Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 87123 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #450 на: 14 Април 2014, 00:20:51 am »
стварно незнам што има во тие свеќици а во обичниве не што ги прави нив подобри за плин

знаеме дека на плин има за нијанса повисока раб. температура во цилиндер... не многу ама има... е па поради тоа, ако уклучиш логика, тогаш лесен е одговорот... свекицата е со повисока температурна издржливост... или, земи свекица што е наменета за возило со воздушно ладење (буба, спачек, дијана, виза...) и тоа е тоа... исти К у друго паковање...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #451 на: 14 Април 2014, 10:53:00 am »
Па не само температурната вредност. Се работи за потребниот напон за да се створи искра помеѓу електродите во смештата воздух/плин. Таа е обично поголема отколку во смеша воздух/бензин.

Цитат: NGK
“The required ignition voltage increases, placing significantly more stress on the ignition coils and increasing the risk of their failure. The gas/air mixture also burns at a higher temperature, which means the standard plug heat range may not be suitable.

“Conventional electrode and housing materials corrode more quickly in this environment and the spark plug also has to dissipate more heat. Until now, the best solution was to change from standard spark plugs to precious metal spark plugs, perhaps with a different heat range, and to adjust the spark gap.”

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #452 на: 15 Април 2014, 00:33:30 am »
под терминот универзални за плин само тие 2 работи можеш да ги очекуваш... и никако не ми иде во глава дека може да има универзална свекица... еве овие макплин што ги даваат... донеле 3-4 врсти свекици од денсо и тие се буквално за сите возила... некако не ми штима тоа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #453 на: 15 Април 2014, 00:43:17 am »
јас сепак ќе си терам со оргиналот за мојата кола макар траеле 20-30% помалце за 800 денари ама ич не му ја мислам па и на 20.000км да ги мењам

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #454 на: 15 Април 2014, 12:23:53 pm »
Еве совет од NGK за возила на плин. Јас ова озбилно би го размислил. Воедно, тука има многу одговори кои Лошко ги прашуваше, а и потенцираше. Како температура на согорување, модификации и абење на моторот:

Цитат: NGK
Technical information

LPG Compatibility

There are two critical factors that need to be understood when converting a vehicle from petrol to LPG:

   LPG burns hotter
    LPG increases the voltage requirement at the electrode gap


In an attempt to correct these two factors, as a general rule we suggest to:

Use a spark plug that is one heat range colder than standard to compensate for the increased heat from LPG:

The temperature profile of an engine may vary between vehicles. As such, the effect of LPG on the operating temperature of one vehicle may not be the same for another vehicle.

For example, lets say that LPG increases the average operating temperature by 200°C. If the average operating temperature of a Holden Commodore (which uses a 6 heat range) was 700°C the addition of LPG would exceed the operating range of 870°C. As such a colder plug may be required. However, a Ford Falcon for example (which also uses a 6 heat range) may have an average operating temperature of 500°C, the addition of LPG is still within the 450 – 870°C operating range and a colder plug may not be required. Please note that these values have only been used for illustration purposes.

Reduce the electrode gap by 0.1mm to compensate for the increased voltage:

It is difficult to gauge exactly how much the voltage requirement has changed as other factors such as engine wear, loss in compression and ignition system weakness for example may provide an influence. As such the electrode gap may need to be adjusted several times until the correct gap setting is achieved for that unique vehicle.

Unless the vehicle is a production vehicle designed for LPG, the installation of LPG results in a modified engine. As such, it is the end users responsibility to ensure that the engine components have been considered and altered if necessary to allow for the modifications.

http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/lpg-compatibility


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #455 на: 15 Април 2014, 12:39:18 pm »
Некои велат потопли свеќици, некои велат поладни свеќици...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #456 на: 15 Април 2014, 12:41:22 pm »
Ова е од NGK, ваљда знаат што пишуваат по техничките информации што ги објавуваат... (не знам по која логика потопли би ставал некој)...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен КарСистем

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 30
    • Веб Сајт на КарСистем
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #457 на: 15 Април 2014, 13:49:30 pm »
Накратно:

Нашето досегашно искуство покажа дека и со обични свеќички моторите и немаат некој проблем при користење на ТНГ, но трошењето на свеќичките е побрзо. Свеќичките кои се претставени како специјализирани за плин, во поголем дел се изработени во комбинација на поквалитетни материјали и според тоа држат и повисока цена. Поради квалитетот на материјалите, истите се подолготрајни и го подобруваат работењето на моторот.

Дополнително, зазорот, односно раздалеченоста на електродите е така наместена да свеќичката исфрла поголема искра која полесно ја запалува целата смеша на воздух и гас.

За разликата од свеќичка до свеќичка ќе го спомнам тестирањето кое ние го имаме извршено.
Се работи за AUDI A4 2.0T со 200hp. Тестирано на DYNO со стандардните BOSCH фабрички свеќички, а после тоа тестирано со BRISK Silver (препорачани за ТНГ) свеќички. Со стандардните свеќички тестот ги даде фабричките 200 коњски сили. По промената на свеќичките тестот покажа зголемување на коњажата за дополнителни 20hp, што е 10% зголемена сила на моторот.

Искрено и ние не очекувавме толкава разлика.

*п.с. Тесто беше извршен на бензин.

Дополнително, накратко може да прочитате за BRISK свеќичките на дадениов линк:
http://www.carsystem.com.mk/avto-gas-sistemi/brisk/

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Мотори осетливи на плин
« Одговори #458 на: 15 Април 2014, 14:26:14 pm »
А кој продава такви свекици?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #459 на: 15 Април 2014, 15:28:08 pm »
Каде меревте на Dyno? Дали со тие свеќици ќе се компензира загуба од 10% при конверзија на плин?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #460 на: 15 Април 2014, 15:52:54 pm »
ќе ми гарантира некој дека ќе добијам барем 5% зголемена снага ако ги турам тие бриск свеќиците ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #461 на: 15 Април 2014, 16:05:17 pm »
Смешки :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3023
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #462 на: 15 Април 2014, 16:29:01 pm »
Кај има NGK свеќици во Скопје?

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #463 на: 15 Април 2014, 16:54:03 pm »
Aуто лидер карши олимписки.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #464 на: 15 Април 2014, 17:16:57 pm »
Еве совет од NGK за возила на плин. Јас ова озбилно би го размислил. Воедно, тука има многу одговори кои Лошко ги прашуваше, а и потенцираше. Како температура на согорување, модификации и абење на моторот:

Цитат: NGK
Technical information

LPG Compatibility

There are two critical factors that need to be understood when converting a vehicle from petrol to LPG:

    LPG burns hotter
    LPG increases the voltage requirement at the electrode gap


In an attempt to correct these two factors, as a general rule we suggest to:

Use a spark plug that is one heat range colder than standard to compensate for the increased heat from LPG:

The temperature profile of an engine may vary between vehicles. As such, the effect of LPG on the operating temperature of one vehicle may not be the same for another vehicle.

For example, lets say that LPG increases the average operating temperature by 200°C. If the average operating temperature of a Holden Commodore (which uses a 6 heat range) was 700°C the addition of LPG would exceed the operating range of 870°C. As such a colder plug may be required. However, a Ford Falcon for example (which also uses a 6 heat range) may have an average operating temperature of 500°C, the addition of LPG is still within the 450 – 870°C operating range and a colder plug may not be required. Please note that these values have only been used for illustration purposes.

Reduce the electrode gap by 0.1mm to compensate for the increased voltage:

It is difficult to gauge exactly how much the voltage requirement has changed as other factors such as engine wear, loss in compression and ignition system weakness for example may provide an influence. As such the electrode gap may need to be adjusted several times until the correct gap setting is achieved for that unique vehicle.

Unless the vehicle is a production vehicle designed for LPG, the installation of LPG results in a modified engine. As such, it is the end users responsibility to ensure that the engine components have been considered and altered if necessary to allow for the modifications.

http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/lpg-compatibility



Многу корисно четиво.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need