1. imavme na forumot 1.8 verzija koja zariba posle malku gazenje. na forumov i nauciv deka taa verzija bila najlosa, inaku ne znaev ( a ne e ni bitno)
2. na cuore mu se rasipa varijatorot na 80.000km iako ja pazi i mazi kolata. Toa spaga vo intervalot na promena na kais (obicno 100.000km)
3. svekici MORAS da stavis originalni i kvalitetni. Ako kazes poinaku i sam se lazes. Ovie motori ne rabotat na ckart svekici
4. 2.0tsi trosi 12 litri gradska? Ok mozebi vo nekoi uslovi, ama togas ne mi zboruvaj za nekakvi performansi, tuku vozenje kako dedo. Bilo koj nov benzinec trosi 40% pomalku.
5. performansite na twinspark ne se podobri od bilo koj drug motor so slicni karakteristiki.
i uste nesto ke dodadam, sto vie samite si go naglasuvate:
6. nema majstor za t-spark motorite. retko koj znae da gi popravi.
epa kazi mi ti, zosto bi sakal da vozis twin spark koj trosi mnogu, mnogu se rasipuva, tesko se poprava, a pritoa ne nudi nisto poveke od drugite?
1.Зарибаната 1.8 беше баш поради она што го спомнавме, возена без доволно масло. Тоа е „дефект“ кај сите мотори.
2. На Cuore и сега не му е расипан варијаторот, туку покажива tear&wear, и тоа само на стартување додека не се наполни со уље (главниот проблем на варијаторот е дека по некое време почнува да бега уљето по гасење на машината, поради лошото дихтување на тефлонскиот дихтунг). Потоа варијаторот си ја врши својата функција беспрекорно. Секако, секој ентузијаст сака ако може и тој звук на палење да не го слуша. За варијаторот да престане да „работи“ и функционира, потребни се стотици и стотици иљади километри.
3. Свеќици НЕ МОРАШ да ставиш NGK оригинални, ако сакаш ќе ти кажам кои заменски од Champion да ги купиш, ќе ги ставиме на мојата па ќе видиме како ќе работи. Ако е се` во ред, ти си ги плаќаш (ефтини се, мислам 50-60е за комплет), и си ги носиш кај сакаш, ако не, јас си ги плаќам и воедно ќе стаам потпис „LP е цар за коли“ 3 месеци.
4. 2.0 троши 12л градска со нормално и ентузијастичко возење на 156-ка, без упалена клима. Скопска градска. Ако е се` во ред со колата.
5. Моторот во 1987 година и тоа TS 8v имал 148кс, Квиско пита: најди соодветен 2.0 8 вентилец сериски вградуван, кој имал толку кс?
6. Има мајстори, не е „rocket science“, мотор е.. Сега дури и до алат се домогнаа (тоа беше главниот проблем - импровизации).
И да, точно е. V6 e подобар.