Автор Тема: Потрошувачка на масло кај моторите  (Прочитано 73321 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #330 на: 05 Јуни 2013, 00:09:01 am »

Koga ke si kupis KOLA i ti nema da proveruvas ! Dotogas, proveruvaj si na kosilicata, mada jas ni na zena mi kosilicata nikogas ne proveruvam maslo, redovno gi odrzavam, gi mazam i gi pazam, vlakno ne im fali pa taka da ne ni ocekuvam da ima problem so trosenje na maslo !

На моето ќумбе постојано проверувам. Секое завртување на клучот пред палење ми кажува колкаво е нивото на моторно масло. Ризикот од снемување масло не е честа појава, но знае да се случи (на лагуната ми изби шипката па си излезе неке литро). Јас со моите коли не спијам ниту ги мазам. Само редовно ги одржувам во препорачаните норми. Може кога ќе купам КОЛА ќе почнам со мазење. Со овие обичниве тенкиња довлно е препорачаното.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #331 на: 05 Јуни 2013, 09:01:33 am »
А што демек ако проверувам ниво на масло, сум се заебал со изборот оти сум зел кола што троши масло ? Од кај знаеш, може од негде да ти пушта и да ти губи масло, немора да значи дека ти го троши ако фали, односно немора да значи дека ако проверуваш ниво на масло колата ти е дефектна.
Бога да чува што се читаме по форумов.
Nikoj ne spomna bilo sto od toa ti sto go kaza. So samoto toa deka taka go razbiras pogore napisanoto samo pokazuvas Vo koj pravec razmisluvas.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #332 на: 05 Јуни 2013, 09:58:43 am »
Е како никој не спомна, врати се една страна назад и прочитај што си пишал кон брамовск, кога ке си купиш кола нема да проверуваш.Значи он не вози кола, вози ванземско дефектно возило, односно сите ние кои отвораме да проверуваме масло или било што не возиме коли, туку дефектни канти, а ти си тој кој имаш пари и знаеш што е кола, ние овдека врска немаме од купување на коли.
Незнам, јас тој твој цитат така го разбирам, ако не е така, објасни го уште еднаш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #333 на: 05 Јуни 2013, 14:31:04 pm »
Не бе Фило, он само алудира дека Alfa 147 jtd m-jet 16v e косилица на која треба да се проверува масло. Коа ќе купи кола (ASX на пример), тогаш веќе дргу муабет...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #334 на: 07 Јуни 2013, 01:21:24 am »
haha, najdi mi edna avtomobilska redakcija sto go okarakterizira Lada motorot negativno, ke recat deka e zastaren ama izdrzliv. A poneizdrzliv motor od Lada, samo Oltena.

што тресеш зелени бе.. од каде моторот на лада неиздржлив? на новите лади со префиксот 100 и некој број да, ама лектронските компоненти т.е. сензори... ладата специјал што ја имав
(1500цц) со 650.000 пројдени отиде кај ѓупци да ја товараат со дрва...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #335 на: 07 Јуни 2013, 06:53:11 am »
o ho ho ho

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #336 на: 07 Јуни 2013, 09:35:16 am »
Ja имав Лада Жигули ВАЗ-2106, 1600 кубика, 80 коња. Боље и поквалитетно ауто уште не сум сретнал. Материјалите внатре се такви да уште не сретнав ни со близу таков квалитет. Инструментите за мерење на притисок на маслото, температура и т.н. денес многу (ако не и сите) модерни коли ги немаат. Во времето кога е купена 1979 год. ја користеа како луксузно службено возило за на пат (Општина, Суд и др. повисоки Институции). Се чекаше минимум година дена да го добиеш, ако не и повеќе и тоа преку врски. Само Фиат 132 го користеше Полицијата. Застава 101 и Фиат 750 се користеа за секојдневни дејствија.
Каде све не сме биле со Ладата многу од форумов не можат ни да замислат (доволно е на Ловќен само да се качат во тие горештини и гужви...) без апсолутно никаков квар, освен што ни се скина клинасти каиш на Козара, кој превентивно го заменивме пред да тргнеме... Да не збориме ја после у најбољи години коа бев што и праев и како ја малтретирав изигравајќи главен фраер у маало :) Нај захвално ауто до сега што сум видел, а чисто ради инфо уште се вози у Тетово карши пазарчето. Да, трошеше уље (минимум 1 литар на 10000 км, после и повеќе, ама во упатството пишуваше дека тоа е нормално), вентилите со клацкалици често се штелуваа, ама па затоа ланчето резервно уште ми стои негде у гаража ;) Само притегни го кога ќе се олабави и цепај.
Лепота од кола и за одржавање и пристапна, доаѓаше со квалитетна торба полна со квалитетен алат кој уште се користи, скриено и заштитето резервно тркало во вистинска големина, нормално, хромирани рат капни и тн. и тн. Греота е лошо да се каже нешто конкретно за оваа Лада или да се генерализира. Каросеријата нормално дека беше осетлива, пошто тогаш не ги галванизираа, незнам, поцинкуваа, а и немаа заштитни пластики на тркалата.
Зборите што ќе зборите, „Принцот со жолтата Лада“ од искуство ви го кажува ова  8) Сум имал и Пеглица и Дијана и Фиќо и Шкода и Југо 45 и Југо 55 и Форд Ескорт и КИА и Опел, ама со оваа Лада - чичо ја „извози“ првата дада :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #337 на: 07 Јуни 2013, 13:17:51 pm »
Ja имав Лада Жигули ВАЗ-2106, 1600 кубика, 80 коња. Боље и поквалитетно ауто уште не сум сретнал. Материјалите внатре се такви да уште не сретнав ни со близу таков квалитет. Инструментите за мерење на притисок на маслото, температура и т.н. денес многу (ако не и сите) модерни коли ги немаат. Во времето кога е купена 1979 год. ја користеа како луксузно службено возило за на пат (Општина, Суд и др. повисоки Институции). Се чекаше минимум година дена да го добиеш, ако не и повеќе и тоа преку врски. Само Фиат 132 го користеше Полицијата. Застава 101 и Фиат 750 се користеа за секојдневни дејствија.
Каде све не сме биле со Ладата многу од форумов не можат ни да замислат (доволно е на Ловќен само да се качат во тие горештини и гужви...) без апсолутно никаков квар, освен што ни се скина клинасти каиш на Козара, кој превентивно го заменивме пред да тргнеме... Да не збориме ја после у најбољи години коа бев што и праев и како ја малтретирав изигравајќи главен фраер у маало :) Нај захвално ауто до сега што сум видел, а чисто ради инфо уште се вози у Тетово карши пазарчето. Да, трошеше уље (минимум 1 литар на 10000 км, после и повеќе, ама во упатството пишуваше дека тоа е нормално), вентилите со клацкалици често се штелуваа, ама па затоа ланчето резервно уште ми стои негде у гаража ;) Само притегни го кога ќе се олабави и цепај.
Лепота од кола и за одржавање и пристапна, доаѓаше со квалитетна торба полна со квалитетен алат кој уште се користи, скриено и заштитето резервно тркало во вистинска големина, нормално, хромирани рат капни и тн. и тн. Греота е лошо да се каже нешто конкретно за оваа Лада или да се генерализира. Каросеријата нормално дека беше осетлива, пошто тогаш не ги галванизираа, незнам, поцинкуваа, а и немаа заштитни пластики на тркалата.
Зборите што ќе зборите, „Принцот со жолтата Лада“ од искуство ви го кажува ова  8) Сум имал и Пеглица и Дијана и Фиќо и Шкода и Југо 45 и Југо 55 и Форд Ескорт и КИА и Опел, ама со оваа Лада - чичо ја „извози“ првата дада :D

Lada i jas sum imal i toa Niva. Kvaliteten motor. Trosi maslo, kape voda ama terase. Eftino odrzuvanje da receme recisi dzabe. Vo globala za parite kolku sto kostase matiz vozev dzip, ja prodadov za pomalku od 24 casa od objavuvanje oglas.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #338 на: 07 Јуни 2013, 14:42:45 pm »
Зашто Ромине сам лади купуваат? Мучи мучи таа тера. Имав еден комшија позади зграда имаше лада, душата и ја зимаше, како чеченска мафија со другарите беа. Ги гледаш само од нгде со пуна у прва поминуваат. И на крај кога моторот се издржа ја истумба од кај америчка горе доле кај полигон падна. :D :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #339 на: 07 Јуни 2013, 14:47:52 pm »
1.5 Special, како палеше гуми тоа чудо...

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #340 на: 08 Јуни 2013, 22:52:37 pm »
Dali motorite koi koristat LPG mozno e da potrosnuvaat maslo?Kakvo vi e iskustvoto.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #341 на: 08 Јуни 2013, 23:36:12 pm »
Исто како и на бензин.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #342 на: 09 Јуни 2013, 03:11:12 am »
Точно. Нема зголемена потрошувачка на масло кај возилата на погон на плин.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #343 на: 15 Јуни 2013, 00:22:51 am »
Ja имав Лада Жигули ВАЗ-2106, 1600 кубика, 80 коња. Боље и поквалитетно ауто уште не сум сретнал. Материјалите внатре се такви да уште не сретнав ни со близу таков квалитет. Инструментите за мерење на притисок на маслото, температура и т.н. денес многу (ако не и сите) модерни коли ги немаат. Во времето кога е купена 1979 год. ја користеа како луксузно службено возило за на пат (Општина, Суд и др. повисоки Институции). Се чекаше минимум година дена да го добиеш, ако не и повеќе и тоа преку врски. Само Фиат 132 го користеше Полицијата. Застава 101 и Фиат 750 се користеа за секојдневни дејствија.
Каде све не сме биле со Ладата многу од форумов не можат ни да замислат (доволно е на Ловќен само да се качат во тие горештини и гужви...) без апсолутно никаков квар, освен што ни се скина клинасти каиш на Козара, кој превентивно го заменивме пред да тргнеме... Да не збориме ја после у најбољи години коа бев што и праев и како ја малтретирав изигравајќи главен фраер у маало :) Нај захвално ауто до сега што сум видел, а чисто ради инфо уште се вози у Тетово карши пазарчето. Да, трошеше уље (минимум 1 литар на 10000 км, после и повеќе, ама во упатството пишуваше дека тоа е нормално), вентилите со клацкалици често се штелуваа, ама па затоа ланчето резервно уште ми стои негде у гаража ;) Само притегни го кога ќе се олабави и цепај.
Лепота од кола и за одржавање и пристапна, доаѓаше со квалитетна торба полна со квалитетен алат кој уште се користи, скриено и заштитето резервно тркало во вистинска големина, нормално, хромирани рат капни и тн. и тн. Греота е лошо да се каже нешто конкретно за оваа Лада или да се генерализира. Каросеријата нормално дека беше осетлива, пошто тогаш не ги галванизираа, незнам, поцинкуваа, а и немаа заштитни пластики на тркалата.
Зборите што ќе зборите, „Принцот со жолтата Лада“ од искуство ви го кажува ова  8) Сум имал и Пеглица и Дијана и Фиќо и Шкода и Југо 45 и Југо 55 и Форд Ескорт и КИА и Опел, ама со оваа Лада - чичо ја „извози“ првата дада :D

моите први возачки моменти беа во лада специјал 1500 цц... со 4 фара од напред... сум бил нај ајк жизик у центарско маало... другите крадеа заставите од дома (кецови и фиќовци) а јас со лада... е да те намочам џиџи ама и јас во таа лада ја возев првата дада... кај ти текна на муабетов и ме врати у стари дани... лада бе... како стартуваше кога ке ја стиснеш, а заден погон на кардан... после стариот се осовремени па купи 132.. уште поголем звер, 2000 цц ама не праеше кејф како ладата...

и да... на крај ладава имаше дупки во сите 4 крила, а дури на предно десно озгора на ќошот, над жмигавецот се направи дупка...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #344 на: 15 Јуни 2013, 00:49:53 am »
И Чико Куплунг имаше таква Лада...