Само јас на плин гледам како компромис што се прави баш ради штедење и немање пари во нашето општество.
Да возев поголема километража на годишно ниво од што возам, можеби ќе го направев и јас тој компромис, ама свесно дека сепак има одредени негативности, и едноставно ќе ги прифатев. Ама немаше да се убедувам како нема разлика измеѓу квалитетот на возење на плин и бензин, разлика во перформанси и слично..
Еве да те цитирам кај зборуваш за перформанси.
Али добро е, гледам сега дека полека ти „легнува“ дека е компромис а не импровизација Напредок
Уште мислам дека е импровизација
А и ти полека признаваш дека сепак има разлика во афтермаркет инсталација
Напредок уште еден
И да, веројатно би купил Алфа или UP фабрички вграден, ама не и автермаркет.. Кога е фабрички вграден, сите тестирања, подесувања биле направени на финален производ, и самиот произведувач е сигурен дека тоа е тоа.
Еве нешто интересно:
"As many of you who’ve looked under a car’s hood lately can tell you, cars in 2013 are rolling computers. There are sensors, processors, wires, connectors – a bunch of electronics, in other words, and they’re all driven, controlled, and calibrated by software. That software, by the way, is often encrypted by the manufacturers to make it difficult (if not impossible) to change stuff. On top of that, all those sensors, processors, etc. were built for gasoline, not LPG/propane.
What that means to you, would-be-propane converter, is that getting it wrong is far, Far, FAR easier than getting it right. When you get it right, the rewards can be huge, which is why companies like Switzer Performance and Syvecs spend tons of hours and dollars developing engine management solutions for flex-fuel cars – and why they charge upwards of $10,000 for a bulletproof conversion – which brings me to the next problem."