Автор Тема: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор  (Прочитано 39737 пати)

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во 
« Одговори #60 на: 15 Јануари 2013, 08:12:12 am »
nema poubavo od motor koga ke se napravi od koren dali bilo turbo ili atmosverec isto ti se faka mesto so kompresija klipovi ke se naraca bez kompresija i toa e toa ke bide turbo motor a  ima i motori sto mozat i so ogromna kompresija da vozat turbo samo sto treba da senajde nacin kako ke go sobiras uljeto od site semerinzi i od sekade a i mozeda potrosi edno kilo na brkanje i koga togas ke zaboravis da doturis ,treba paricka za turbo motor atmosverec nekako i ke pomine na delovi kaj turbo treba da se misli sto ke se kupi vo slucaj da ne ne ti ostane nisto ako kupis losi delovi :) a fabricki nema niti eden sovrsen turbo motor site imaat mani ima i po nekoj dobar ama tie ne se ni od evropa na nas ne ni vrsat rabota
NO TURBO NO FAN

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #61 на: 16 Јануари 2013, 11:28:51 am »
Главниот проблем при ваквите модификации го гледам не толку во самиот мотор, колку во остатокот на погонскиот систем - менувач, диференцијал, полуосовини, чуда... сето тоа ќе мора да поднесе поголем вртлив момент (т.е. сила) отоколку што произведувачот предвидел, што не ми се чини како добра идеја.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #62 на: 16 Јануари 2013, 18:28:06 pm »
секако дека е многу полесно да купиш турбо мотор и само да го апгрејдуваш
но меракот е да се направи од корен

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во 
« Одговори #63 на: 16 Јануари 2013, 19:35:07 pm »
jas imam 360 000 km so mojte zglobovi pominato :) i menuvac a lameli edno 20 setina sigurno
NO TURBO NO FAN

Присутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #64 на: 16 Јануари 2013, 19:57:30 pm »
Главниот проблем при ваквите модификации го гледам не толку во самиот мотор, колку во остатокот на погонскиот систем - менувач, диференцијал, полуосовини, чуда... сето тоа ќе мора да поднесе поголем вртлив момент (т.е. сила) отоколку што произведувачот предвидел, што не ми се чини како добра идеја.
sepak motorot e najgolem problem, pocnuvajki od sistemot za gorivo i palenje, ladenje na voda i maslo, pa se do komponentite vnatre vo motorot...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43723
  • Il Moderatore
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #65 на: 16 Јануари 2013, 22:08:52 pm »
Зависи колку „турбо“ сакаш од турбото. Многу мотори може да истрпат „low boost“ сетап  (0.3-0.5 бари притисок) без позначајни промени на моторот, дури и со фабричко ЕКУ (со соодветен ремап, нормално) и инџектори. Односнот цена/перформанси го оправдува low boost сетапот во голема мерка.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #66 на: 17 Јануари 2013, 08:48:35 am »
Можда лаичко прашање...

Ако накнадно ставиш турбина на атмосферец, и го тераш со поголем притисок од овој Симо што го кажува, дали ќе мора да го репрограмираш ЕЦУ-то, или „самиот ќе си научи“?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43723
  • Il Moderatore
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #67 на: 17 Јануари 2013, 08:55:36 am »
ECU-to може да „научи“, ама не може се` да „начи“, на пример, имаш MAP сензор кој е наменет да мери притисок во усисна гранка. Тој работи во одреден опсег, мери притисок да речеме до 1 бар (на 0 надморска висина), штом го запалиш моторот, пошто е Н/А мотор, тој притисок во гранката се намалува под таа вредност. Кај турбо моторот може и да се зголеми над 1 бар. Така да, тој сензор веќе не може да измери правилно притисок. Друга работа е палењето, кај н/а атмосфеерец тоа е подесено да се движи во одреден ранг, во зависност од вртежите и режимот на работа (ендо е во лер да ја турираш, друго е на планина да ја цедиш).  За турбо мотори и ова е различно.. Така да, дури и за малите (low boost) апликации, пожелно е правилен ремап да се стокми (иако некои тераат и без ремап, поготово оние што отчитуваат вредност од MAF а не од MAP сензор). Секако ова е теорија, има тука луѓе кои преправале мотори, па може повеќе да кажат :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #68 на: 17 Јануари 2013, 15:21:46 pm »
i map i maf da ima nemoze bez preprafka da pomine maf sensorot litri na saat poveke ke cita radi turboto a map sensorot  limitot ke go ispolni na 0.1 boost.se emozno najubavo e da se smeni kompjuter sto e slozena rabota a dobivka ogromna,a i fabrickiot vo mnogu slucaevi moze da koristi i za turbo i da funkcionira kako treba na low boost za pogolem  se treba da se preprava do najmala sitnica i strafovi i sajbni se se
NO TURBO NO FAN

Присутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #69 на: 17 Јануари 2013, 16:20:14 pm »
zaklucok: dali e low ili high boost, si ima dosta prepravki, pogotovo na ponovite koli so OBD2...

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #70 на: 17 Јануари 2013, 19:42:07 pm »
преправен  N/A мотор во турбо за контролирање најдобро е со stand alone ecu како што се:Megasquirt,Vems,AEM и слични

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во 
« Одговори #71 на: 17 Јануари 2013, 21:59:13 pm »
e za ECU bogami treba stolceto ubavo da se zagree za da prorabote kako treba konjite izlagaat koga ke gi lisis site fabricki zastiti normalno  i opasno za motorot




so malku poveke booost :)
« Последно менување: 18 Јануари 2013, 07:10:44 am GOCEBRZI »
NO TURBO NO FAN

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #72 на: 18 Јануари 2013, 20:34:32 pm »
Имаш вака
Мал притисок - голема компресија = лесно подигање на турбото
среден притисок - средна компресија = нормално подигање на турбото
голем притисок - мала компресија = тршко подигање на турбото
ова е за правилно одбрана турбина
реалната компресија што се дешава при циклусот на собирање се пресметува  (Pa+boost)xCR=реална компресија CR
Pa=0,981~1
Boost=?
CR=односот на компресија на моторот
Pa=1
Boost=0,5
CR=8:1 ( 8 )
(1+0,5)x8=12реална компресија 12:1 и според ова ќе се го дотераш палењето и сторед притисокот на секој вртеж.
Ова е општо правило за турбо мотор и компресија еве примери 7:1CR + 1,5boost = 8:1CR + ~1,2boost Ако ја имаатовие два мотори истата турбина вториот мотор е по реактивен и полесно ќе дојде до 1,2 притисок.

Битен фактор се и брегастите при преработна на моторот , атмосверските брегасти имат агол меѓу брегови 106 до 108 степени а турбо брсгастите имаат 112 до 114 а некој мотори кој имаат поголеми притисоци дури и 116 степени ова допринесува за подобро ладење на моторот и полесно подигање на турбото. Може и со стандард брегасти но треба мал експеримент со брегастите колку бергастата да касно по горна мртва точка на клипот исто толку битно колку и палењето е ова фабрицките брегасти секогаш порано почнуваат со отварање на вентилот , тоа е заради континуирано работење на моторот и економичност на ниски вртежи со касно отварање на брегастата рентабилното работење е над 2000 RPM.

Со компијутер да направиш турбо мотор е во денешницава релативно лесно да ги прашаме оние во минатиот век како се справивале со мешаничкото убризгување и механичкото палење па имале сироти они од 1600цц мотор и по 300 HP
Повеќе следниот пат ;)

Присутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #73 на: 19 Јануари 2013, 00:40:22 am »
ова со пораново отварање на брегастите малкуцка го утна, пошо е обратно. Ако сакаш да добиеш на обрт, ке мора неколку степена да ги вратиш, па може и overlap-от да им го зголемиш (издувната уште некој степен повеќе да ја вратиш во однос на усисната) па тогаш ке ти врти повеќе ;)

Повеќе следниот пат :D

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #74 на: 19 Јануари 2013, 02:14:26 am »
e za ECU bogami treba stolceto ubavo da se zagree za da prorabote kako treba konjite izlagaat koga ke gi lisis site fabricki zastiti normalno  i opasno za motorot

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


so malku poveke booost :)

има лек и за ова