Автор Тема: DOWNSIZING  (Прочитано 17585 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #15 на: 21 Март 2012, 14:52:41 pm »
Далеку од тоа дека метерјалот е поефтин. Даааааалеку. Само производството му е помасовно, што ја спушта цената.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #16 на: 21 Март 2012, 14:53:24 pm »
тоа што денешниве возила поминуваат 200 а не 500к нема врска со турбините..... едноставно така им одговара екомонијата. Они тоа ке го постигнат и без даунсајзингот.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #17 на: 21 Март 2012, 14:54:50 pm »
Јас знам многу современи примери на возила што поминуваат далеку повеќе од 200.000км.
Со 300.000+ ги носат од странство и ги продаваат по 4000 евра

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #18 на: 21 Март 2012, 17:29:14 pm »
Порано срце и душа се оставаше при правење на нови модели. Сега ги штанцаат ко тоалет папир.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #19 на: 21 Март 2012, 20:05:52 pm »




« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:27:22 pm zippo »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #20 на: 21 Март 2012, 20:14:27 pm »
Нема логика зошто ти така одлучи или? Зошто за Ево 2.0 со 400кс има логика а за 1.0 со 175кс нема логика? Зошто за Импреца со 350кс 2.0 има логика а за 1.0 со 177кс да нема логика? Или логиката се бара само во прастари опелови бензинци од пред 45 години кои поминале 50.000 низ годините и уште возат?
Сакаме само 55кс од 2500цц? Тоа ли е логика? Зошто да не треба 800кс од 800цц, кој вели дека неможе? Зошто не било така претходниве 30 години? кој ја дефинира таа логика? Зошто да е моторот исфорсиран? Во Вејрон моторот не е исфорсиран?

Што всушност значи исфорсирано мотор? Дали исфорсираноста е само мозочна/психолошка бариера? Дали ако 1.0 моторот се проектира за 300кс, ќе биде растеретен со само 177кс? Дали тоа е логично, или и тоа нема логика? Дали моторите со 1.0 волумен се предвидени за моќност до 94кс и ни еден повеќе, инаку ќе траат 2 години и ќе се распаднат?

Дали ако Форд извади 1.0 со 750кс, и потоа извади 1.0 мотор со 177кс, ќе го сметаме вториот за растеретен и долготраен? Дали 1.0 мотор  со 1кс има логика? Можеби тоа е потребно?

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #21 на: 21 Март 2012, 20:23:06 pm »
Дени моторот на Вејронот е 16.4 ццм3 В16 кој развива 1001кс,така да мислам дека воопшто не е исфорсиран...Исфорсиран мотор на пример порано во рели група Б каде се вадеа по 500+кс и тој мотор трае еден ден или една-две трки и толку,ист пример е и Формула 1 каде од 1.6 се вадеа 800кс со турбо полнач,една трка моторот во канта...
Е сега,јас мислам дека 1.0 со 175кс е исфорсиран не само во снагата,туку мора да се ‘бори‘ и со тежината на возилото(компакт,средна класа) каде дополнителни маки како клима уред и сл. ке влијаат на моторот односно неговото управување...
Тука многу луѓе ке речат,абе тоа им е пресметано,а логичен одговор на тоа е дека сите компании имаат по некој промашен мотор,модел и сл. за кој истотака направиле пресметки...Не секогаш пресметките излегуваат точни...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #22 на: 21 Март 2012, 20:31:28 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 22:27:40 pm zippo »

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #23 на: 21 Март 2012, 20:36:00 pm »
Еве една аналогија која верувам дека е речиси иста како и кај автоиндустријата:

Да го земам примерот со Интел. Интел кога го извадија Пентиум 4 тој беше произведен со 130 нанометарска технологија на изработка на транзисторите. Пентиум4 грееше како термо печка и тогаш се појавија гласини дека најбрзиот процесор е 3,6 гигахерци и дека 4.0 гигахерци беше лимитот кој можат да го постигнат процесорите.
Понатаму се произведе П4 на 110 и 90 нанометри со што се доби исти перформанси ама помала потрошувачка на струја (гориво) и помалку греење (зголемена ефикасност). Со следното колено на еволуција се појави Core 2 со 65 нанометри, па 45 нанометри па 32 нанометри за да денес стигнат до 22 нанометри и брзини на процесорот до 5 гигахерци без сериозен проблем при стручен оверклок. целта на downsizingot на димензијата на транзисторите е со цел да се добие помал чип, побрз чип, поефикасен (читај поладен) односно со други зборови побрз и подобар.

Истиот овој терк го гледам и кај моторите. Зошто турбо? За да се зголеми ефикасноста односно да се намали потрошувачката. Зошто downsize? за да се олесни моторот и да се обезбеди повеќе слободен простор под хаубата. Ако погледнеме подалеку, зошто ни е потребно повеќе простор под хаубата? За да вградиме КЕРС или генератор за струја и да произведеме хибрид. По патот на еволуцијата можеби ќе се случи и револуција односно ново техничко решение за менување на концептите од корен (сигурен сум дека Никола Тесла има нешто смислено уште на времето).

Аналогииве се слични. И споредмене ги тераат двете области во иста насока односно повеќе вредност со помалку енергија за помалку пари. Не гледам ништо чудно во тоа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #24 на: 21 Март 2012, 21:27:48 pm »
Taka falanga samo osven mesto pod hauba i cenata e tuka. Zosto da ja namalime cenata? Za da dodademe elektricrn motor za isti pari od prethodnikot.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #25 на: 21 Март 2012, 21:42:58 pm »
Цената е секако тука како тенденција на секое поле.

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #26 на: 22 Март 2012, 01:57:47 am »
Дени поевтино не значи подобро,освен кога се работи за VW,јасно мие :D
Зеро,како преживуваа пред 15 години компаниите,а зошто не би можеле и понатаму да опстануваат...


Ниеден, ама ниеден купувач (реално) не го интересира колку неговото возило загадува. Го интересира колку троши, колку брзо оди, колку добро кочи, итн. Ама сите нас не боли Цветко за тоа колку нашето возило загадува. А да не беше горивото скапо (со тенденција на поскапување) немаше Цветко да не боли ни колку возилата ни трошат. Да не станеа горивата скапи, и да не реагираа луѓето, нит производителите ќе инвестираа во технологии за намалување потрошувачка, нит бутур.



@Zero - kaj nas ama bas nikogo ne go interesira kolku negovoto vozilo zagaduva, toa kaj nas i kaj drzvite slicni na naseto. vo EU site plaqaat (na teknicki) za zagaduvanjeto i zato niv gi boli, kolku sto poveke zagaduva tolku poveke i plaqaat za toa CO2. kaj nas se dodeka nema takov zakon nema da ni de trese, kolku saka neka zagaduva. a utre da se donese zakonot site ke trcame da si kupime sto po ekoloski avtomobil.

za downsizing ok. samo skepticen su za izrzlivosta na isforiranite motori, seuste se novi, taman koga ke treba da kupam nova kola ke pominat site detski bolesti na ovie novi TRUBASI.. hehehehe

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #27 на: 22 Март 2012, 08:49:38 am »
мене не ме интересира CO2, ама мојата фирма која се стандардизирала за некој ISO 60000008 стандард за екологија, донела некои правила дека службените возила што ги имаат вработените и фирмата, не смејат да надминат 120 карбони, и оп ете кај ќе заглавиме! Директорите во Fiat 500 twin air ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #28 на: 22 Март 2012, 10:54:06 am »
.

@mmm121 - (ако моторите ги проектираат за толкава коњажа тогаш нема да имаат проблем) - иљада кубика и 175 коња, како сака Форд нека го проектира едноставно нема логика - освен можеби трката почна, па да видиме кој колку коња повеќе ќе извади - само да не завршат на буниште.    





ако клипњачите радалицата клиповите и остали делови се проектирани да издржат 175 кс што има врска дали тоа ке се добие од 1000 кубика со турбо или 2500 атмосверец? Цел проблем ке биде дали турбото ке издржува. Проблем е кога мотор кога првично е правен за 100 кс ке му ставиш подобра турбина и сакаш да извадиш 150кс. Тука почнуваат сра*ата

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: DOWNSIZING
« Одговори #29 на: 22 Март 2012, 10:58:12 am »
Зошто да не издржува турбо? Како што држи онолкав притисок на дизелашине по 500.000 ќе држи и на бензинциве.