Автор Тема: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор  (Прочитано 39721 пати)

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #45 на: 21 Февруари 2012, 23:30:04 pm »
Еве несто околу VW моторите со К-гава и турбо.
Момаков е закон она сто го зборев со стандарт мотор турбо но со ситно преправки наоколу.
http://forums.aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=92145
мрки абе зосо го има заварено цел запцаник од диференцијалот зада вртат постојано двете или со сакал да изведе?
:D :D :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #46 на: 22 Февруари 2012, 18:50:07 pm »
Ќе вртат истовременодвете тркала со заварен деференцијал , а он ги има заварено зошто му ги крши тркачите на деференцијалот.

Добро разгледај што делови има дечково.

Bone stock low compression "GX" "SLUG"-------------Имаш
Autotech 270 Cam & Valve springs---------------немаш
Modified G60 intake------------------немаш
Ol Skool "BIG" Weber/Redline Throttle body I found. (This was a common mod to replace the stock twin throttle body in the 80's & can be a pain in the **** to find one) -----------Можно е да го имаш и ако го немаш се наоѓа
Same stock Volvo K-Jet I've already fitted, except deleted Aux. air valve & Cold start valve --незнам кај ќе најдеш ама и твојот ќе заврши работа со други дизни и пумпа
Audi 5000T boost referenced Warm up Regulator --------немаш а нема ни да најдеш зошто е за аметиркански пазар.
Stock modified Distributor-------имаш
ATP Cast 8V exhaust manifold-----немаш
Saab T3 oil/watercooled turbo. V-Band 3" wastegate/dump pipe---------имаш
Mitsubishi Galant VR4 Intercooler-----немаш ама може и некој друг со сличен волумен или за да не зафаќа место може да е и ладење со вода.
Custom 2.5" exhaust & 2" intercooler piping--------ќе си направиш
Tial 50mm BOV. (I'll be using this for my next project in the future.)---може да купиш.

ти оваде немаш 5-6 битни работи прво и основно брегастата и вентилиа а за другово не е проблем.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #47 на: 22 Февруари 2012, 19:05:38 pm »
За да се монтира турбинава,на колку треба да се спушти компресијата ???

И кои други преправки ???

компресија за турбо мотор е зависно од притисокот што ќе го тераш ама иде од 6,5:1 до 9:1 или просто кажано

ниска компресија висок притисок

висок притисок ниска компресија

среден притисок средна компресија

нај добитна и не многу успешна варијанта висока компресија со висок притисок

има една формула за ова како да дознаеш кој е реалниот компресионен однос на мах.притисон

(P+1)  x CR = rCR
P-притисок во bar.
CR- компресионен однос
rCR-реамниот компресионен однос.

пример. OPEL led 2.0 turbo

8,8:1----CR
0,8222 bar-------P

(0,8+1)x8,8=15.84rCR што не и многу.

други преправки околу убризгавање и палење зависи на кекои возила може ништо да не се менува само добра мапа и тоа е тоа.

Има други работи што се пресметуваат за да дојдеш до турбо , кое турбо е за колку сила и дали моторот влегува во турбо мапата на посакуваниот притисок , кој интеркулер со кој ефек на ладење на воздух па дизни и пумпа која ќе прави поголем притисок и нормално регулатор на притисок за гориво , и други работи........

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #48 на: 22 Февруари 2012, 21:14:04 pm »
Sovet baraj cel turbo motor i menuvac. Najlesno najeftino i najbesproblemno e toa.

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #49 на: 22 Февруари 2012, 22:34:00 pm »
Ќе вртат истовременодвете тркала со заварен деференцијал , а он ги има заварено зошто му ги крши тркачите на деференцијалот.

Добро разгледај што делови има дечково.

Bone stock low compression "GX" "SLUG"-------------Имаш
Autotech 270 Cam & Valve springs---------------немаш
Modified G60 intake------------------немаш
Ol Skool "BIG" Weber/Redline Throttle body I found. (This was a common mod to replace the stock twin throttle body in the 80's & can be a pain in the **** to find one) -----------Можно е да го имаш и ако го немаш се наоѓа
Same stock Volvo K-Jet I've already fitted, except deleted Aux. air valve & Cold start valve --незнам кај ќе најдеш ама и твојот ќе заврши работа со други дизни и пумпа
Audi 5000T boost referenced Warm up Regulator --------немаш а нема ни да најдеш зошто е за аметиркански пазар.
Stock modified Distributor-------имаш
ATP Cast 8V exhaust manifold-----немаш
Saab T3 oil/watercooled turbo. V-Band 3" wastegate/dump pipe---------имаш
Mitsubishi Galant VR4 Intercooler-----немаш ама може и некој друг со сличен волумен или за да не зафаќа место може да е и ладење со вода.
Custom 2.5" exhaust & 2" intercooler piping--------ќе си направиш
Tial 50mm BOV. (I'll be using this for my next project in the future.)---може да купиш.

ти оваде немаш 5-6 битни работи прво и основно брегастата и вентилиа а за другово не е проблем.
pa dobro sitnici mi falat ama kraj kraeva on prai 8v motor kako onj mojot star ovaj ima druga grana usisna mojot pa ako bi trebalo ke napravam kratka grana usisna napred odma da soi ne ovolku golema izduvna beke pravam pocnav interkuler imam od galant kaj bratucedmi u garaza veke go dignaf on ima rastureno nekolku micubisi bolen e po niv za dr ke se snajdeme
:D :D :D

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
moze moze ama treba i ECU, instalacija immo itn.. Mozebi i ke trebe secenje na rogovi da se napasira. Nema nevozmozna rabota.

Точно мојот мајстор го има изведено следново : еден негов пријател имаше мерцедес e250d W124 со мануелен менувач но се расипа и менувачот и моторот па целосно нов мотор му стави од е250 тд и автоматик менувач на ппв поглед ми изгледасе невозможно но има поминато 2 години и нема никаков проблем. ( пс : мајсторот е алфаџија :D )
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
moze moze ama treba i ECU, instalacija immo itn.. Mozebi i ke trebe secenje na rogovi da se napasira. Nema nevozmozna rabota.

Точно мојот мајстор го има изведено следново : еден негов пријател имаше мерцедес e250d W124 со мануелен менувач но се расипа и менувачот и моторот па целосно нов мотор му стави од е250 тд и автоматик менувач на ппв поглед ми изгледасе невозможно но има поминато 2 години и нема никаков проблем. ( пс : мајсторот е алфаџија :D )
Кај мерцедес тоа е лесна остварлива работа па на 124 тоа е како менување тркало.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Другар ми на Мерцедес  С(W126) на менувачч од V8 бензинец му стави мотор 3.0Д без некои поголеми маки и зафати :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Другар ми на Мерцедес  С(W126) на менувачч од V8 бензинец му стави мотор 3.0Д без некои поголеми маки и зафати :)
Темава е за турбо модификации ама ај кај мерцедес е возможно се од бензин на дизел од дизел на бензин и нема проблем со менувачот вонглавно менувачите се исти и кај атмосверци и кај безинци кај турбо или атмосверец разликата е во деференцијалор он е бутната улога кај овие коли

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #54 на: 17 Август 2012, 15:41:32 pm »

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #55 на: 17 Август 2012, 15:52:51 pm »
значи без додатните делови може да се направи "turbo" ама неможе да се направи Порше :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во 
« Одговори #56 на: 17 Август 2012, 19:17:05 pm »
значи без додатните делови може да се направи "turbo" ама неможе да се направи Порше :D
Кај тие стари мотори на постарите модели на возила е лесно да си буричкаш и да си менуваш ама во денешниве пластични играчиње нема што да се прави тие одвај вака трајат а не на не отворен мотор турбо или на не направена глава или слично а да не правиме муабет за ECU , со тој фабричкиот само за стандард и ништо повеќе.
За ВОЛВО , ФОРД , VW , АЛФА навремети имало турбо китови лесно им било еден или два карбуратори а може и стандардниот само дизни се менуваат , еден разводник по пореба ако на може да урани доволно , усисна грана ако треба , ел. пумпа за гориго , издувна грана и толку.
« Последно менување: 17 Август 2012, 20:43:30 pm mrmut »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #57 на: 06 Ноември 2012, 01:21:27 am »
mrkoslave, mi se svigja kako gi poducivas lujgevo :)))))

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #58 на: 06 Ноември 2012, 23:47:51 pm »
mrkoslave, mi se svigja kako gi poducivas lujgevo :)))))
Па неможам на овие момци да има кажам стави ваков карбуратор такви дизни ваква емулциона цевка палењето од ова бомбината од тоа турбото од оноа и тинг притисок 1,5 -бари и клиповите у картер , ова се нови машини сироти они одвај работат вака а не малце зорт.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #59 на: 12 Ноември 2012, 15:41:34 pm »
Not a valid youtube URL