Автор Тема: Вести од Автомобилскиот Свет  (Прочитано 394336 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #870 на: 11 Јуни 2014, 12:24:22 pm »
Нормално.

И кај Лексусот, кога беше ладно, си работеше бензинскиот мотор иако колата технички се движеше на струја.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #871 на: 11 Јуни 2014, 12:27:23 pm »
Имам едно прашање: Да претпоставиме дека е зима и прилично ладно, возиш 2-3 мин. на струја и оддеднаш ти треба нагло гас ( претпоставуваме дека имаш ситуација) и автоматски добиваш појачање од бензинскиот мотор што е супер. Но надвор -5, уљето и моторот воопшто незагреани, што тогаш? Има ли некоја заштита, можеби автоматски да мора да има некоја минимална температура моторот што пред да ја постигне ке возиш на бензин за после да цепаш на струја?

Тоа е исто како да прашаш

Start-Stop системот како не го уништува анласерот :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #872 на: 11 Јуни 2014, 12:44:47 pm »
Нормално.

И кај Лексусот, кога беше ладно, си работеше бензинскиот мотор иако колата технички се движеше на струја.

Кај Лексусот и Туарегот примарен погон е бензинскиот мотор, не електромоторот.

Лексусот е бензинец со електричен помагач. Outlander PHEV е електрично возило со бензински помагач.

Има разлика.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #873 на: 11 Јуни 2014, 12:49:47 pm »
Без разлика. Компјутерот гледа дека е ладно, си го пали и бензинскиот мотор, нека вергла на 800 вртежи во позадина, just in case.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #874 на: 11 Јуни 2014, 12:50:58 pm »
Сигурно или претпоставка? :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #875 на: 11 Јуни 2014, 12:58:14 pm »
Зошто би било другачие ако е електрик со помошен бензинец? Уствари, поради падот на напонот во келиите при ниски температури, јас би очекувал повеќе ова да се случува на електрик со помошен бензинец (за да надополни струја)...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #876 на: 11 Јуни 2014, 13:02:58 pm »
Не гледам зашто би било поинаку, и како поинаку би можело да функционира. Колку што знам, Outlander PHEV може да работи во хибриден режим и сериски и паралелно.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #877 на: 11 Јуни 2014, 13:10:27 pm »
Ја затоа реков дека можеме само да претпоставуваме.

Outlander PHEV е прво електрично возило, а потоа се’ друго. На обичен бензинец/дизел возачот е „лимитерот“ дали ќе биде малтретиран моторот пред да достигне работна температура. Во оваа ситуација и мене ме интересира дали јапанците имаат направено некаква своевидна заштита против такво нешто или не.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #878 на: 11 Јуни 2014, 13:16:22 pm »
Еве, малку гуглање и..

The engine also starts when it's cold, to heat up the cabin. And there's no EV mode to force it to use the battery only. But to be fair, we drove 4-5 km in -10 C (14 F) and then engine only started when we accelerated hard. So it's probably not a big deal if you have the car preheated.“

http://www.teslamotors.com/sv_SE/forum/forums/outlander-phev-vs-model-x

Да кажеш дека прво е електрично возило, па после се друго - не е баш правилно. Хибрид е, со поголема наклонетост кон електричниот режим на работа. Сепак има мотор на внатрешно согорување кој е директно, механички поврзан со тркала. Не е Range Extender како што е рецимо Volt/Ampera или BMW i10/i30, каде што нема механички линк меѓу тркалата и моторот на внатрешно согорување.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #879 на: 11 Јуни 2014, 13:29:33 pm »
Зборот ми е дека примарниот погон е електричен, а бензинскиот е као „секундарен“, за разлика од Приус, Инсајт, или другиве веќе познати хибриди, кај кои примарниот погон си е бензинецот, а електромоторот се користи како помагало, или во случајот на Тојота/Лексус може да биде користено и како единствен (но не и примарен) погон. Затоа и се вика "Plug-in Hybrid Electric Vehicle", а не "MIVEC Hybrid".
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5662
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #880 на: 11 Јуни 2014, 20:54:58 pm »
Deneska go vozev elektricniot Outlander.
So trite motori naednas navodno razviva stotkamza sedum sekundi.
Probano, i navistina tegne kako ludo.
Inace interesno e osmislen celiot sistem.
Edno polnenje na baterijata dava avtonomija do 55km, i se polni do max 5 casa i kosta 30 denari.
Ima opcija za brzo polnenje do 80% baterijata za 30 min na trofazna struja.

Za odenje do rabota i nazad poekonomicno nema.

Izracunale nekoj prosek od 60 denari za 100km.

Neoficijalno ke ja ima istata tehnologija i vo noviot Lancer, zatoa kasnel.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #881 на: 11 Јуни 2014, 21:07:07 pm »
Deneska go vozev elektricniot Outlander.
So trite motori naednas navodno razviva stotkamza sedum sekundi.
Probano, i navistina tegne kako ludo.
Inace interesno e osmislen celiot sistem.
Edno polnenje na baterijata dava avtonomija do 55km, i se polni do max 5 casa i kosta 30 denari.
Ima opcija za brzo polnenje do 80% baterijata za 30 min na trofazna struja.

Za odenje do rabota i nazad poekonomicno nema.

Izracunale nekoj prosek od 60 denari za 100km.

Neoficijalno ke ja ima istata tehnologija i vo noviot Lancer, zatoa kasnel.

Колку е трајност на батеријата во години/километри?

Колку орентационо чини нова батерија?

Што после поминувањето на тие 55 км? Колку троши тој мотор, и колку е јачината негова?


0.6 МКД по километар е многу евтино ако нема нешто скриено во трошоците понатаму.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #882 на: 11 Јуни 2014, 21:33:36 pm »
Батали тоа полнење за 30 минути. Ко да не постои, тоа е за ултрахитни случаи. Полнење со толкава ампеража не е здраво за (скапата) батерија.

Али другото е одлично, си го танкаш преку вечер и имаш ден-два да избрчиш до работа и назад, и за прошетување до овде до онде. Е сега поентата за моето прашање е: дали сакам да одам со Аутлендер до работа и назад и до овде до онде? Најверојатно не, ама идејата е добра. :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #883 на: 11 Јуни 2014, 21:36:38 pm »
А и доаѓа иста цена ко да одиш со точак (мада со точак имаш поголем домет од 55 км) .

Јас на 100 км трошам по три бонжити (Томе троши четири) , што би дошло исто 60 мкд за 100 км.

Мада да.. Повеќе ми има смисла во помало возило за 55 км домет.

p.s. И колку ќе кошта Оутлендеров евтин за до работа?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #884 на: 11 Јуни 2014, 21:57:52 pm »
Можеш крелот и B&W на точак да ги стаиш и да ги превезеш од овде до онде со 3 бонжитки? Е во [е]утлендер можеш :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.