ова со пораново отварање на брегастите малкуцка го утна, пошо е обратно. Ако сакаш да добиеш на обрт, ке мора неколку степена да ги вратиш, па може и overlap-от да им го зголемиш (издувната уште некој степен повеќе да ја вратиш во однос на усисната) па тогаш ке ти врти повеќе
Повеќе следниот пат
Јас веке пробав ако ја каснам бегастата добивам вртежи и со тоа и притисок докај 1,5 бари (се работи за 14* ПГМТ) ако ја уранам немам вртежи а што ќе ми е притисок кога пак на растеретувач (wastegate) ќе го намалам на 1 до 1,5 бари ова го пробав со исто наместено палење (7* рано на 900 RPM и 24* рано од 2500 RPM па наготе може треба да е 27* за да довртува ама и вака е добро полесно пуни ) и исти сетап на карбуратор . Момците од lowbugget одамна го пробале ова и на мере не ми се веруваше но еве го.
Се работи за стандард брегасти не за комбинации не за тркацки значи атмосверски SOHC 8v мотор за моторите со две брегасти има некоја глупа теорија ама и тоа е ствар на тест да ја ураниш усисната според 0 на моторот или да ја касниш издувната според 0 на моторот и двете истовремено да ги поместиш е сега со кое што се добиваше не се сеќавам.
・ Crank pulley left turn(Advance Valve timing)→Low end boost
・ Crank pulley right turn(Delay Valve timing)→High speed gain
@ marmlad и сам знаеш се возеше дека нема прелази нема удар нема доцнење и многу лесно врти , Ама не работи у место под 1500 RPM.
Ама заклучокот е турбо брегаста си е за турбо и вие вртете како сакате.
А околу тоа дижтунзите како турбо дизел со огромни компресии не им кине дихтунг знаци нешто сте грешка , или клипот многу ви надвисува над блокот или ич не надвисува , овој проблем не го имаат дамо турбо моторите го имаат и атмосверци со промашени компресиони односи и палење. А ова со врежани канами на блокот за бакатни прстени т.е. шаибни е стара фора за High boost and High CR , ова го има MAN камион на постарите модели пун дизел што се поради што има 24:1 компресија и 2 бара притисок е ова никаков диштунг не држи ма и од титаниум да е и карбон.