и плочкиве задни немаа место за тој сензор и имам одма образложение абе брат не ти ни треба што не е веродостојно тоа... После остар поглед и муабет од стилот ако се знаеме не значи дека можеш да ме ебеш во мозок си зема бормашина и направи лежиште за сензорот ;D (правеше сам лежиште пошо немаше да се најдат со лежиште фабрички од таа фирма што јас сакав односно таа фирма што ја имав ставено на предните дискови пошо ств се топ плочките и се копа колата во место, боље се него фабричките)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Убаво од тебе што штедиш на кочници.  
Кој е тој реномиран производител од 50 евра што нема фабрички дупка за сензор?
За мене тоа е Мотокрафт од 60 евра за преден сет и Феродо премиер од 50 евра за преден сет. Какви бурмашини на кочници, ццц

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Убаво од тебе што штедиш на кочници.

Каде прочита дека штедам??? На очно одма под итно... Ако 50е плочки само на предните трката за тебе е штедење кажи што е “не штедење“ за тебе

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Убаво од тебе што штедиш на кочници. 
Кој е тој реномиран производител од 50 евра што нема фабрички дупка за сензор?
За мене тоа е Мотокрафт од 60 евра за преден сет и Феродо премиер од 50 евра за преден сет. Какви бурмашини на кочници, ццц

Има ама во моментот немаше а несакав да чекам и незнам дали воопшто знаеш како изгледа тоа дупче на плочките кај што се става сензорот па што си толку фрапиран... Сигурно не ја правев плочката мета за пикадо туку дупче се направи на еден од ќошевите мада не е ни дупче ко вдлабнатина правоаголнеста му доаѓа

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Како избуши правоаголна дупка ???

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
ахахха :D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Со правоаголна бургија. ;D ;D ;D

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
pravoagolna dupka se prai so baenje! i baes na burgijata i ona od muka pocinja pravoagolnesto da dupci!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
поради многу причини почнав да ги избегнувам сервисите , барем за оние кварови за кои имам алат и ми фаќа око сам да си ги средам . Многу ме нервира кога ке отидеш некаде и те прават дека ништо не разбираш и ти кажуваат филозофии како и што треба да прави за да го промени делот а нели се тоа кошта пари ( колку посложено тоа поскапо)
последен пример: менував спони , прашано кај неколку мајстори 800 денари од страна само работна рака , плус да си ги набавам деловите со образложение дека било многу комплицирано па требало да се растура цела летва дрн дрн . купени од кај пријателце по дилерски цени 1500 денари од страна , сам си ги сменив , презадоволен од сложениот подвиг што го направив со отштрафување на два штрафа за кои мајсторите филозофираа и  ги ценат како да преправаат спејсшатл.

следно на ред дојдоа чаурите на фиљушките . информативно си прашав нели совет од стручни лица - сервиси, и цената се движеше од 2000 па до 3000 илјади за двете со работна рака. Објаснување: треба да ги извадиме цели виљушки зошто чаурите треба да ги набиваме има метални пиксни заебанции сложена работа е , дури и имав препорака дека не се вадат туку цела виљушка најарно секако поарно за него здравје. После сите ислушани приказни си ги набавив чаурите ,цена 1000 денари двете .Постапката беше следна (сакав да документирам и да поставам на форумов но не успеав ) : има два штрафа кои треба да се отштрафат што ги држат чаурите за шасија (отштрафени) , металната пиксна исечена со бонсек со тоа што чаурите ги извадив без вадење и демонтирање на целата виљушка. монтирањето на новите со мала помош од интернет (ставени во зовриена вода 5 минути ) и набиени со рака . Презадоволен за завршената работа

заклучок : све што ми фаќа око ќе си го работам и менувам сам , без некој да ме мава по џеб и да ми продава муда за бубрези

Паметно!
Може на некој "мајстор" првпат да му е и да се учи на твојата, малку ќе се помачиш али барем ти ќе се научиш.

Своја рака како што ќе те почеша туѓа така нема.

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Како избуши правоаголна дупка ???

опасни се кинезиве :)


Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
epa ete be... so baenje :) ne gleas kako ide gore dole burgijava kako ulava? ;D

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Како избуши правоаголна дупка ???

Прво не бушев јас второ стварно треба да ти објаснам сакаш да кажеш и не е дупка пишав туку на ќошот е засек ај да бидам попрецизен да не го тнчиш влакното многу ;)

на еден од ќошевите мада не е ни дупче ко вдлабнатина правоаголнеста му доаѓа

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Истава работа со полирањево..Кога отидеш кај  некој што полира коли, ке ти раскаже басни, што како се ставало бла, бла.. Работава е што ти треба добра полир паста, памучна крпа, и добра рака за да го доловиш истиот ефект како типот што планираш да ти ја полира..Така да , нека не продаваат муда за бубрези. Исто еден прекупец со коли, ми прави дубари, па јаз знам какко да откријам дали колата е ударана, бла, бла..Му велам добро бе, ти мене за малоумен ме сметаш. 21 век сме АЛООО !!! Сега скоро се имаш на интернет, и ако сакаш ке најдеш. Тој почна да ми врти, ама не е баш исто, дрн,дрн.. Испитувал тој со посебен апарат  дали колата била удрена..Истава работа ке ја завршиш: земи магнет облечи го во крпа (зада не ја оштети бојата на колата) и терај со него по критичните места. Ако лепи ОК е, ако нелепи, значи кит има. просто и едноставно. Има уште многу ситни финтички со кои се фалат прекупциве, и мислат ние нафта пиеме.