Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90713 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #345 на: 18 Март 2014, 22:13:19 pm »
Ние дома правиме едвај 10 000 км годишно, и тоа откако јас положив, па возиш натаму наваму, па стигаме до 10 000 км и пак имам плин, оти ако го немав немаше да се вози иако самата кола не троши повеке од 8 литри бензин во град.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #346 на: 18 Март 2014, 22:16:01 pm »
И кога не ми се пари проблем идам да пунам поевтин плин. Е сега не ако е 2 денари поефтин, пошто рачунката е минимална ама ако е 5 денари несакам да бидам глуп.

Кога би имал многу пари едино нешто што би ме спречило на некое колиште да ставам плин е замарањето плус, ништо повеќе.

Од твојов пост разбирам дека единствено нешто поради што полниш плин место бензин е осетно пониската цена на плинот и никаква друга предност?

И дека кога би биле иста цена, сепак би полнел бензин?

Значи сепак единствената предност на плинот во однос на бензинот е само драстичната разлика во цена и е полошо возењето споредено со бензин?

Стварно искрено ме интересира како ти доживуваш. Бидејќи од мојата проба на плин  па бензин, осетив по нерафинирано работење во модусот на плин. На Бензин потечно, по снажно, по рафинирано. На Плин по сурово и по некако нерафинирано..

Па ако не е економската логика која друга би била? Чалам, углед итн итн?!?! Еве тргни од тебе, зошто си купувал дизел? Дека работи порафинирано и потивко од бензинот, дека е поефтин за одржување? Не, чисто економска логика
Незнам што кола си возел и кој плински уред, но кај мене и луѓето од блиско опкружување симптомите што ги наведуваш ги нема.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #347 на: 18 Март 2014, 22:17:49 pm »
И кога не ми се пари проблем идам да пунам поевтин плин. Е сега не ако е 2 денари поефтин, пошто рачунката е минимална ама ако е 5 денари несакам да бидам глуп.

Кога би имал многу пари едино нешто што би ме спречило на некое колиште да ставам плин е замарањето плус, ништо повеќе.

Од твојов пост разбирам дека единствено нешто поради што полниш плин место бензин е осетно пониската цена на плинот и никаква друга предност?

И дека кога би биле иста цена, сепак би полнел бензин?

Значи сепак единствената предност на плинот во однос на бензинот е само драстичната разлика во цена и е полошо возењето споредено со бензин?

Стварно искрено ме интересира како ти доживуваш. Бидејќи од мојата проба на плин  па бензин, осетив по нерафинирано работење во модусот на плин. На Бензин потечно, по снажно, по рафинирано. На Плин по сурово и по некако нерафинирано..

Треба да сватиш дека го добивам истото само за пониска цена. И единственото поради кое луѓево не би ставале плин доколку ни е подобар станардот е замарањето плус, пошто логично е да имаш плин, поевтино погонско гориво кое не ни ме интересира дали е плин или пролив, немам предрасуди, гориво е.

Кога би биле иста цена зашто би го правел тоа, се губи логиката, да е подобар плинот како погонско гориво не е. Полошо е плинот што на највисоките вртежи губи малку сила што нормално кога би сакал да возиш така те двои едно стиснување на копче за да префрлиш на бензин, небитна мана. Значи имаш две погонски горива едното е дупло повтино од другото, зашто да возам на поскапото. Јас така гледам на ова.

Моторот кај мене исто работи, јас барем не сум осетил  разлика. Ме нервираат малце дизните што штракаат али и не е толку битно, под затворена хауба не се слушаат.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #348 на: 18 Март 2014, 22:19:50 pm »
И кога не ми се пари проблем идам да пунам поевтин плин. Е сега не ако е 2 денари поефтин, пошто рачунката е минимална ама ако е 5 денари несакам да бидам глуп.

Кога би имал многу пари едино нешто што би ме спречило на некое колиште да ставам плин е замарањето плус, ништо повеќе.

Од твојов пост разбирам дека единствено нешто поради што полниш плин место бензин е осетно пониската цена на плинот и никаква друга предност?

И дека кога би биле иста цена, сепак би полнел бензин?

Значи сепак единствената предност на плинот во однос на бензинот е само драстичната разлика во цена и е полошо возењето споредено со бензин?

Стварно искрено ме интересира како ти доживуваш. Бидејќи од мојата проба на плин  па бензин, осетив по нерафинирано работење во модусот на плин. На Бензин потечно, по снажно, по рафинирано. На Плин по сурово и по некако нерафинирано..

Па ако не е економската логика која друга би била? Чалам, углед итн итн?!?! Незнам што кола си возел и кој плински уред, но кај мене и луѓето од блиско опкружување симптомите што ги наведуваш ги нема.

Без навреда, ама тој мотор 1.4 е толку тром, да што и да му направиш не може да работи потромо него што е  (кога го купував HR-V то, пробав и Фокус 1.4 и тоа Hatch и Караван. Потром мотор не сум пробал) .

Инаку за да не испадне како имам предрасуда, еве би пробал неколку разни возила на плин и би напишал што и како сум доживеал кај секое од нив.

Со тоа што би навел баш што сум доживеал и позитивно, и негативно.

Нормално ако има плинаши што би сакале да им ги пробам колите.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #349 на: 18 Март 2014, 22:23:23 pm »
Без навреда, ама тој мотор 1.4 е толку тром, да што и да му направиш не може да работи потромо него што е .
Нормално ако има плинаши што би сакале да им ги пробам колите.

Дој кај мене да видиш што е тромавост :D

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #350 на: 18 Март 2014, 22:24:10 pm »
И кога не ми се пари проблем идам да пунам поевтин плин. Е сега не ако е 2 денари поефтин, пошто рачунката е минимална ама ако е 5 денари несакам да бидам глуп.

Кога би имал многу пари едино нешто што би ме спречило на некое колиште да ставам плин е замарањето плус, ништо повеќе.

Од твојов пост разбирам дека единствено нешто поради што полниш плин место бензин е осетно пониската цена на плинот и никаква друга предност?

И дека кога би биле иста цена, сепак би полнел бензин?

Значи сепак единствената предност на плинот во однос на бензинот е само драстичната разлика во цена и е полошо возењето споредено со бензин?

Стварно искрено ме интересира како ти доживуваш. Бидејќи од мојата проба на плин  па бензин, осетив по нерафинирано работење во модусот на плин. На Бензин потечно, по снажно, по рафинирано. На Плин по сурово и по некако нерафинирано..

Па ако не е економската логика која друга би била? Чалам, углед итн итн?!?! Незнам што кола си возел и кој плински уред, но кај мене и луѓето од блиско опкружување симптомите што ги наведуваш ги нема.

Без навреда, ама тој мотор 1.4 е толку тром, да што и да му направиш не може да работи потромо него што е .

Инаку за да не испадне како имам предрасуда, еве би пробал неколку разни возила на плин и би напишал што и како сум доживеал кај секое од нив.

Со тоа што би навел баш што сум доживеал и позитивно, и негативно.

Нормално ако има плинаши што би сакале да им ги пробам колите.

Не се фаќај одма за моторот за Фокусот, имам јас и пежо 207 на плин, па стојам на погоре кажаното.
Околу тромоста еднаш спонемав па пак ќе повторам, да сакав спортска кола ќе купев субару или митсубиши ево и ќе шкрипев на бензин, дизел плин немаше да помислам. Плус еве ќе ти реплицираат членови со сопртски карактеристики на автомобилите што вградиле плин.
 Фокус-фамилијарна кола за крузанје и релаксирано возење. Any questions?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #351 на: 18 Март 2014, 22:30:50 pm »
@Krell, еве ајде пошто ја проба мојата кола на плин и на бензин, ќе направиме еден тест. Ти ќе ги возиш меѓузабрзувањата на обиколница од 60-160, јас ќе мерам време, ако има разлика поголема од 1 секунда - ти признавам.
Освен што „осеќаш“ дека различен е осетот на гас (а различен е, погруб е на плин, поради различниот начин на работа на плинските инјектори ваљда), разлика во перформанси нема. Сум мерел. Знам.

Не си зимај за право да зборуваш за перформанси на немерено. Глупо е, не е во согласност со твоите принципи на објективно расудување.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #352 на: 18 Март 2014, 22:37:39 pm »
@Krell, еве ајде пошто ја проба мојата кола на плин и на бензин, ќе направиме еден тест. Ти ќе ги возиш меѓузабрзувањата на обиколница од 60-160, јас ќе мерам време, ако има разлика поголема од 1 секунда - ти признавам.
Освен што „осеќаш“ дека различен е осетот на гас (а различен е, погруб е на плин, поради различниот начин на работа на плинските инјектори ваљда), разлика во перформанси нема. Сум мерел. Знам.

Не си зимај за право да зборуваш за перформанси на немерено. Глупо е, не е во согласност со твоите принципи на објективно расудување.

Не ги спомнав перформансите. Начинот како пробав, не ни можеше да земам во обзир перформанси.

Ама мене лично осетот на бензин ми е пософостициран, порафиниран, осеќам ко да има повеќе торк, него на плин, од тоа возење..

Се слагаш дека сепак има некаква разлика во возењето на плин и бензин? Искрено јас очекував дека воопшто нема да приметам никаква разлика, базирано на дискусиите тука.

Тоа со разлика во перформансите земав од линкот за Алфа (120 бензин и 120 лпг), и разните дискусии и од самите произведувачи на плински уреди, дека може  да се очекува разлика во перформанси.


Исто имам впечаток, дека за тие разлики да не бидат осетни, треба човек да се убие од штелување на плинот (нешто што дефинитивно не би ме интересирало да го имам како обврска).


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #353 на: 18 Март 2014, 22:40:25 pm »


Само јас на плин гледам како компромис што се прави баш ради штедење и немање пари во нашето општество.


Да возев поголема километража на годишно ниво од што возам, можеби ќе го направев и јас тој компромис, ама свесно дека сепак има одредени негативности, и едноставно ќе ги прифатев. Ама немаше да се убедувам како нема разлика измеѓу квалитетот на возење на плин и бензин, разлика во перформанси и слично..



Еве да те цитирам кај зборуваш за перформанси.

Али добро е, гледам сега дека полека ти „легнува“ дека е компромис а не импровизација ;) Напредок :)


Што се однесува до разликите - нема да ги „испеглаш“ колку сакаш штелувај. Тоа е зошто двете горива се различни по природа. Разлики може нема во Алфа џулиета гпл, ама во афтермаркет плин - не барај „исто“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #354 на: 18 Март 2014, 22:42:16 pm »
Исто имам впечаток, дека за тие разлики да не бидат осетни, треба човек да се убие од штелување на плинот (нешто што дефинитивно не би ме интересирало да го имам како обврска).

Се убиваш од штеловање само на стари возила со карбуратор, кај што денес си го наштеловал, па утре пак ти кашла, па штрафот на карбураторот се олабавил, па разводникот се разместил и слично ;)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #355 на: 18 Март 2014, 22:46:10 pm »


Само јас на плин гледам како компромис што се прави баш ради штедење и немање пари во нашето општество.


Да возев поголема километража на годишно ниво од што возам, можеби ќе го направев и јас тој компромис, ама свесно дека сепак има одредени негативности, и едноставно ќе ги прифатев. Ама немаше да се убедувам како нема разлика измеѓу квалитетот на возење на плин и бензин, разлика во перформанси и слично..



Еве да те цитирам кај зборуваш за перформанси.

Али добро е, гледам сега дека полека ти „легнува“ дека е компромис а не импровизација ;) Напредок :)

Уште мислам дека е импровизација :)

А и ти полека признаваш дека сепак има разлика во афтермаркет инсталација :) Напредок уште еден :)

И да, веројатно би купил Алфа или UP фабрички вграден, ама не и автермаркет.. Кога е фабрички вграден, сите тестирања, подесувања биле направени на финален производ, и самиот произведувач е сигурен дека тоа е тоа.


Еве нешто интересно:

"As many of you who’ve looked under a car’s hood lately can tell you, cars in 2013 are rolling computers. There are sensors, processors, wires, connectors – a bunch of electronics, in other words, and they’re all driven, controlled, and calibrated by software. That software, by the way, is often encrypted by the manufacturers to make it difficult (if not impossible) to change stuff. On top of that, all those sensors, processors, etc. were built for gasoline, not LPG/propane.

What that means to you, would-be-propane converter, is that getting it wrong is far, Far, FAR easier than getting it right. When you get it right, the rewards can be huge, which is why companies like Switzer Performance and Syvecs spend tons of hours and dollars developing engine management solutions for flex-fuel cars – and why they charge upwards of $10,000 for a bulletproof conversion – which brings me to the next problem."



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #356 на: 18 Март 2014, 22:50:13 pm »
Не разбирам што сака да каже.

Во плинскиот систем спаѓа и плински ECU кој ги управува плинските дизни, па така бензинскиот ECU нема проблем со плинот.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #357 на: 18 Март 2014, 22:50:42 pm »
Јас никогаш не сум тврдел дека НЕМА разлика. Или посочи каде тоа  сум го рекол.

Првиот дел од цитатот е тотална глупост. Ниту еден сензор не е направен за одреден тип на гориво. Или ја барем не знам за таков на бензински мотор.

Вториот (со 10.000 долари за конверзија) исто така. Таму не мора ни да објаснувам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #358 на: 18 Март 2014, 22:54:22 pm »
@krell

Пласибо ефект ти е тоа што си осетил. Ќе те стаамкај мене во кола без да знаеш што е уклучено на по три замени. Мислам дека нема да осетиш.

А и што да кажеме со Шкода која е во договор со Плимонт и на чичка нови коли со доплата вградуваат плински уреди, со истата гаранција?

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #359 на: 18 Март 2014, 22:56:36 pm »
Да надополнам со Форд, Цитроен и Фиат автомобилите.........