Имаш вака
Мал притисок - голема компресија = лесно подигање на турбото
среден притисок - средна компресија = нормално подигање на турбото
голем притисок - мала компресија = тршко подигање на турбото
ова е за правилно одбрана турбина
реалната компресија што се дешава при циклусот на собирање се пресметува (Pa+boost)xCR=реална компресија CR
Pa=0,981~1
Boost=?
CR=односот на компресија на моторот
Pa=1
Boost=0,5
CR=8:1 ( 8 )
(1+0,5)x8=12реална компресија 12:1 и според ова ќе се го дотераш палењето и сторед притисокот на секој вртеж.
Ова е општо правило за турбо мотор и компресија еве примери 7:1CR + 1,5boost = 8:1CR + ~1,2boost Ако ја имаатовие два мотори истата турбина вториот мотор е по реактивен и полесно ќе дојде до 1,2 притисок.
Битен фактор се и брегастите при преработна на моторот , атмосверските брегасти имат агол меѓу брегови 106 до 108 степени а турбо брсгастите имаат 112 до 114 а некој мотори кој имаат поголеми притисоци дури и 116 степени ова допринесува за подобро ладење на моторот и полесно подигање на турбото. Може и со стандард брегасти но треба мал експеримент со брегастите колку бергастата да касно по горна мртва точка на клипот исто толку битно колку и палењето е ова фабрицките брегасти секогаш порано почнуваат со отварање на вентилот , тоа е заради континуирано работење на моторот и економичност на ниски вртежи со касно отварање на брегастата рентабилното работење е над 2000 RPM.
Со компијутер да направиш турбо мотор е во денешницава релативно лесно да ги прашаме оние во минатиот век како се справивале со мешаничкото убризгување и механичкото палење па имале сироти они од 1600цц мотор и по 300 HP
Повеќе следниот пат