Автор Тема: Мотори осетливи на плин  (Прочитано 90718 пати)

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #315 на: 18 Март 2014, 15:09:54 pm »
Дали има некој информација зошто овие би-фуел возилата не се носат во МК?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #316 на: 18 Март 2014, 15:20:25 pm »

Уствари, еве едно трики прашање за Krell: Giulietta со 105кс има исто торк како и 120 LPG, Дали тоа значи дека оваа вторава со вградување плин ДОБИЛА перформанси?

Дали податоков дека со плин се добиваат перформанси во однос на бензин е од времето кога за Земјата се мислело дека е рамна, или од времето кога е веќе откриено дека е Топка? :)



Не знам, оцени сам: http://www.lpgasmagazine.co.uk/team-aon-celebrates-trophy-wins-with-lpg-autogas-fords-in-british-touring-car-championship/

Ќе звучам како филипв малку, нека ми извини што го спомнувам. На прашање не се одговара со прашање. И не ми одговори.
Дали 105hp моделот кој има исто торк како и 120hp LPG имаат исти мотори, ама овој има 15hp повеќе од оној на бензин?


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #317 на: 18 Март 2014, 15:24:28 pm »
Дали има некој информација зошто овие би-фуел возилата не се носат во МК?

Не се носат по дифолт пошто се поскапи. Иначе може да се порачаат и ќе ти ги донесат нема проблем. Имаше октавија, мерива и зафира колку што сум јас информиран и можеше да се донесат. Веројатно има и други.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #318 на: 18 Март 2014, 15:26:13 pm »
Во Италија државата рефундира големи средства за LPG фабрички возила. Сигурно ја покриваат разликата во цена, а може и да ја надмашат. Кај нас државата ти зима екстра пари зошто возиш на поеколошко гориво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1852
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #319 на: 18 Март 2014, 15:26:43 pm »
Јас бев еден од тие скептици.
Кога ставив плин на првата кола, се нешто мислев дека се случува дека не е како што треба итн итн. Инаку да напоменам дека моторот спаѓаше во онаа група на осетливи мотори на плин.
На првото палење на Check Engine сијаличката, скоро и да сакав да го извадам плинот. А оно свеќиците требало да ги извадам и фрлам, не ни чекав да се провери, одма плинот е крив.
Ама ми помина тој период, ~60.000 км ги извозев без никаков проблем, пола од нив далеку над 140км/ч. Колата 80% од километрите беше возена на отворено.

Бидејќи добро поминав, од пред некој месец имам плин на Аурис, кој исто така спаѓа во таа ризична група на возила.
Ќе видиме овој пат како ќе биде.
Мислам дека ние што имаме возила со осетливи возила конвертирани на плин, треба да припазуваме и однапред да планираме некој работи.
Јас за мене можам да кажам, кога возам релаксирано, пример околу 100 км/ч сум на плин, на бензин знам да префрлам по превоиве кај нас.


Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Re: Мотори осетливи на плин
« Одговори #320 на: 18 Март 2014, 15:52:11 pm »
http://www.lpgforum.de/lpg-honda-autogas/19408-der-neue-honda-crv-mit-lpg.html

A bloody miracle... И германците почнале да ставаат плински уреди на Honda CRV

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #321 на: 18 Март 2014, 16:06:44 pm »
Не се носат по дифолт пошто се поскапи. Иначе може да се порачаат и ќе ти ги донесат нема проблем. Имаше октавија, мерива и зафира колку што сум јас информиран и можеше да се донесат. Веројатно има и други.
Колку што знам тие се нудеа со накнато монтиран плин, а само ти ја задржуваа гаранцијата и тоа само во Македонија.

Што се однесува до цената во Германија најдов за  take up!take up! BlueMotion 44 kW e 10350 ЕУР, а take up! CNG 1.0 EcoFuel BlueMotion Technology 50 kW е 12950 ЕУР . Од тие 2600 еур ако се одземат трошковите за монтирање, а-тест, можните проблеми со мотор и слично, не излегува голема разликата. Плус знаеш дека автомобилот е тестиран за тоа гориво и немаш проблем со гаранција.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #322 на: 18 Март 2014, 16:28:09 pm »
И порано лупото се продаваше со вграден плин со FSI ознака со зелено I.


Брат ми ми кажа дека бурек било многу јака работа. Он гледал еден како јаде.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #323 на: 18 Март 2014, 16:43:16 pm »
Не се носат по дифолт пошто се поскапи. Иначе може да се порачаат и ќе ти ги донесат нема проблем. Имаше октавија, мерива и зафира колку што сум јас информиран и можеше да се донесат. Веројатно има и други.
Колку што знам тие се нудеа со накнато монтиран плин, а само ти ја задржуваа гаранцијата и тоа само во Македонија.

Што се однесува до цената во Германија најдов за  take up!take up! BlueMotion 44 kW e 10350 ЕУР, а take up! CNG 1.0 EcoFuel BlueMotion Technology 50 kW е 12950 ЕУР . Од тие 2600 еур ако се одземат трошковите за монтирање, а-тест, можните проблеми со мотор и слично, не излегува голема разликата. Плус знаеш дека автомобилот е тестиран за тоа гориво и немаш проблем со гаранција.

Не зборувам за такви модели. Туку за модели од фабрика што излегуваат со плин и чии мотори се дизајнирани да работат на плин. На пример Зафирата и меривата имаа цилиндрицни боци со мал радиус но долги по метар ипол вградени во подот.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #324 на: 18 Март 2014, 16:54:16 pm »
Колку што разбрав овој е на земјен гас, ама целта на постот ми беше дека не е голема разликата во цена.
иначе има и пасат, кади, тоуран.
https://www.youtube.com/watch?v=V0dHjItjG_4
https://www.youtube.com/watch?v=baj0dnuhndA
https://www.youtube.com/watch?v=ReyKPMZKc_I
Најбитно е дека така афтермаркет никаде не се монтираат уреди ниту за плин, ниту за земјен гас

Не се носат по дифолт пошто се поскапи. Иначе може да се порачаат и ќе ти ги донесат нема проблем. Имаше октавија, мерива и зафира колку што сум јас информиран и можеше да се донесат. Веројатно има и други.
Колку што знам тие се нудеа со накнато монтиран плин, а само ти ја задржуваа гаранцијата и тоа само во Македонија.

Што се однесува до цената во Германија најдов за  take up!take up! BlueMotion 44 kW e 10350 ЕУР, а take up! CNG 1.0 EcoFuel BlueMotion Technology 50 kW е 12950 ЕУР . Од тие 2600 еур ако се одземат трошковите за монтирање, а-тест, можните проблеми со мотор и слично, не излегува голема разликата. Плус знаеш дека автомобилот е тестиран за тоа гориво и немаш проблем со гаранција.

Не зборувам за такви модели. Туку за модели од фабрика што излегуваат со плин и чии мотори се дизајнирани да работат на плин. На пример Зафирата и меривата имаа цилиндрицни боци со мал радиус но долги по метар ипол вградени во подот.
Не сум знаел дека и кај нас аутомакедонија ги нудела
« Последно менување: 18 Март 2014, 17:10:12 pm karajann »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #325 на: 18 Март 2014, 16:57:20 pm »
Боците не се такви?

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #326 на: 18 Март 2014, 18:22:05 pm »

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3075
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #327 на: 18 Март 2014, 19:45:46 pm »
Земјен гас ака метан кај нас до сеа фабрички имале коли кои се донесени најчесто од Италија бидејќи таму е многу распространет.

За мене метански систем нема логика бидејќи:

1. Мислам дека е барем дупло поскап од плински систем;
2. Претешки се боците (појачување на амортизери би било потребно ако се иде со челични боци), а карбонските боци се прескапи;
3. Премалку бензински пумпи има во МК со метан (само ги знам Макпетрол Влае и Макпетрол Куманово);
4. Премала е автономијата на метан (ако добро се сеќавам по мои пресметки 100ина километри, еве нека се 200 максимум) - неможеш до нигде (Белград, Солун,Софија) да стигнеш со едно понење;
5. Во соседството со исклучок на Бугарија немам никаде видено метан на бензинските станици;

Иако метанот сега за сега е споредбено по км поефтин со плинот никој не гарантира дека нема да се крене цената на истиот како што е случај со плинот (тие кои возат над 5 години на плин сигурно ги знаат цените што биле порано, јас не баш).

Како алтернатива на скапиот бензин, плинот е проверена работа: ем не се точи огромен притисок, ем не е претежок, ем не е прескап системот за врадување, ем нашите "плински гаражи" имаат искуство со плинот, ем има голем домет, ем го има во сеседството, а и низ цела Европа макар требале во некои земји да користите адаптери за точење плин бидејќи негде имаат други типови на полначки.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #328 на: 18 Март 2014, 19:53:57 pm »
Колку што разбрав овој е на земјен гас, ама целта на постот ми беше дека не е голема разликата во цена.
иначе има и пасат, кади, тоуран.
https://www.youtube.com/watch?v=V0dHjItjG_4
https://www.youtube.com/watch?v=baj0dnuhndA
https://www.youtube.com/watch?v=ReyKPMZKc_I
Најбитно е дека така афтермаркет никаде не се монтираат уреди ниту за плин, ниту за земјен гас

Не се носат по дифолт пошто се поскапи. Иначе може да се порачаат и ќе ти ги донесат нема проблем. Имаше октавија, мерива и зафира колку што сум јас информиран и можеше да се донесат. Веројатно има и други.
Колку што знам тие се нудеа со накнато монтиран плин, а само ти ја задржуваа гаранцијата и тоа само во Македонија.

Што се однесува до цената во Германија најдов за  take up!take up! BlueMotion 44 kW e 10350 ЕУР, а take up! CNG 1.0 EcoFuel BlueMotion Technology 50 kW е 12950 ЕУР . Од тие 2600 еур ако се одземат трошковите за монтирање, а-тест, можните проблеми со мотор и слично, не излегува голема разликата. Плус знаеш дека автомобилот е тестиран за тоа гориво и немаш проблем со гаранција.

Не зборувам за такви модели. Туку за модели од фабрика што излегуваат со плин и чии мотори се дизајнирани да работат на плин. На пример Зафирата и меривата имаа цилиндрицни боци со мал радиус но долги по метар ипол вградени во подот.
Не сум знаел дека и кај нас аутомакедонија ги нудела

Јас видов понуда во Олимпија моторс, не во Аутомакедонија

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Мотори осетливи на плин
« Одговори #329 на: 18 Март 2014, 21:15:16 pm »
Аутомакедонија е дистрибутер за Опел, и затоа реков за нив. Кога ја земав колата во Аутомакедонија ми рекоа и кои автомобили ги има на лагер во Олимпија моторс, така да понудата им е иста.

4. Премала е автономијата на метан (ако добро се сеќавам по мои пресметки 100ина километри, еве нека се 200 максимум) - неможеш до нигде (Белград, Солун,Софија) да стигнеш со едно понење;

Volkswagen викаат дека автономијата со 24 кг метан 520 км, плус со 11 л. бензин 150 км.
https://www.youtube.com/watch?v=W2j6MPzmBpQ#t=350