Ja имав Лада Жигули ВАЗ-2106, 1600 кубика, 80 коња. Боље и поквалитетно ауто уште не сум сретнал. Материјалите внатре се такви да уште не сретнав ни со близу таков квалитет. Инструментите за мерење на притисок на маслото, температура и т.н. денес многу (ако не и сите) модерни коли ги немаат. Во времето кога е купена 1979 год. ја користеа како луксузно службено возило за на пат (Општина, Суд и др. повисоки Институции). Се чекаше минимум година дена да го добиеш, ако не и повеќе и тоа преку врски. Само Фиат 132 го користеше Полицијата. Застава 101 и Фиат 750 се користеа за секојдневни дејствија.
Каде све не сме биле со Ладата многу од форумов не можат ни да замислат (доволно е на Ловќен само да се качат во тие горештини и гужви...) без апсолутно никаков квар, освен што ни се скина клинасти каиш на Козара, кој превентивно го заменивме пред да тргнеме... Да не збориме ја после у најбољи години коа бев што и праев и како ја малтретирав изигравајќи главен фраер у маало
Нај захвално ауто до сега што сум видел, а чисто ради инфо уште се вози у Тетово карши пазарчето. Да, трошеше уље (минимум 1 литар на 10000 км, после и повеќе, ама во упатството пишуваше дека тоа е нормално), вентилите со клацкалици често се штелуваа, ама па затоа ланчето резервно уште ми стои негде у гаража
Само притегни го кога ќе се олабави и цепај.
Лепота од кола и за одржавање и пристапна, доаѓаше со квалитетна торба полна со квалитетен алат кој уште се користи, скриено и заштитето резервно тркало во вистинска големина, нормално, хромирани рат капни и тн. и тн. Греота е лошо да се каже нешто конкретно за оваа Лада или да се генерализира. Каросеријата нормално дека беше осетлива, пошто тогаш не ги галванизираа, незнам, поцинкуваа, а и немаа заштитни пластики на тркалата.
Зборите што ќе зборите, „Принцот со жолтата Лада“ од искуство ви го кажува ова
Сум имал и Пеглица и Дијана и Фиќо и Шкода и Југо 45 и Југо 55 и Форд Ескорт и КИА и Опел, ама со оваа Лада - чичо ја „извози“ првата дада