Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 92046 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #195 на: 22 Август 2012, 00:42:14 am »
за колите во македонија што според мене просек е 2000 година,волвото е пристојно безбедно
новите коли во секој случај се побезбедни,порано не се ни барало тоа од производителите

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #196 на: 22 Август 2012, 01:36:30 am »
И денес не се бара.... барем од некои производители и некои модели.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #197 на: 27 Август 2012, 01:07:59 am »


Точно на една минута од ова видео има разлика меѓу фул удар во ѕид и халф оверлап. Она што на Онак сакам да му го објаснам, дека фул у ѕид е многу полесно од халф оверлап:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #198 на: 27 Август 2012, 01:09:20 am »
 ти нема спас во Belair-ot

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #199 на: 27 Август 2012, 23:10:19 pm »
Она што на Онак сакам да му го објаснам, дека фул у ѕид е многу полесно од халф оверлап:

полесно за колата, но по смртоносно за тие внатре!

при зададен фиксен импулс, колку помалку се гужва колата, толку повеќе се гужваат тие внатре!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #200 на: 27 Август 2012, 23:29:08 pm »
Сепак, најмногу смртоносни повреди задава самиот метал во колата. Да, sudden stop има улога, ама смртните повреди најчесто се од нагмечувања, и урари со глава во тврди околни предмети.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #201 на: 27 Август 2012, 23:38:35 pm »
Аууу недај боже,ама дооообро пежово на тестот!









Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #202 на: 28 Август 2012, 00:00:48 am »
Кој се лупнал во ѕид со кола и загинал? Ај малце реални бидете. Се гине во камион ако се рокне некој, или во дрво. -каде има концентрирање на ударот.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #203 на: 28 Август 2012, 00:07:05 am »
Ахам ок тогаш-ни појасни дооооста!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #204 на: 28 Август 2012, 00:10:27 am »
Драго ми е што помогнав.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #205 на: 28 Август 2012, 11:49:50 am »
Сепак, најмногу смртоносни повреди задава самиот метал во колата. Да, sudden stop има улога, ама смртните повреди најчесто се од нагмечувања, и урари со глава во тврди околни предмети.

Доколку си правилно седнат, врзан, немаш слободни тврди предмети во колата (све ти е уредно спакувано во гепек, а не ко некоја баба од седумдести со тегли пред ноги меѓу седишта) и доколку колата ти е опремена со ербези, скоро и да нема удари со глава од тврди предмети.

Она од кое што НЕМА СПАС, па макар вози и Мерцедес ес класа со сите сејфти фичри и 342 ербези, е наглата децелерација: внатрешните органи ти се прават каша, макар и од надвор да немаш скоро никакви видливи повреди. А при директен фронтален удар и при мало гужвање на колата децелерацијата е убедливо најголема. Колата го задржала структурниот интегритет, патниците ниту се искршени ниту испосечени, а пак сите мртви.

Доколку енергијата се потроши на гужвање на предницата, тогаш патниците и имаат некаква шанса.

Затоа: седи правилно во седиштето, врзи се па макар и возел 20 на саат до самопослуга и назад, ако некој неќе да се врзе (да, и позади тие што седат!) просто избркај го од кола и вози полека. Тоа е единствената формула за минимизирање на повредите и/или преживување! Нема друга.

Кога се работи за безбедноста, нужен и апсолутно оправдан е гестапо пристап. „врзи се ти позади, мајмун ни еден, или искачај“. Нема заебанции со тоа.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #206 на: 28 Август 2012, 11:51:51 am »
Ја така се понашам на тие до мене што седат, за позади не сум викал на никој мада у право си.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #207 на: 28 Август 2012, 12:10:46 pm »
Сепак, најмногу смртоносни повреди задава самиот метал во колата. Да, sudden stop има улога, ама смртните повреди најчесто се од нагмечувања, и урари со глава во тврди околни предмети.

Доколку си правилно седнат, врзан, немаш слободни тврди предмети во колата (све ти е уредно спакувано во гепек, а не ко некоја баба од седумдести со тегли пред ноги меѓу седишта) и доколку колата ти е опремена со ербези, скоро и да нема удари со глава од тврди предмети.

Она од кое што НЕМА СПАС, па макар вози и Мерцедес ес класа со сите сејфти фичри и 342 ербези, е наглата децелерација: внатрешните органи ти се прават каша, макар и од надвор да немаш скоро никакви видливи повреди. А при директен фронтален удар и при мало гужвање на колата децелерацијата е убедливо најголема. Колата го задржала структурниот интегритет, патниците ниту се искршени ниту испосечени, а пак сите мртви.

Доколку енергијата се потроши на гужвање на предницата, тогаш патниците и имаат некаква шанса.

Затоа: седи правилно во седиштето, врзи се па макар и возел 20 на саат до самопослуга и назад, ако некој неќе да се врзе (да, и позади тие што седат!) просто избркај го од кола и вози полека. Тоа е единствената формула за минимизирање на повредите и/или преживување! Нема друга.

Кога се работи за безбедноста, нужен и апсолутно оправдан е гестапо пристап. „врзи се ти позади, мајмун ни еден, или искачај“. Нема заебанции со тоа.
Објасни те молам како тоа нема спас? Нема спас ако е обезбедено да има соодветни крампл зоунс колата за да ја ублажи „децелерацијата“ за 5 пати, на пример? Таков нема спас? Каква „децелерација“ колега? Онаа кога колата застанува а ти продолжуваш да се движиш праволиниски и се удираш во АИРБЕГ па дури потоа пропаѓаш во ербегот „децелерирајќи“?

При преден удар имало најголема децелерација? Оф мори мајкоооооооооооо. Кога цела предница ќе ми се здроби, а јас сум во седиште удобно мавајќи се во ербег, мене децелерацијата ми била најголема!?!??!??!?!?!?

Другар вреѓаш. Мислам озбилно. Ова е вреѓање више.

Истата кола, исто се, само наместо да се мавнеш напред со предница и удобно да слеташ на 254 ербега... ти цимнуваш на волан на десно. ИСТАТА кола се врти за 90 степена. Истата кола клиза на страна. ИСтата кола, се мава во дрво со предна врата. Ударот кој ќе го апсорбираше предницата, сега го апсорбира вратата. Дрвото се наоѓа на местото од возачкото седиште.

Дали „децелерацијата“ е поголема во овој случај или помала во однос на преден удар?

Ах бе. Абе немојте вака. Ќе прочита некој ќе сфати озбилно. Немојте. Мислам стварно, срамота.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #208 на: 28 Август 2012, 12:16:34 pm »
Кога ќе ти се згужва цела кола и а пиларот ќе тизаврши у слепоочница а воланот у вилица,џабе што си успорил полека.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #209 на: 28 Август 2012, 12:21:23 pm »
Абе се е до к‘сметот.Ако тој ти има свртено грб тогаш ти нема спас.Шо прајме ако се удриш со 50км/х директно и излегуваш без никакви повреди,другиот кој си го удрил вади Магнум 357 и те реди со 6 куршуми. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D