Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 49618 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #120 на: 24 Јануари 2011, 23:40:05 pm »
Otpornikot pravi pad na napon. Dioda e PN spoj, a ke ja propusti samo ednata polovina od (sinusoidata na primer) - ovde treba aktiven element ili kolo koe ke proizveduva ednosmeren napon ILI ednostavno da stavis baterija :)

ne razbiram zasto bi napravil toa, te molam objasni.

spored mene pri zakacuvanje na baterija inputot sto ke go dobie kompjuterot ke bide deka e siromasna kolata na gorivo, ke si pomisli deka lambdata e rasipana. ke ima polosa ekonomija i uste pomalce sila kolata. Plus mislam deka so pogresna voltaza moze i kompjuterot da go sprzis.

elektrotehnicki gledano verojatno si u pravo, ama koga zborime za koli?

Ламбда сондата генерира напон преку хемиска реакција. Го мери процентот на кислород во издувните гасови и со корекција на количината на вбризганото гориво го одржува специфицираниот процент. Напонот на сондата обично осцилира помеѓу 0,2 и 0,8 волти, а оптималниот напон при нормално согорување е 0,45V. Ако смешата е побогата, разликата во проценти на кислородот во воздухот и издувните гасови е поголема, сондата ќе генерира повисок напон, па компјутерот ќе ја смали количината на гориво во бризгалките и обратно, а за да се активира хемискиот процес на сензорот, сондата мора да постигне температура од околу 350 степени целзиусови, па затоа во некои сонди ако се монтирани подалеку се вградува и грејач (нели има сонди со една, две, три, четири жици).

Отсутен 4g63t

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #121 на: 24 Јануари 2011, 23:52:22 pm »
Ламбда сондата генерира напон преку хемиска реакција. Го мери процентот на кислород во издувните гасови и со корекција на количината на вбризганото гориво го одржува специфицираниот процент. Напонот на сондата обично осцилира помеѓу 0,2 и 0,8 волти, а оптималниот напон при нормално согорување е 0,45V. Ако смешата е побогата, разликата во проценти на кислородот во воздухот и издувните гасови е поголема, сондата ќе генерира повисок напон, па компјутерот ќе ја смали количината на гориво во бризгалките и обратно, а за да се активира хемискиот процес на сензорот, сондата мора да постигне температура од околу 350 степени целзиусови, па затоа во некои сонди ако се монтирани подалеку се вградува и грејач (нели има сонди со една, две, три, четири жици).

super za objasnuvanjeto kako raboti sonda ama ne prasav toa.
возам хофман место кола.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #122 на: 25 Јануари 2011, 00:02:27 am »
super za objasnuvanjeto kako raboti sonda ama ne prasav toa.

[/quote]

Не си ја сватил поентата значи.
Прашуваш: spored mene pri zakacuvanje na baterija inputot sto ke go dobie kompjuterot ke bide deka e siromasna kolata na gorivo, ke si pomisli deka lambdata e rasipana. ke ima polosa ekonomija i uste pomalce sila kolata. Plus mislam deka so pogresna voltaza moze i kompjuterot da go sprzis.
Инпутот е напон, а не отпор и ако напонот на батеријата одговара на идеалната состојба на катализаторот (конкретниот специфичен напон), тогаш нема да мисли дека е расипана.
elektrotehnicki gledano verojatno si u pravo, ama koga zborime za koli?“ - Електрониката не разликува коли од, незнам, играчки :)

П.С. Се извинувам за ОТ ...
 
« Последно менување: 25 Јануари 2011, 00:06:03 am djidji »

Отсутен 4g63t

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #123 на: 25 Јануари 2011, 00:15:23 am »
Не си ја сватил поентата значи.
Прашуваш: spored mene pri zakacuvanje na baterija inputot sto ke go dobie kompjuterot ke bide deka e siromasna kolata na gorivo, ke si pomisli deka lambdata e rasipana. ke ima polosa ekonomija i uste pomalce sila kolata. Plus mislam deka so pogresna voltaza moze i kompjuterot da go sprzis.
Инпутот е напон, а не отпор и ако напонот на батеријата одговара на идеалната состојба на катализаторот (конкретниот специфичен напон), тогаш нема да мисли дека е расипана.
elektrotehnicki gledano verojatno si u pravo, ama koga zborime za koli?“ - Електрониката не разликува коли од, незнам, играчки :)

П.С. Се извинувам за ОТ ...
 

lol.
возам хофман место кола.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #124 на: 25 Јануари 2011, 02:11:26 am »
Назад на темата. Добив одговор од човекот од SM Chiptuning во Босна. Вели дека е нереално да се добијат 17KS и да не се надевам дека со remap ќе успеам да ја подобрам еластичноста на моторот од 2000-4000RPM. Според негово искуство со мојот мотор се добива ова: +12ks @5600 rpm, 2 ks @2000 rpm и  4 ks @4000 rpm. Исто така вели да не го чепкам катализаторот. :D

Значи застануваме на К&N филтерот. Здравје по 4 години, можда ќе си купам возило кое може исплатливо да се тјунира :)

Znaci, dojde na moeto.   :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #125 на: 25 Јануари 2011, 07:44:51 am »
Ако напон е праметарот кој се мери кај сондите тогаш неможе да се изведе со отопорник. Некако пологично ми беше да е струја, па така на влез ќе имавме I1(t) = U / R1(t), а на излез I2(t) = U / (Rf + R2(t)), каде Rf е константно и ќе беше отпорничето кое ќе го додадевме. R1(t) и R2(t) е отпорноста генерирана од сондите и без катализатор тие ќе треба да бидат исти. Но ако сигналот е напон, оваа приказна не важи. Ќе треба да се изгира поинаку.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #126 на: 25 Јануари 2011, 07:52:17 am »
Ако напон е праметарот кој се мери кај сондите тогаш неможе да се изведе со отопорник. Некако пологично ми беше да е струја, па така на влез ќе имавме I1(t) = U / R1(t), а на излез I2(t) = U / (Rf + R2(t)), каде Rf е константно и ќе беше отпорничето кое ќе го додадевме. R1(t) и R2(t) е отпорноста генерирана од сондите и без катализатор тие ќе треба да бидат исти. Но ако сигналот е напон, оваа приказна не важи. Ќе треба да се изгира поинаку.

Najdobro ti e da ja izvadis sijalickata od komandnata tabla i nema da ima sto da ti sveti :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #127 на: 25 Јануари 2011, 07:57:30 am »
Не бе, ќе се замрам да ја вадам. Ќе ја остаам да свети и за брзо ќе прегори. На времето еден другар на имаше Југце и цело време му беше на резерва, со допуна од 100-че, 200-ле. И така од преработеност му рикнала сијаличката за резерва па му се деси да го остаи на пат. Едно цело попладне изгубија со татко му за да откријат дека всушност снемало гориво. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #128 на: 25 Јануари 2011, 08:35:14 am »
Не бе, ќе се замрам да ја вадам. Ќе ја остаам да свети и за брзо ќе прегори. На времето еден другар на имаше Југце и цело време му беше на резерва, со допуна од 100-че, 200-ле. И така од преработеност му рикнала сијаличката за резерва па му се деси да го остаи на пат. Едно цело попладне изгубија со татко му за да откријат дека всушност снемало гориво. :D
Може и такој-што би рекле кумановци. ;D
Но може на таблата и да не е сијаличка, туку лед диода, па ќе се изначекаш да цркне.Има досетливи ја покриваат со црн силикон, а има и постручни, ја кршат со клешта(скап им е леткум).
Имам предлог, да се откачи задната сонда од конектор и да се вози колата, доколку нема ограничуванје на перфомансите, тогаш може да се експериментира со стабилизација на напон од 0,45 в.
« Последно менување: 25 Јануари 2011, 08:53:08 am marsher »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #129 на: 25 Јануари 2011, 10:48:52 am »
А јас пак, би пробал да го измерам напонот кој го дава сондата и потоа би пробал да го симулирам.

Ако е константен напон од 0.45v, тогаш  лесно може да се добие со адаптер 230/9V(пуњач од стар Ериксон Т28). Кога би се врзал примарот на 12V на секундар ќе се добијат 0.47V. Е сега напонот на акомулаторот сигурно ќе е кон 13V па ќе треба да ставиме некој отпорник на секундар така што ќе го дотераме напонот на 0.45v.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #130 на: 25 Јануари 2011, 10:59:22 am »
А јас пак, би пробал да го измерам напонот кој го дава сондата и потоа би пробал да го симулирам.

Ако е константен напон од 0.45v, тогаш  лесно може да се добие со адаптер 230/9V(пуњач од стар Ериксон Т28). Кога би се врзал примарот на 12V на секундар ќе се добијат 0.47V. Е сега напонот на акомулаторот сигурно ќе е кон 13V па ќе треба да ставиме некој отпорник на секундар така што ќе го дотераме напонот на 0.45v.

Попросто ти е со еден LM7805 и два отпорника како делител на напон или некој прецизен тример, како делител на напон.
« Последно менување: 25 Јануари 2011, 11:01:07 am marsher »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #131 на: 25 Јануари 2011, 12:23:38 pm »
А јас пак, би пробал да го измерам напонот кој го дава сондата и потоа би пробал да го симулирам.

Ако е константен напон од 0.45v, тогаш  лесно може да се добие со адаптер 230/9V(пуњач од стар Ериксон Т28). Кога би се врзал примарот на 12V на секундар ќе се добијат 0.47V. Е сега напонот на акомулаторот сигурно ќе е кон 13V па ќе треба да ставиме некој отпорник на секундар така што ќе го дотераме напонот на 0.45v.


Hahaha A be sve je to lepo, ama ne moze so 12V od akumulator :) treba da bide naizmenicen 12V, pa na primar od trafoto ... Baska ti treba grec, kondenzatori elektrolitski i stabilizator (tranzistorski) ili kako sto vika marsher IC LM, ama negoviot e za +5V (1A), pa so naponski razdelnik ke dobies 2,5V ili kako vika so trimer ke se doteraat 0,45V...valjda :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #132 на: 25 Јануари 2011, 12:32:09 pm »
Леле :D си ја брукам дипломата. Забораив дека од акомулаторот тече еднонасочна струја. :D хахаха
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #133 на: 25 Јануари 2011, 12:56:34 pm »
А јас пак, би пробал да го измерам напонот кој го дава сондата и потоа би пробал да го симулирам.

Ако е константен напон од 0.45v, тогаш  лесно може да се добие со адаптер 230/9V(пуњач од стар Ериксон Т28). Кога би се врзал примарот на 12V на секундар ќе се добијат 0.47V. Е сега напонот на акомулаторот сигурно ќе е кон 13V па ќе треба да ставиме некој отпорник на секундар така што ќе го дотераме напонот на 0.45v.


Hahaha A be sve je to lepo, ama ne moze so 12V od akumulator :) treba da bide naizmenicen 12V, pa na primar od trafoto ... Baska ti treba grec, kondenzatori elektrolitski i stabilizator (tranzistorski) ili kako sto vika marsher IC LM, ama negoviot e za +5V (1A), pa so naponski razdelnik ke dobies 2,5V ili kako vika so trimer ke se doteraat 0,45V...valjda :)
Со напонски разделник ке добиеш 2,5в ако се исти отпорниците, меѓутоа тоа не е проблем да се пресмета.И не е валјда , него сигурно  ;)
може да се земе и 78L05 кој е со послаба струја и помало куќиште ТО-92, како класичен обичен транзистор.Не знам дали може да се најде и 78L03 уште подобро ќе се заврши работата. ::)
« Последно менување: 25 Јануари 2011, 13:02:37 pm marsher »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #134 на: 25 Јануари 2011, 13:13:57 pm »
А јас пак, би пробал да го измерам напонот кој го дава сондата и потоа би пробал да го симулирам.

Ако е константен напон од 0.45v, тогаш  лесно може да се добие со адаптер 230/9V(пуњач од стар Ериксон Т28). Кога би се врзал примарот на 12V на секундар ќе се добијат 0.47V. Е сега напонот на акомулаторот сигурно ќе е кон 13V па ќе треба да ставиме некој отпорник на секундар така што ќе го дотераме напонот на 0.45v.


Hahaha A be sve je to lepo, ama ne moze so 12V od akumulator :) treba da bide naizmenicen 12V, pa na primar od trafoto ... Baska ti treba grec, kondenzatori elektrolitski i stabilizator (tranzistorski) ili kako sto vika marsher IC LM, ama negoviot e za +5V (1A), pa so naponski razdelnik ke dobies 2,5V ili kako vika so trimer ke se doteraat 0,45V...valjda :)
Со напонски разделник ке добиеш 2,5в ако се исти отпорниците, меѓутоа тоа не е проблем да се пресмета.И не е валјда , него сигурно  ;)
може да се земе и 78L05 кој е со послаба струја и помало куќиште ТО-92, како класичен обичен транзистор.Не знам дали може да се најде и 78L03 уште подобро ќе се заврши работата. ::)
Apsolutno se slagam, samo se plasam deka so promena na optovaruvanjeto na ednata strana-ke varira i naponot na stranite od razdelnikot, zatoa najcesto mesto otpornici kako naponski razdelnik se koristat keramicki kondenzatori.