Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 49601 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #135 на: 25 Јануари 2011, 13:46:14 pm »
А јас пак, би пробал да го измерам напонот кој го дава сондата и потоа би пробал да го симулирам.


Ако е константен напон од 0.45v, тогаш  лесно може да се добие со адаптер 230/9V(пуњач од стар Ериксон Т28). Кога би се врзал примарот на 12V на секундар ќе се добијат 0.47V. Е сега напонот на акомулаторот сигурно ќе е кон 13V па ќе треба да ставиме некој отпорник на секундар така што ќе го дотераме напонот на 0.45v.


Hahaha A be sve je to lepo, ama ne moze so 12V od akumulator :) treba da bide naizmenicen 12V, pa na primar od trafoto ... Baska ti treba grec, kondenzatori elektrolitski i stabilizator (tranzistorski) ili kako sto vika marsher IC LM, ama negoviot e za +5V (1A), pa so naponski razdelnik ke dobies 2,5V ili kako vika so trimer ke se doteraat 0,45V...valjda :)
Со напонски разделник ке добиеш 2,5в ако се исти отпорниците, меѓутоа тоа не е проблем да се пресмета.И не е валјда , него сигурно  ;)
може да се земе и 78L05 кој е со послаба струја и помало куќиште ТО-92, како класичен обичен транзистор.Не знам дали може да се најде и 78L03 уште подобро ќе се заврши работата. ::)
Apsolutno se slagam, samo se plasam deka so promena na optovaruvanjeto na ednata strana-ke varira i naponot na stranite od razdelnikot, zatoa najcesto mesto otpornici kako naponski razdelnik se koristat keramicki kondenzatori.
тоа ми има логика како разделник за наизменична струја, со отпорниците, доколку се пресмета и струјата,што ќе задоволи, не би трабало да има промени на напонот, за тоа се грижи стабилизаторот.Може во паралела со отпорниците да се врзат кондензатори, тоа не би било лошо.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #136 на: 25 Јануари 2011, 14:21:31 pm »
А јас пак, би пробал да го измерам напонот кој го дава сондата и потоа би пробал да го симулирам.


Ако е константен напон од 0.45v, тогаш  лесно може да се добие со адаптер 230/9V(пуњач од стар Ериксон Т28). Кога би се врзал примарот на 12V на секундар ќе се добијат 0.47V. Е сега напонот на акомулаторот сигурно ќе е кон 13V па ќе треба да ставиме некој отпорник на секундар така што ќе го дотераме напонот на 0.45v.


Hahaha A be sve je to lepo, ama ne moze so 12V od akumulator :) treba da bide naizmenicen 12V, pa na primar od trafoto ... Baska ti treba grec, kondenzatori elektrolitski i stabilizator (tranzistorski) ili kako sto vika marsher IC LM, ama negoviot e za +5V (1A), pa so naponski razdelnik ke dobies 2,5V ili kako vika so trimer ke se doteraat 0,45V...valjda :)
Со напонски разделник ке добиеш 2,5в ако се исти отпорниците, меѓутоа тоа не е проблем да се пресмета.И не е валјда , него сигурно  ;)
може да се земе и 78L05 кој е со послаба струја и помало куќиште ТО-92, како класичен обичен транзистор.Не знам дали може да се најде и 78L03 уште подобро ќе се заврши работата. ::)
Apsolutno se slagam, samo se plasam deka so promena na optovaruvanjeto na ednata strana-ke varira i naponot na stranite od razdelnikot, zatoa najcesto mesto otpornici kako naponski razdelnik se koristat keramicki kondenzatori.
тоа ми има логика како разделник за наизменична струја, со отпорниците, доколку се пресмета и струјата,што ќе задоволи, не би трабало да има промени на напонот, за тоа се грижи стабилизаторот.Може во паралела со отпорниците да се врзат кондензатори, тоа не би било лошо.

A be ke mu napraime DC-DC konverter, za gOJDO li e problem? :D

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #137 на: 25 Јануари 2011, 16:35:05 pm »
А јас пак, би пробал да го измерам напонот кој го дава сондата и потоа би пробал да го симулирам.


Ако е константен напон од 0.45v, тогаш  лесно може да се добие со адаптер 230/9V(пуњач од стар Ериксон Т28). Кога би се врзал примарот на 12V на секундар ќе се добијат 0.47V. Е сега напонот на акомулаторот сигурно ќе е кон 13V па ќе треба да ставиме некој отпорник на секундар така што ќе го дотераме напонот на 0.45v.


Hahaha A be sve je to lepo, ama ne moze so 12V od akumulator :) treba da bide naizmenicen 12V, pa na primar od trafoto ... Baska ti treba grec, kondenzatori elektrolitski i stabilizator (tranzistorski) ili kako sto vika marsher IC LM, ama negoviot e za +5V (1A), pa so naponski razdelnik ke dobies 2,5V ili kako vika so trimer ke se doteraat 0,45V...valjda :)
Со напонски разделник ке добиеш 2,5в ако се исти отпорниците, меѓутоа тоа не е проблем да се пресмета.И не е валјда , него сигурно  ;)
може да се земе и 78L05 кој е со послаба струја и помало куќиште ТО-92, како класичен обичен транзистор.Не знам дали може да се најде и 78L03 уште подобро ќе се заврши работата. ::)
Apsolutno se slagam, samo se plasam deka so promena na optovaruvanjeto na ednata strana-ke varira i naponot na stranite od razdelnikot, zatoa najcesto mesto otpornici kako naponski razdelnik se koristat keramicki kondenzatori.
тоа ми има логика како разделник за наизменична струја, со отпорниците, доколку се пресмета и струјата,што ќе задоволи, не би трабало да има промени на напонот, за тоа се грижи стабилизаторот.Може во паралела со отпорниците да се врзат кондензатори, тоа не би било лошо.

A be ke mu napraime DC-DC konverter, za gOJDO li e problem? :D
Се шо треба , ако треба и процесорски ке го контролираме.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #138 на: 27 Јануари 2011, 15:38:27 pm »
Бев денес кај докторот во клиниката Ауто Престиж, за да и сменат белодробно крило на мојата мазгата. Па еве да споделам впечатоци со останатите, оние кои ги интересираат ефектите од промената на белодробното крило, и секако оние малкуте душмани на кои ќе им падне криво затоа што има фајде од ова.
Еве како изгледа отворено белодробно крило:

Во фаза на монтирање:

Спремна за акција и лакше се дише:

Резултати, на иста делница, но за жал со мали маневри поради автомобилите. Ќе пробам вечер или утре кога ќе е попразно, за уште подобри бројки:

3-th
60-100km/h 5s 2-7s
80-120km/h 6s 5-11s

4-th
60km/h to 100km/h 8s 6~14s
80km/h to 120km/h 9s 10~19s

5-th
80km/h to 120km/h 12.5s 3.5~16s
90km/h to 150km/h 21.5s 6.5~28s


Моите впечатоци се најпрво примањето е сосема поинакво. Кога ќе притиснеш на гас, без разлика дали возиш во град во 3-та 50km/h или на отвоерно во 5-та 120km/h, колата доби на "експлозивност". Односно има еден трзај кога нагло ќе ја притиснеш папучата до крај, кој претходно го немаше. Понатаму, под пуна гас, звукот благо е променет, но во гласност туку во шмек. Вака е по-шмеки, шо би рекле некои ко-форумџии. Нијанса на поголема моќ можев да забележам од 3200RPM до 4500RPM. Кога возам во тоа подрачје, па одпушти гас, па нагази до крај и така, колата е многу поагилна. Ова се осеќа и во 5-та на брзина од 120km/h и поголема. Како што кажав или вечер или утре вечер нови видеа, кога на патот ќе нема коли.

Поздрав до доктор Маршер и љубезните браќа и сестри од неговата клиника кои со голема грижливост му сменија орган на моето товарно животно.
« Последно менување: 27 Јануари 2011, 15:44:12 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #139 на: 27 Јануари 2011, 15:48:25 pm »
Мука сега Мазгата? :)

Само види да направиш некоја преграда, можда има и од KN, за да се изолира од доток на топол воздух од моторот. Ќе побарам на нет утре (не верувам дека ќе можам денес) за да видиш на што од прилика мислам.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #140 на: 27 Јануари 2011, 15:50:31 pm »
Ај објасни бројкиве што ти се. Си добил 10 секунди помало време 80-120 во 4та!? Тоа старото изгледа не било филтер... шперплоча.
« Последно менување: 27 Јануари 2011, 15:52:36 pm Deni »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #141 на: 27 Јануари 2011, 15:51:01 pm »
Јес оф хорс. Ќе правам преграда со топлотна изолација и ќе ставам уште едно црево за довод на ладен ваздух. Само тоа неможам сега, ќе бидне другиот месец кога ќе имам време за тоа. Секако дека искуствата околу тоа ќе ги споделам во специјално отворена тема за топлотната бариера.

Ај објасни бројкиве што ти се. Си добил 10 секунди помало време 80-120 во 4та!?
Не! Болдираните бројки се времињата, тие до нив означуваат почеток и крај. Инаку различно пред и потоа:
3-та 60-100km/h: 6s порано, сега 5s.
4-та 60-100km/h: 8.5s порано, сега 8s.
5-та 80-120km/h: 14s порано, сега 12.5s.
5-та 90-150km/h: 23.5s порано, сега 21.5s.

Имај на ум дека додека ги мерев времињава ми сметаа коли, па морав да избегнувам од правец. Ќе направам ново снимање навечер кога нема коли на таа делница.
« Последно менување: 27 Јануари 2011, 15:55:26 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #142 на: 27 Јануари 2011, 15:53:54 pm »
Јес оф хорс. Ќе правам преграда со топлотна изолација и ќе ставам уште едно црево за довод на ладен ваздух. Само тоа неможам сега, ќе бидне другиот месец кога ќе имам време за тоа. Секако дека искуствата околу тоа ќе ги споделам во специјално отворена тема за топлотната бариера.

Палец горе! :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30064
    • CARclub.mk
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #143 на: 27 Јануари 2011, 15:54:49 pm »
Честито филтер! :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #144 на: 27 Јануари 2011, 15:59:46 pm »
Можеш да идеш на нешто во овој стил:




Или пак, најверојатно уште подобро, со цефка од inox( или водоводна  ;D) да го спуштиш филтерот малце подоле, таман ем поладен воздух, ем побрзо, подиректно ќе доаѓа воздух до него ;)



За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #145 на: 27 Јануари 2011, 16:12:16 pm »
Банза планирам да го направам подобро од тие примерите горе. Ќе биде од материјал форекс кој е тврд, лесен, се сече на CNC машина и е изолатор на некој начин. Внатрешните ѕидови ќе ставам и најтврдо пресуван стиропор 2cm. Кутијата планирам да биде колку што е можно поголема и со неа да ги затворам сите дотоци на воздух кои доаѓаат од страната на моторот. Ќе оставам простор од долу да фучи ладен воздух и ќе ставам уште минимум 1 црево(ваљда ќе се 2 помали поради поедноставно протнување) кое ќе биде свртено со едното грло кон напред да шиба ладен воздух низ него, а со другото кон филтерот. Фактички ќе му напраам промаја во кутијата на филтерот.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #146 на: 27 Јануари 2011, 16:16:12 pm »
Нема баш простор за спуштање подолу.Најдобро ќе биде со уште една додатна цевка, но ќе мора убаво да се испланира ???

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #147 на: 27 Јануари 2011, 19:23:38 pm »
Не може да се спушти барем каде сега што е таа црната цевка доле која што е као за насочување на воздухот? Или па и низ дупката, баш доле во браник да биде?

Не знам у живо како изгледа просторот, само од сликава што гледам.

Вакво нешто:








За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #148 на: 27 Јануари 2011, 19:59:12 pm »
Ajde airlija k&N gOJDO !!! Mnogu laden vozduh gust i bogat so kislorod da ti nosi !!! :) E sega mu e majkata za chip tuning, pa da osetis razlika... Edno bez drugo ne odat :D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #149 на: 27 Јануари 2011, 21:04:29 pm »
Фала Џиџи, да ти се враќа. Би сакал уште неколку вакви бумпови да може да се направат за нормална сума на пари, но по се изгледа дека тоа е тоа, па тука ќе застанам. Евентуално, докоторот ако ме предомисли по неговите истражувања околу катализаторот. Може и тој апгрејд да се деси, само ќе морам да ја изолирам цевката со камена волна за да не ми брмчари.
Ум шо идит отпосле не јет ум!