Автор Тема: Спортски издувни системи и модификации  (Прочитано 112043 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #225 на: 16 Октомври 2013, 22:36:24 pm »
Ахахахах, ако не го напраите ова на Веро во недела, не доаѓајте уопште.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #226 на: 16 Октомври 2013, 23:41:41 pm »
ајде баксузи,дупнатите куртони на ауспух и на веро у недела :D

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #227 на: 17 Октомври 2013, 01:12:34 am »

Се подмочав, леее како би закачил само за да реметам по населба
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #228 на: 17 Октомври 2013, 10:39:12 am »
Ти веќе реметиш по населба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #229 на: 17 Октомври 2013, 10:39:46 am »
ќе реметиш, ќе реметиш......








;D


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #230 на: 19 Октомври 2013, 15:53:15 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #231 на: 22 Октомври 2013, 15:40:40 pm »
Многу воздражано и стокмено, пред се без пикови на гласност. Супер делува дефинитивно.

Отсутен turbo_freak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #232 на: 22 Октомври 2013, 16:39:23 pm »
mojot golf so YED zaden lonec
"Nemam idole. Cenim rad, posvećenost i sposobnost." (Ajrton Sena)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #233 на: 19 Април 2014, 22:04:47 pm »
Дали некој кај нас може да изведе ваква ствар?



за да се замени оваква ствар?




Или евентуално, на ова од втората слика да се заменат катализаторите со прави цевки и да нив им се отвори дупка и заштрафи мутер за ламбдите?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #234 на: 19 Април 2014, 22:21:27 pm »
Автотек ги исклучуваат софтверски ламбдите и го вадат (или „чистат“) катализаторот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #235 на: 19 Април 2014, 22:26:11 pm »
Овие ламбди не смејат да се гасат. Потребни се за подесување на смешата. Не сакам да имам „празни конзерви“ наместо катализатори. Таму се јавуваат турбуленции и backpressure. Подолу, после оваа цевка, доаѓа и трет катализатор, а после неа уште една, трета ламбда сонда, за контрола на издувните гасови.
Имам и друга варијанта, мала модификација на „еуро2“ грана од 166-ка (мојата е „еуро3“), ама повеќе би сакал ова што го опишав.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #236 на: 19 Април 2014, 22:37:07 pm »
Прашај кај Тони во Ас Стил - доста се опремени, човекот има искуство и идеи, a и педантен е. Поздрави го од мене за попустче ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #237 на: 19 Април 2014, 23:07:16 pm »
Ќе прашам, ќе му отидам со сличињава :) Со Тони се знам по доста добра линија, така да ќе го поздравам за здравје, не за попуст :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #238 на: 20 Април 2014, 01:57:51 am »
Кај дизна во маџари или во велес кај манрели.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #239 на: 20 Април 2014, 02:09:15 am »
Дизна е добар (и не е у Маџари, кај Мак Петрол пумпата е у сокачето од лева страна на ќошот у Скопје север, накај Шутка коа се оди...), ама не го бива баш некако за естетика :) Кај Манрели не сакаш да одиш, веруј ми. Браќата влегле у филм, бараат капар унапред, а работата после неколку месеци (да не зборам колку пари бараат). Биди среќен ако не мораш повторно да се враќаш кај нив за евентуална корекција, инаку одлично работат - нема збор!
Како и да е, ова е обична интервенција што може било кој што се занимава со оваа делатност да ја изведе (Номинал, Беда...). Дизна се бави со изработка на издувни грани (преферира 4-1 и тоа железни, иако сите бараат иноксни 4-2-1, а Манрели се углавном моторџии, а заработуваат од заварување на ауспуси на Велешките автобуси ;) ).