Автор Тема: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор  (Прочитано 39884 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #90 на: 22 Јануари 2013, 13:26:57 pm »
za laptop pred sebe i steluvanje vo voznja, moze dobro da se nasteluva fino kompjuterot za normalna voznja (krevanje na obrtaii, promena na pozicija na pedala za gas) i toa e toa. Koga zborime za steluvanje na snaga, ne vikam deka nemoze tuku taka da se nasteluva a motorot sepak da izdrzi, samo sto snagata ke bide daleku od maksimalnata koja moze da se izvadi za toj setap i toj boost.
pusti gi diznite do kraj, udavi go motorot so benzin(smesa 10-11:1), vrati go palenjeo na 25, i nema da ima muka.... samo da ne se preteruva so booost-ot :)

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #91 на: 22 Јануари 2013, 19:58:57 pm »
eve kako se krsat site pravila za tuning turbo motor,proektot e 2000 ks evo se e mozno :) 13.5:1



NO TURBO NO FAN

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #92 на: 22 Јануари 2013, 20:52:42 pm »
Го имам негде постирано евото, ептен импресивни бројки од 2.0, на американците им требаат 30.5 за да извадат 500 коња. :)

Уште некоја слика од евото:




Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #93 на: 22 Јануари 2013, 21:14:38 pm »
Okolu bregastite so kazav toa i go zadrzuvam probav uveren sum , okolu smesa na gorivo ne bi trebalo da bide poveke od 11:1 a granicata za najgolema sila e od 13 do 12:1 za benzin za E85 kako nekoi drugi drzavi , granicata e pomegu 14 i 13 :1 , ako ste na karburator i toa ,krburatorot e pred turboto, kade imas smesea 12,5:1 tamu zastanuva boostot , go osetiv ova duri probuvav , okolu palenjeto jas sum na razvodnik momentalno pravam pajenje na mapa so EDIS od ford , gore dole razlikata na mapi okolu Bubte nema dali motorot bil 1,6 ili 2,3 nema mnogu razlika 1* e muabetot gore dole znaci performansite se tuka na tie stepeni dali ke bide 23 ili 24 mozno e 25 no nemoze mnogu pogore ili podole , i kaj razvodnikot e isto gi menuvas vnatre tegovite i federite , vakumot i postignuvas nekoja mapa , samo po macno e , a tuka moze samata lufta vo razvodnikot da menuva 2* , pa nisto .


Izvaeno od eden forum Ultimate Aircooled
Ova e stvar na tuneri zatoa ima po uspesni i po neuspesni kako u sekoe hobi i sekoj sport treba da naucire da gubite i dobivate i da gi sovladuvate nedostatocite.

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #94 на: 22 Јануари 2013, 22:05:53 pm »
mrmut samo kola so mnogu ks moze da raboti so smesa pomala od 11:1 a na trtuska nekoja i 13.5 ke i bide mnogu
eve ti eden tipicen primer sto moze i odnos 8.5:1 da izgori bez da iscrni na alspuh :) :) :)


http://www.youtube.com/watch?v=nxwGDC0uNrM
NO TURBO NO FAN

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #95 на: 22 Јануари 2013, 23:20:50 pm »
mrmut samo kola so mnogu ks moze da raboti so smesa pomala od 11:1 a na trtuska nekoja i 13.5 ke i bide mnogu
eve ti eden tipicen primer sto moze i odnos 8.5:1 da izgori bez da iscrni na alspuh :) :) :)


http://www.youtube.com/watch?v=nxwGDC0uNrM

pa ako moze 8.5:1 da sogori i da nema crno, neznaci deka e toa dobro, a najmalku pa deka taka treba da bide, a uste pomalku deka 8.5:1 e podobro od 11:1.... Sve sto e nepotrebno e NEPOTREBNO, vo slucajov toa e benzinot, da ne pocnam da nabrojuvam sto sve ne cini od takva smesa...
Za evovo, dali e toa grckoto sto vrtri 11.000? Ne mi e jasno kako moze da ne detonira i da nema samopalenje na 13.5  kompresija i tolkav boost... Dali koristat etalnol, nitro, water injection, mozebi visok pritisok na gorivoto 6-7bar?, bitno ima nekoja fora!

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #96 на: 22 Јануари 2013, 23:30:20 pm »
materijali e forata i setup tunerski ja vozam 10.5:1 compresija 8 godini 12.5:1 i toa sum probal  na turbo na pistol 16.8 site cilindri, 13000rpm im e noviot proekt na evoto ,a gtr skalyne r33,r32.r34 supra 3.0 2jz twinturbo rx7 silvija s13 200sx subaru imprza skoro site do 2000 god evo i edenkup turbasi sto se za pocituvanje, imaat fabrick i na polna turaza  odnos od 10:1 do 9:1 site po red japancite kesi gi zemam poveke za reper nego sigurno bilo koj
« Последно менување: 22 Јануари 2013, 23:42:24 pm GOCEBRZI »
NO TURBO NO FAN

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #97 на: 23 Јануари 2013, 00:22:20 am »
2jz во акција.  ;D


Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #98 на: 23 Јануари 2013, 00:46:33 am »
2jz во акција.  ;D

ha ha i sudijata se isplasi

NO TURBO NO FAN

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #99 на: 23 Јануари 2013, 20:02:53 pm »
Ova naznam kao funcionira ama funkcionira 8,5:1 CR boost 2,2bar 1641cc so standard glavi i dizni 1600cc Autronic SM4 ECU palenje MSD 8245 turbo HX35 od volvo avtobus a odnos na gorivo ima od 12,5:1 do 11:1 so standard klipovi i radilica , vrti poveke od 8500 ostvarena snaga na 7000 - 392hp na 2,2bar iam voden interkuler na trki kanisterir go polni so mraz , ima water injection i nitro.

E ovaa sirotinja ida najloso vreme 10,8 a njdobro 10,1 a skolkata e standard so se tapaciri i sedista tezina 850kg so site saltanati, mislam deka vo 2012 ko podobri vremeto ama neznma kako .


Ovdeka e so 2jz neznam kolku HP
Not a valid youtube URL
A ovde e so 2165cc turbo

eveja i tuka ja vozi na ulicni trki
Not a valid youtube URL
Znaci ne e do materijalot na klipovite nitu do glavata najverojatno e do nesto drugo. ;)

Motorov e napraven od zbirutina ,prikaznata e dolga i siroka ama koga gi pisuvase deckovo delovite koi ke gi vgradi za barem edna trka da istera , da se pojavi bar na draksterot site momci od nekolku forumi mu vikaa ova nema da raboti vo mesto a ne da odi , deckovo im vika jas ke sklopam pa ako saka , neka se rasturi na prvo palenje , ja tera NE otvorena od 2008 do 2011 vo 2012 ja otvori i nesto pravese.

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #100 на: 23 Јануари 2013, 22:17:55 pm »
ako ne pravis eksperimenti nisto nema da napravis :)


NO TURBO NO FAN

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #101 на: 23 Јануари 2013, 23:48:06 pm »
ova mi izgleda na 2.0 turbo :D  bravo na momcite i na tebe!
mrki bubalinjata se cudesija od kola za na drag nema shto tuka, ama na moeto prasanje, ocigleden odgovor e WATER injection i NITRO (taluene 109 OKTANI), pa od tuka nema topenje na klip, a i nema detonacija...
A za muabetot deka TIPOT pravel БУЧКУРУШ i toa taka sve fino lepo radi ne bi se soglasil, ocgiledno momakot e master of disaster :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #102 на: 24 Јануари 2013, 01:19:21 am »
ova mi izgleda na 2.0 turbo :D  bravo na momcite i na tebe!
mrki bubalinjata se cudesija od kola za na drag nema shto tuka, ama na moeto prasanje, ocigleden odgovor e WATER injection i NITRO (taluene 109 OKTANI), pa od tuka nema topenje na klip, a i nema detonacija...
A za muabetot deka TIPOT pravel БУЧКУРУШ i toa taka sve fino lepo radi ne bi se soglasil, ocgiledno momakot e master of disaster :D

abe brkaj rabota ne nekoi momci cilinderot im puka a ne klipt a ovoj mangup odenje od otpad original da se germansi od fabricka ugradna 1.5 pa gi prebusuva za na 1.6 inaku ova denesnive ni za turaza nema da izdrzat , okolu gorigoto vozi na E85 + ona gore nitro koe go koristi za podigane na turboto od 3000 do 5000 ( nesmee tuka kasno palene za da go digne) ama ne e samo tao pogledni sto palenje ima kolku (Kilo Volti) e nad 50 000 KV svekici nekoi NGK BKR5HS za edrilica , dobro skoro site gi vozat tie zaradi sigurnost turboto arno malenko ima uste nesto pogledni gi vrtezite 7000 izmerena sila a fala bogu na buba i e izmerena na 3200 epa na fabricki menjac avtomacki i brzinite i se pokratki a brzinat na dvizenje e pogolema.

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во 
« Одговори #103 на: 24 Јануари 2013, 12:06:06 pm »
sto poveke brzi koli toa podobro ,volku onolku na altopat se gleda koja kola kolku moze, bas mrki bubata me interesira kako ke dvizi ne e teska, kolku ke tezi od prilika ? ako digne 250kmh e togas ke me ubedis deka znaes za koli pogotovo  tuning ako e silen motorot pa bilo sto kola da e ke ja izbutka do tolku kilometri bilo koja kola od ponovive 1.4 16v ide 200kmh


INTEGRALE :)




top motor samo mnogu slab na materijali brzo se trosi i kompliciran za remont :)a i veke se poredok i poredok pogotovo kako Q4 i integrale
« Последно менување: 24 Јануари 2013, 12:31:03 pm GOCEBRZI »
NO TURBO NO FAN

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #104 на: 24 Јануари 2013, 13:21:07 pm »
super e motorot, ama ne e izdrzliv... So trista cuda na nego od kovanici, izduvi, usisi, turbina druga, edvaj do 400ks se stiga, a kaj deneshnive japanci samo eden cip, izduv i intercooler se stiga do 400ks!