Накратно:
Нашето досегашно искуство покажа дека и со обични свеќички моторите и
немаат некој
проблем при користење на ТНГ, но
трошењето на свеќичките е побрзо. Свеќичките кои се претставени како специјализирани за плин, во поголем дел се изработени во комбинација на поквалитетни материјали и според тоа држат и повисока цена. Поради квалитетот на материјалите, истите се подолготрајни и го подобруваат работењето на моторот.
Дополнително, зазорот, односно раздалеченоста на електродите е така наместена да свеќичката исфрла поголема искра која полесно ја запалува целата смеша на воздух и гас.
За разликата од свеќичка до свеќичка ќе го спомнам
тестирањето кое ние го имаме извршено.
Се работи за
AUDI A4 2.0T со 200hp. Тестирано на
DYNO со стандардните
BOSCH фабрички свеќички, а после тоа тестирано со
BRISK Silver (препорачани за ТНГ)
свеќички. Со стандардните свеќички тестот ги даде фабричките
200 коњски сили. По промената на свеќичките тестот покажа зголемување на коњажата за дополнителни
20hp, што е 10% зголемена сила на моторот.
Искрено и ние не очекувавме толкава разлика.
*п.с. Тесто беше извршен на бензин.
Дополнително, накратко може да прочитате за BRISK свеќичките на дадениов линк:
http://www.carsystem.com.mk/avto-gas-sistemi/brisk/