Dali nekoj moze da predlozi dobar majstor za klimi? Jas lani zemav povolen ispraven kompresor za mojot passat '99. Se si rabotese posle montazata, no posle 10tina dena primetiv deka klimata poveke ne raboti. Pri davanje na kontakt klimatronikot mi dava nekoi bezveze znaci na displejot. Odam kaj majstorot sto mi ja mestese mi vika deka na kompresorot treba da mu se menuvaat cetkici nekoi. Nemam doverba vo toj i sega dokolku nekoj znae neka mi predlozi nekoj ama dobar majstor a ne nekoj pametnjakovic kako sto bese ovoj. Imase nikakov odnos i mislam deka me odra za pari a kvalitet od negova strana nula.
Провери кај добар мајстор следното: Кога се менува компресор, треба да се провери целиот систем да нема случајно шпончиња (метални струготини) од стариот компресор. Ако има такви шпончиња, а ти ставиш и гланц нов компресор, истиот може одма да ти рикне. При следната операција би ти препорачал, да си го смениш филтерот на хладњакот на климата и филтерот испарувач, под претпоставка компресорот да ти е во ред.
Инаку јас си го пререкнав компресорот (лани менував само вентил кај ЦЕКО Webasto,кај Раде Кончар што се и што ги препорачав тука) и работеше до пред некој ден, додека не ми го заглави ПК каишот. Од Порше лудаците ми бараа нешто над 50.000 денари за компресор и испарувач, па бев кај Цеко и ми кажа дефинитивно компресорот ама малку им бев лут затоа што лани демек до вентилот беше а се сомневам дека немаат докрај проверено се, односно дали сум имал прљавштини во системот и слично. На друго место земав половен компресор и воедно го сменив филтерот на хладњакот на климата (затоа што ми кажаа дека таму се собираат цврсти струготинки и сл), но заборавив да го сменам филтерот на испарувачот, па сега ми е малку шубе.
А да прашам, приметив сега дека доста има, се ствара кондензација кај оние цревата кога работи климата и си капе вода, претпоставувам нормално е тоа?