Автор Тема: Потрошувачка на масло кај моторите  (Прочитано 73383 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #210 на: 14 Мај 2013, 16:31:04 pm »
so se ljutis beeee ;D

Зошто намерно провоцираш.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #211 на: 14 Мај 2013, 16:42:32 pm »
1. imavme na forumot 1.8 verzija koja zariba posle malku gazenje. na forumov i nauciv deka taa verzija bila najlosa, inaku ne znaev ( a ne e ni bitno)
2. na cuore mu se rasipa varijatorot na 80.000km iako ja pazi i mazi kolata. Toa spaga vo intervalot na promena na kais (obicno 100.000km)
3. svekici MORAS da stavis originalni i kvalitetni. Ako kazes poinaku i sam se lazes. Ovie motori ne rabotat na ckart svekici
4. 2.0tsi trosi 12 litri gradska? Ok mozebi vo nekoi uslovi, ama togas ne mi zboruvaj za nekakvi performansi, tuku vozenje kako dedo. Bilo koj nov benzinec trosi 40% pomalku.
5. performansite na twinspark ne se podobri od bilo koj drug motor so slicni karakteristiki.

i uste nesto ke dodadam, sto vie samite si go naglasuvate:
6. nema majstor za t-spark motorite. retko koj znae da gi popravi.


epa kazi mi ti, zosto bi sakal da vozis twin spark koj trosi mnogu, mnogu se rasipuva, tesko se poprava, a pritoa ne nudi nisto poveke od drugite?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #212 на: 14 Мај 2013, 16:52:57 pm »
Се купува и се вози со срце. :)


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #213 на: 14 Мај 2013, 17:33:38 pm »
e da bee, ja odbra slikata so plastika. ako se kupuva alfa benzinec, togas mora da bide ova:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #214 на: 14 Мај 2013, 18:05:56 pm »
А ако потфрлува масло преку шипката за проверка, дали тоа значи дека на моторот му се отидени кариките ?

generalno da

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #215 на: 14 Мај 2013, 18:15:34 pm »
@filo

мислам дека од друго место ти пушта

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17506
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #216 на: 14 Мај 2013, 18:40:48 pm »
"bilo koj NOV benzinec trosi 40% pomalku"

Duh.

Што мирен со беше во поглед на Алфите, што се дрзна сеа да те отсакам...
А Т.Спарк што се расипувале, еве ги дефект се од еден до последен :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #217 на: 14 Мај 2013, 18:43:12 pm »
1. imavme na forumot 1.8 verzija koja zariba posle malku gazenje. na forumov i nauciv deka taa verzija bila najlosa, inaku ne znaev ( a ne e ni bitno)
2. na cuore mu se rasipa varijatorot na 80.000km iako ja pazi i mazi kolata. Toa spaga vo intervalot na promena na kais (obicno 100.000km)
3. svekici MORAS da stavis originalni i kvalitetni. Ako kazes poinaku i sam se lazes. Ovie motori ne rabotat na ckart svekici
4. 2.0tsi trosi 12 litri gradska? Ok mozebi vo nekoi uslovi, ama togas ne mi zboruvaj za nekakvi performansi, tuku vozenje kako dedo. Bilo koj nov benzinec trosi 40% pomalku.
5. performansite na twinspark ne se podobri od bilo koj drug motor so slicni karakteristiki.

i uste nesto ke dodadam, sto vie samite si go naglasuvate:
6. nema majstor za t-spark motorite. retko koj znae da gi popravi.


epa kazi mi ti, zosto bi sakal da vozis twin spark koj trosi mnogu, mnogu se rasipuva, tesko se poprava, a pritoa ne nudi nisto poveke od drugite?


1.Зарибаната 1.8 беше баш поради она што го спомнавме, возена без доволно масло. Тоа е „дефект“ кај сите мотори.
2. На Cuore и сега не му е расипан варијаторот, туку покажива tear&wear, и тоа само на стартување додека не се наполни со уље (главниот проблем на варијаторот е дека по некое време почнува да бега уљето по гасење на машината, поради лошото дихтување на тефлонскиот дихтунг). Потоа варијаторот си ја врши својата функција беспрекорно. Секако, секој ентузијаст сака ако може и тој звук на палење да не го слуша. За варијаторот да престане да „работи“ и функционира, потребни се стотици и стотици иљади километри.
3. Свеќици НЕ МОРАШ да ставиш NGK оригинални, ако сакаш ќе ти кажам кои заменски од Champion да ги купиш, ќе ги ставиме на мојата па ќе видиме како ќе работи. Ако е се` во ред, ти си ги плаќаш (ефтини се,  мислам 50-60е за комплет), и си ги носиш кај сакаш, ако не, јас си ги плаќам и воедно ќе стаам потпис „LP е цар за коли“ 3 месеци. :)
4. 2.0 троши 12л градска со нормално и ентузијастичко возење на 156-ка, без упалена клима. Скопска градска. Ако е се` во ред со колата.
5. Моторот во 1987 година и тоа TS 8v имал 148кс, Квиско пита: најди соодветен 2.0 8 вентилец сериски вградуван, кој имал толку кс?
6. Има мајстори, не е „rocket science“, мотор е.. Сега дури и до алат се домогнаа (тоа беше главниот проблем - импровизации).

И да, точно е. V6 e подобар.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #218 на: 14 Мај 2013, 20:52:04 pm »
@filo

мислам дека од друго место ти пушта

Мислиш дека не е од кај шипката, туку од дихтунгон на поклопецот горе ?
Пошто пред да го сменивме затегачот на ланчето и поклопецот, пушташе од семерингот на радилицата и од дихтунгот на поклопецот, ама од лани летото коа го сменивме, сеа од таму не пушта, туку овде кај разводникот, ми масти многу тука.

Исто така имам заприметено дека и разводникот вади чуден звук, не секогаш, али вади звук на свирење како со уста да свириш додека возиш, неможам да најдам од каде тече вака многу >:(
« Последно менување: 14 Мај 2013, 21:15:31 pm Filomkd »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #219 на: 14 Мај 2013, 21:27:57 pm »
Тебе ти тече одкај филтерот за масло изгледа дихтунгот пушта, а над него е разводникот. Е асега ако таму масти разни мрсни испарувања одат нагоре накај разводникот и може да се испрљаат. Разодникот ќе го извадиш, палецот ќе го извадиш, ќе му дадеш малку шмирглање, графитите ќе ги поминеш нежно со шмиргла, ќе исчистиш од влага, се тоа назад и треба да е океј.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #220 на: 14 Мај 2013, 23:14:58 pm »
испери моторот,најубаво ќе видиш од кај пушта

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #221 на: 14 Мај 2013, 23:32:02 pm »
"bilo koj NOV benzinec trosi 40% pomalku"

Duh.

Што мирен со беше во поглед на Алфите, што се дрзна сеа да те отсакам...
А Т.Спарк што се расипувале, еве ги дефект се од еден до последен :)

alfa jtd otsekogas sum pocituval.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #222 на: 14 Мај 2013, 23:39:10 pm »
И треба да ја почитуваш. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #223 на: 14 Мај 2013, 23:50:08 pm »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Потрошувачка на масло кај моторите
« Одговори #224 на: 15 Мај 2013, 09:47:20 am »
1. imavme na forumot 1.8 verzija koja zariba posle malku gazenje. na forumov i nauciv deka taa verzija bila najlosa, inaku ne znaev ( a ne e ni bitno)
2. na cuore mu se rasipa varijatorot na 80.000km iako ja pazi i mazi kolata. Toa spaga vo intervalot na promena na kais (obicno 100.000km)
3. svekici MORAS da stavis originalni i kvalitetni. Ako kazes poinaku i sam se lazes. Ovie motori ne rabotat na ckart svekici
4. 2.0tsi trosi 12 litri gradska? Ok mozebi vo nekoi uslovi, ama togas ne mi zboruvaj za nekakvi performansi, tuku vozenje kako dedo. Bilo koj nov benzinec trosi 40% pomalku.
5. performansite na twinspark ne se podobri od bilo koj drug motor so slicni karakteristiki.

i uste nesto ke dodadam, sto vie samite si go naglasuvate:
6. nema majstor za t-spark motorite. retko koj znae da gi popravi.


epa kazi mi ti, zosto bi sakal da vozis twin spark koj trosi mnogu, mnogu se rasipuva, tesko se poprava, a pritoa ne nudi nisto poveke od drugite?


Дефекти за 18 години, воглавном возена на резерва, :

1. Термостат
2. Пумпа на спојка
3. O2 сензор


Нестручноста на мајсторите доведе до:

1. Скинат џек за егер
2. Откачен џек на потемциометар на гас
3. Откачен/скинат ( не се знае) џек на сензор на брегаста.


Еве како идеше со сите горенаведени недостатоци :




 Донеси ја косилката да и ги откачам сите џекови и да видиме што ќе прави ;D ;D ;D