Автор Тема: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор  (Прочитано 39723 пати)

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во 
« Одговори #75 на: 19 Јануари 2013, 08:50:12 am »
probaj napravi si ja tvojata taka so prsteni :) pa ke vidis sto ke ti ostane od motorot e dixtungot zdrav ke izleze
alfata 4 pati gi rascveta hilznite za eden mesec zaradi prstenite i toa sme go pravele prasaj patalec ne gatalec
« Последно менување: 19 Јануари 2013, 09:09:42 am GOCEBRZI »
NO TURBO NO FAN

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #76 на: 19 Јануари 2013, 12:06:33 pm »
ова со пораново отварање на брегастите малкуцка го утна, пошо е обратно. Ако сакаш да добиеш на обрт, ке мора неколку степена да ги вратиш, па може и overlap-от да им го зголемиш (издувната уште некој степен повеќе да ја вратиш во однос на усисната) па тогаш ке ти врти повеќе ;)

Повеќе следниот пат :D
Јас веке пробав ако ја каснам бегастата добивам вртежи и со тоа и притисок докај 1,5 бари (се работи за 14* ПГМТ) ако ја уранам немам вртежи а што ќе ми е притисок кога пак на растеретувач (wastegate) ќе го намалам на 1 до 1,5 бари ова го пробав со исто наместено палење (7* рано на 900 RPM и 24* рано од 2500 RPM па наготе може треба да е 27* за да довртува ама и вака е добро полесно пуни ) и исти сетап на карбуратор . Момците од lowbugget одамна го пробале ова и на мере не ми се веруваше но еве го.
Се работи за стандард брегасти не за комбинации не за тркацки значи атмосверски SOHC 8v мотор за моторите со две брегасти има некоја глупа теорија ама и тоа е ствар на тест да ја ураниш усисната според 0 на моторот или да ја касниш издувната според 0 на моторот и двете истовремено да ги поместиш е сега со кое што се добиваше не се сеќавам.



・    Crank pulley left turn(Advance Valve timing)→Low end boost
・    Crank pulley right turn(Delay Valve timing)→High speed gain

@ marmlad и сам знаеш се возеше дека нема прелази нема удар нема доцнење и многу лесно врти , Ама не работи у место под 1500 RPM.

Ама заклучокот е турбо брегаста си е за турбо и вие вртете како сакате.

А околу тоа дижтунзите како турбо дизел со огромни компресии не им кине дихтунг знаци нешто сте грешка , или клипот многу ви надвисува над блокот или ич не надвисува , овој проблем не го имаат дамо турбо моторите го имаат и атмосверци со промашени компресиони односи и палење. А ова со врежани канами на блокот за бакатни прстени т.е. шаибни е стара фора за High boost and High CR , ова го има MAN камион на постарите модели пун дизел што се поради што има 24:1 компресија и 2 бара притисок е ова никаков диштунг не држи ма и од титаниум да е и карбон.

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #77 на: 19 Јануари 2013, 16:09:59 pm »
kamion i kola ti se magare i muzika atoj divnal od ks  ili kamionot da razvie 3000ks so 10000cc togas ni do tabanovce nema da stigne so toj kamion
NO TURBO NO FAN

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #78 на: 19 Јануари 2013, 19:15:21 pm »
kamion i kola ti se magare i muzika atoj divnal od ks  ili kamionot da razvie 3000ks so 10000cc togas ni do tabanovce nema da stigne so toj kamion
камион а кола а глисер , мотор со клипови , карики и глава е исто разлика во гометрија на делови глеј колкав компресионен однос има и колку полни турбото пресметај притисок на експанзија на површина на клип и глава па пресметај во најмалце три положби на клипот до ДМТ и ќе сватиш дека на 2000цц мотор од кола со 12:1 и 2бара притисок и пак нема толкава експанзиона сила ни дизел мотор од кола нема таква експанзиона сила (нема толку компресиај максимум 21:1 за лесно возило а денешниве и по 19:1), јас го гледам како мотор а колку е искористен и колку имаат извадено од него КС тоа не гледам релативна работа.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #79 на: 19 Јануари 2013, 20:06:41 pm »
MRMUT, ova so bregastive na OHC buba motor moze da e stvarno taka, dali radi malata kompresija (a so toa i mala brzina na gasovite na vsis i izduv) dali radi samite bregasti, ama voglavno ranije bregasta znaci obrt i znaci mal torq. Eden primer ke ti kazam.
FIAT 2.0 turbo 16v (delta integrale,Q4), toj motor so bregasti od atmosferec dobiva 10-20 ks. Aako tie bregasti se vratat pola zab vo ranije, kolata dobiva 40+ks i 1500 RPM, so zadovolitelen torq na niski obrtai. Ako se vratat 1 zab, se dobiva i do 50+ks i 1500+ obrtai, ali kolata nema nikakov torq na niski obrtai.
Ako sakas ke go postiram DYNO grafikonot

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #80 на: 19 Јануари 2013, 20:59:41 pm »
MRMUT, ova so bregastive na OHC buba motor moze da e stvarno taka, dali radi malata kompresija (a so toa i mala brzina na gasovite na vsis i izduv) dali radi samite bregasti, ama voglavno ranije bregasta znaci obrt i znaci mal torq. Eden primer ke ti kazam.
FIAT 2.0 turbo 16v (delta integrale,Q4), toj motor so bregasti od atmosferec dobiva 10-20 ks. Aako tie bregasti se vratat pola zab vo ranije, kolata dobiva 40+ks i 1500 RPM, so zadovolitelen torq na niski obrtai. Ako se vratat 1 zab, se dobiva i do 50+ks i 1500+ obrtai, ali kolata nema nikakov torq na niski obrtai.
Ako sakas ke go postiram DYNO grafikonot

Toa e за тој мото го знам заедно го гледавме за VW моторите 1,8 и 2,0 dohc e слично кај нив треба касно отварање за турбо

турбо брегаста
http://www.webcamshafts.com/pages/automobile/volkswagen/install_data/tc_001793_000589.html

атмосверска брегаста
http://www.webcamshafts.com/pages/automobile/volkswagen/install_data/tc_001793_000590.html

Чичковциве од web camshafts сигурно не знаат како идат тие работи а и вообицаено секогаш и тркацките брегасти , турбо брегастите се по касно од атмосверците.
Еве ти пример од нисан некој си 1,6 мотор што го тераат како атмосверец и како турбо



И што ќе изјавите дека вообичаено се во рано брегастиве за турбо   ???

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во 
« Одговори #81 на: 20 Јануари 2013, 00:42:12 am »
dva isti motori bez razlika sto se so isti delovi i isti covek da gi napravi nikogas nemada bidat isti tuku po nesto ke se razlikuvaat kako i zvukot sto ke go vadat ke si bide unikaten bregasti na turbo kola cepkanje mnogu mnogu pazlivo kaj turbo tuniran motor nema predupreduvanje da reze da se koci pa da ima vreme da se nasteluva nego odma se krsi si saka da se osmisli ubavo i dinomerenja nemaat ista prikaska kako obikolnica doutre prikaski ke si pravime teretot  na 250 ipoveke ni edno dino baremvo okolinava od 3000km2 nema da go simulira i trienjeto na delovite kompletno site i detonira poveke nadvor nego cel den da si brmcime vo garaza pa podolgo vreme krajna da go drzis tu tu tu .site idni turbasi pazete na treta obicno tuka pocnuva maskembalot




mora da se pogali da go bide kako treba :)
« Последно менување: 20 Јануари 2013, 01:07:02 am GOCEBRZI »
NO TURBO NO FAN

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #82 на: 20 Јануари 2013, 10:40:41 am »
Јас со ова моторите се согласувам дека два исти мотори нема ама ова со диново не се согласувам 200КС на дино си се они прави реални на тркала а тебе колку ќе ти оди колата дали 200 или 250 тоа е до преносот и до аеродинамиката на возичцето , диното е земено под реални (нормални) услови  , рамен пат , без ветер да бие во ветробранско стакло , и 70% контант на асвалт. Околу детонирањето тоа со трета брзина има некоја логика ама не е баш така , на успон на брдо детонира дтора , во прва не може заради многу кратко полнење , вообичаено детонира од 3000 до 6000 вртежи надоле нема колкав притисок развиено турбото а за над 6000 нема време, затоа на 6500 и нагоре имаат степен на палење понизок од 20* а полни 1 бар

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #83 на: 21 Јануари 2013, 20:47:18 pm »
Јас со ова моторите се согласувам дека два исти мотори нема ама ова со диново не се согласувам 200КС на дино си се они прави реални на тркала а тебе колку ќе ти оди колата дали 200 или 250 тоа е до преносот и до аеродинамиката на возичцето , диното е земено под реални (нормални) услови  , рамен пат , без ветер да бие во ветробранско стакло , и 70% контант на асвалт. Околу детонирањето тоа со трета брзина има некоја логика ама не е баш така , на успон на брдо детонира дтора , во прва не може заради многу кратко полнење , вообичаено детонира од 3000 до 6000 вртежи надоле нема колкав притисок развиено турбото а за над 6000 нема време, затоа на 6500 и нагоре имаат степен на палење понизок од 20* а полни 1 бар
se soglasuvam :)

samo ova za bregastava za TURBO od predhodniot post nikako nemozam da ja razberam?! motorot so tie bregasti nema nikakov OVER LAP, posto vika -4 stepni na usis i samo 1+ na izduv, sto dava deka 2te bregasti se kompletno zatvoreni vo 3 stepeni od rotacija nivna, te. 6 stepeni na radilica...
OVA NEMA LOGKIA, osven toa sto NAJVEROJATNO!? se odnesuva za shteluvanje po AMERICKI standardi, te. OTVARANJE pomalo od 0.05 INCH (0.127mm) ne se smeta za OTVARANJE, pa od tuka doaga taa matematika deka bregastata e vo kasno i nema OVERLAP...

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во 
« Одговори #84 на: 21 Јануари 2013, 22:18:52 pm »
palenje kaj sekoj motor ne e isto a i samata fizika vo nego a i so 0 posto palenje ke vozi na  boost bez problem samo performansi katastrofa a konjite se vo palenjeto edino samo toa go vozi motorot ti ako sakas i 10000 cc dizni za gorivo stavaj ako ne mu e palenjeto kako treba nisto od ks nieden let nema isto palenje sto licno jas sum go prevel pai tuka se razlikuva sposobnosta na samiot  tuner koj podobro palenje ke napravi a za toa treba talent i sluh  a iskustvo ogromno a koga ke mu go najdes kade mu e si nedostizen :) a toa za detoniranje nagore nadole kompjuter mu e majkata i ima takvi eden kup pod mapi pa si gi pravis ti po svoja zelba Throttle Increase Fuel ili FULL TROTTLE ENRICHMENT i boost reterd timing ,acceleration enrichment i edenkup takvi
« Последно менување: 21 Јануари 2013, 22:37:41 pm GOCEBRZI »
NO TURBO NO FAN

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #85 на: 22 Јануари 2013, 00:49:29 am »
ovie sto gi nabroja se koristat samo pri promena na pozicijata na pedala na gas :))) taka da ne vlijaat na maksimalnata snaga na motorot... ali dur ne se proba na DYNO so knock senzor i wideband, mislam deka sve e muabet na prazno :/

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #86 на: 22 Јануари 2013, 01:00:41 am »
mi gi napregate mozocnive viugi ...no sto e najtragicno..... ;D ;D ;D ;D, NE od informaciite i specifikaciite sto gi davate tuku od tekstot sto go pisuvate so golem broj nedostatoci, pecatni greski, bez zapirki, spoeni svrznici...a be aman, potrudete se barem.... ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #87 на: 22 Јануари 2013, 01:07:09 am »
govorete makedonski 0 - govorete tjunerski 1
:D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13941
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #88 на: 22 Јануари 2013, 01:37:16 am »
mi gi napregate mozocnive viugi ...no sto e najtragicno..... ;D ;D ;D ;D, NE od informaciite i specifikaciite sto gi davate tuku od tekstot sto go pisuvate so golem broj nedostatoci, pecatni greski, bez zapirki, spoeni svrznici...a be aman, potrudete se barem.... ;D ;D ;D ;D ;D

Јас друже читам...јапонски со Хирошима дијалект... :D :D :D

Се разбирам од мотори ама турбава ми се....

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #89 на: 22 Јануари 2013, 07:40:28 am »
ovie sto gi nabroja se koristat samo pri promena na pozicijata na pedala na gas :))) taka da ne vlijaat na maksimalnata snaga na motorot... ali dur ne se proba na DYNO so knock senzor i wideband, mislam deka sve e muabet na prazno :/
na motorot snaga samo so palenje i boost a se drugo se prilagoduva spored toa,a za widwband se vika jw control avtomatski si go tera odnos gorivo vazduh toa e procesor i ne kosta mnogu normalno ako go imas veke  kompjuterot .a deset pati e podobro da si stavis 2000denari gorivo laptop pred tebe i steluvaj ,i bez wideband sme go pravele, i veruvajte koga go namestivme odnosot gorivo bese perfekten ima i meraci za temperatura na izduvnite gasovi tie poveke sluzat za steluvanje zaradi toa sto i so dobar odnos gorivo vazduh pak klipot diga ogromna temperatura mozei do 1200 C i poveke toa na wideband ne se gleda,a za knock senzor dodeka ti go vrati palenjeto ti veke si go skrsil motorot , a odnos gorivo vazduh sto e posilen motorot ide nadole
i moze do 8.0 ,14.7 do 12 e na kola atmosverec a turbo  moze i so 10 da raboti i pomalku ako ima dovolno sila motorot
« Последно менување: 22 Јануари 2013, 07:51:08 am GOCEBRZI »
NO TURBO NO FAN