Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 89887 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #435 на: 05 Април 2014, 14:55:25 pm »
Веле, добро е да се прочита и спротивно мислење. Но не видов доказ за температурата, вели дека повисоката температура е мит и толку, не дава никаков доказ, не измерил ништо. Претходно имав пуштено податоци со температура на горење на бензин и плин, и температурата на плин беше многу повисока. Исто така во текстот заклучокот е дека ЛПГ е исто што и бензин, и воошто не се ни труди да открие на кој начин настанува проблемот.

Голем проблем и предизвик е аголот на палење кој е различен на бензин и дизел. Доколку аголот на палење (раније касније) за плин е погрешен настанува детонација. Детонацијата предизвикува многу голема работна температура и директни механичка оштетувања. Детонацијата честопати не се заприметува, моторот не дава знаци на детонантно работење, и тогаш станува збор за микродетонации. Микродетонациите претставуваат тивка смрт за моторот.

И секако, најголемиот проблем е непостојаноста на плинот. Не постојат стандарди на плин, секоја тура има различен октански број а палењето се прави за фиксен октански број. Погрешен октански број предизвикува детонации. Затоа со некоја тура на плин моторот не работи добро.

Јас сум мерел температура и ти тврдам дека работната температура на моторот е иста.
Аголот на предпалење автоматски се подесува во зависност од октанскиот број на горивото со knock сензорот.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #436 на: 05 Април 2014, 16:23:01 pm »
Нок сензорот може да помогне во менување на смесата и да го помести аголот на палење, но да не го преценуваме, често не знае да се снајде ни на 95ка од МП. Аголот на палење на плин е целосно изместен, бара рано на ниски вртежи касно на високи. Како се подесува новата мапа на палење?

Џиџи знаеш ли зошто вакумската капалка не функционира на високи?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #437 на: 05 Април 2014, 19:56:00 pm »
Нок сензорот служи ако се детектира пониска октанска вредност, а плинот има повисока од бензинот. Зависно од моторот, може да не се активира и на 92 октани...
Вакуумската капалка не функционира најефикасно на високи вртежи заради загубата на вакуумот (у лер вакуумот е највисок). Затоа постојат електронски капалки, како и други адитиви кои се додаваат во плинот (Tunap на пример) или на одреден број на вртежи (под дифолт 3800) се вклучува split fuel системот кој вбризгува одреден процент на бензин во зависност од бројот на вртежи. Со зголемување на истиот, овој процент се зголемува за да на одреден борј на вртежи (во зависност од моторот), возилото целосно се префрли на бензин.

Отсутен talepp

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #438 на: 05 Април 2014, 23:44:31 pm »
da vi se nadovrzam na muabetot za temperaturata....parametrite sto gi postiram se na vozilo  vo rabota na benzin i  plin ..na plin se samo povisoki vrtezite,i pritisokot vo usis e pomal za razlika na benzin dr,see isto  :ovie parametri se na vozilo  vo mesto odnodno vo ler rabota na motorot 5min,benzin  5 min Lpg * kolku sto znam-- benzinot pri sogoruvajne razviva temperatura od 350~450 stepeni  a  Plinot 500~600 stepeni pa po toa logicno e i povisoka da bide rabotnata temperatura(poradi povisokata temperatura na palejne na Lpg-kaj nekoi vozila ventilite stegaat.pa baraat stelovajne*-- no  na moeto vozilo(punto mk1 ''99god 1.1 monopoint 55ks- se pokaza se isto * inaku  instaliran e lovato ured --LOVECO 4EU PLUS II  potrosuvackata kombinirano e 7.5  nesto +/- vo grad  do 8.5 a na otvoreno do 90km/h  6L

[датотека избришана од администраторот]

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #439 на: 06 Април 2014, 08:14:43 am »
Да де, температурта на антифризот ќе остане иста скоро секогаш, и во зимо и во лето. Треба да измериш температура на екслозивната смеса и на издувни гасови, но не барај таква информација, не постои.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #440 на: 06 Април 2014, 10:44:19 am »
Да де, температурта на антифризот ќе остане иста скоро секогаш, и во зимо и во лето. Треба да измериш температура на екслозивната смеса и на издувни гасови, но не барај таква информација, не постои.

Повторно шириш дезинформации и трескаш глупости. Не ти ја сфаќам намерата и причината за ширење на дезинформациите освен дека сакаш да се подјебаваш со форумов.
Еве ти измерена температура на издувни гасови: http://www.slideshare.net/ucsp/experimental-study-of-the-effects-of-lpg-on-spark-ignition-engine-performance#

Цитат
3. RESULTS AND DISCUSSION 350 In Figure 3, the variation of the temperatures for the test T exhaust 300 Toilwith the vehicle using gasoline for different speeds is observed. Tin waterAll these speeds correspond to a motor rotation of 2800 RPM. Temperature, ºC 250 Tout waterThe temperature of exhaust gases increases proportionally with Tair 200the vehicle speed. The others temperatures (oil, air, and in/outwater cooler), approximately remain constant. 150 In Figure 4, is observed tests using LPG fuel, the curves 100tendency is similar to the gasoline test, the difference is in thevalues are more highs and the increase in the values is evident 50in the two last speeds (100 and 120 km/h). 0 In Figure 5, was shown a comparison of the temperature 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130difference of each point of measurement (TLPG – Tgasoline), is Vehicle velocity, km/hobserved that the increase in the temperature of exhaust gases Figure 4 Temperatures evaluation, LPG.oscillates between 41,4ºC and 94,4ºC, in oil temperature variesbetween 11,1ºC and 19,3ºC, for the in/out cooler water, thedifference varies between 5,3 ºC and 16,9ºC, finally, for the air 100temperature in the carburetor inlet, the observed increase is 90from 0,8ºC to 2,1ºC. 80 TLPG - T Gasoline, ºC In Fig. 6 the respective comparison for the power and 70 Texhausttorque is shown with both fuels. 60 Toil The test was made in the same conditions of vehicle 50 Tin wateroperation (external temperature, distance of road, and incline of 40 Tout waterthe road). 30 TAir When the values of power and torque reach minimum 20values, they indicate a situation of gear-box change. For Fig 6, 10the experiment was made until the third gear-box. 0 Is observed that, power and torque decreases between 5% 0 1 2 3 4 5 6and 20% when using LPG in the same condition. Gear-box The experiment began with the vehicle stopped, is Figure 5 Temperature increase using LPG.accelerated to maximum position until 4800 RPM, at thatmoment the change of gear-box was made, later wasaccelerated to the maximum until arriving consecutively untilthe third gear-box position, for this motive, the duration of thetest is short (20 seconds). This procedure was made so that theposition of the accelerator is not one more a variable (a positionof accelerator is maximum) Torque, gasoline Texhaust Torque, LPG 300 Power, gasoline Toil Power, LPG Tair 250 Tin water Temperature, ºC Tout water 200 150 100 Time, s 50 Figure 6 Power and torque, comparison gasoline - LPG. 0 ASPECT OF HUMAN SAFETY 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 It has been observed which norms of the conversion process to Vehicle velocity, km/h LPG of vehicles designed for gasoline do not exist in Peru and several countries (Brazil, Colombia, Ecuador, Bolivia, etc.),Figure 3 Temperatures evaluation, Gasoline. some aspects are clear: The LPG to atmospheric pressure and temperature has a density superior than the air and in the escapes to the storage tank or some component, this fuel will remain accumulated in the compartments of the automobile (passenger salon, for

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #441 на: 06 Април 2014, 12:40:52 pm »
Предупредување до двајцата.. Ако продолжите ќе добиете по 2-дневен бан.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #442 на: 06 Април 2014, 12:41:07 pm »
Значи, разликата во температурата на издувните гасови помеѓу плин и бензин, во мотор со внатрешно согорување се движи од 50 до 100-тина степени според критериумите на мерењето.
« Последно менување: 06 Април 2014, 12:42:10 pm zeroSignal »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #443 на: 06 Април 2014, 12:41:45 pm »
ај.... нема да коментирам

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #444 на: 06 Април 2014, 12:42:48 pm »
Не се заканувам, кажувам. Да сакаше да престанеш, немаше да му одговараш на провокациите. Си го знаеме ние Лошко.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #445 на: 06 Април 2014, 12:44:10 pm »
Прав си, се извинувам и продолжувам натаму.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #446 на: 12 Април 2014, 22:06:28 pm »
Гледам постојат LPG свеќици.

Пошто возилото ми пали на бензин па пребацува на плин, дали е паметно да ставам LPG свеќици или да си продолжам со обични свеќици?

Некој има искуство некакво? Совет? Мислење?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #447 на: 12 Април 2014, 22:08:11 pm »
Мислење: терај со препорачаните свеќици од производителот. Веројатно ќе имаат пократок век за 20-30% во однос на возење само на бензин, ама си ја бркаат работата во целост.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sale

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 121
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #448 на: 12 Април 2014, 22:55:17 pm »
Мислење: терај со препорачаните свеќици од производителот. Веројатно ќе имаат пократок век за 20-30% во однос на возење само на бензин, ама си ја бркаат работата во целост.

Убаво кажано.
.!.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #449 на: 13 Април 2014, 00:18:31 am »
стварно незнам што има во тие свеќици а во обичниве не што ги прави нив подобри за плин