Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 46959 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #165 на: 08 Март 2011, 08:54:04 am »
Ај пак околу оваа моја краста. На интермец најдов добра издувна грана, 4-2-1 + декат цевка од Weapon-R, наменети за 2.0 моторт, но се монтира и на мојот мотор и на 2.3 литарскиот.
http://www.weapon-r.com/images/products/large/953-118-101.jpg
Според тестирања на динамометар направени на 2.0 stock мотор се добива следново:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Негде оклу 7-8% просечно поголема снага и поголем вртежен момент од 2000 вртежи па до крај(црвена точка).
Чини 460 долари во Америка. Проблем е што не ја доставуваат до кај нас, а и да ја достават, доставата ќе чини уште толку + царина + данок, ќе излезе 1000 евра.
Но мислам дека може да се изработи и кај нас.

Што мислите дечки?
So ovaa izvedba po mene bi trebalo da dobies razlika vo momentot, bas kaj sto i go posakuvas.Dobar majstor bi mozel da ja izraboti.Malku me cudat dvata otvori za lambda sondata, prvata.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #166 на: 08 Март 2011, 09:15:33 am »
Предвидена е за да се вози без катализатор со декат цевка и се останато фабричко. Во комбинација со неа, предлагаат лажач (нивни производ) кој функционира со оваа издувна грана. Ваљда имаат пресметано каде треба да бидат сондите(бидејќи мерат и факинг темпричр), ор самтинг за да функционира тој нивниот лажач како што треба. Резултатите од динамометарот се со декат цевка.

Би монтирал и права цевка до заден лонец со ист пресек како тој на крајот од граната. А заден лонец би ставил некој како овој:

Според пишаното (ако не е лага), лонецов е дизајниран за да ги смали вибрациите, т.е. придушувач на звук, а во исто време остава голем проток. Исто така според пишаното, лоненцов треба да појачува(т.е. помалку да прави рестрикција) на средни вртежи. За разлика од бучалките, овој треба да дава придушен, хондастичен (режење :D) звук.

What do you think?
« Последно менување: 08 Март 2011, 09:17:42 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #167 на: 08 Март 2011, 10:05:12 am »
Многу би помогнал еден напречен пресек на лонецов.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #168 на: 08 Март 2011, 10:32:26 am »
Па тоа не може да го најдеме, но според дизајнот и колку што разбирам за лонци (и тенџериња) јас вака го претпоставувам:



Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #169 на: 08 Март 2011, 11:28:57 am »
Не е до камената волна. Ај електраш колега си ќе сватиш, треба двата воздушни брана да се поништат зошто имаат различна фаза а слична фрекфенција. Многу просто а ефикасно, а плус ако накалемиш волна од околу. А што се тиче мене, ако најдеш огноотпорен матерјал што придушува можеш и на други места да го обвиткаш ауспухот. Ама веќе тоа се нијанси.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #170 на: 08 Март 2011, 11:40:12 am »
Не сум размишљал околу физиката на издувните гасови. Знам дека треба да има зголемен пресек за да се намали експлозијата и понатаму порамномерно да биде издувавањето. Фактички би требало да има некаква комора во лонецот. Тие цревата сум ги видел дека ги има и по некоја логика претпоставувам дека и тие ги смируваат вибрациите.

Но како што реков не се разбирам и само претпоставувам. Сеуште не сум стигнал до таа лекција, ама има време ќе научам. ;)

Значи не знам за кои два воздушни бранови станува збор. Ваљда мислиш на звучни бранови, ама секако не знам кои се тие два. Слободно објасни, мислам дека нема да е проблем да сватам ако ми објасниш јасно и пластично. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #171 на: 08 Март 2011, 12:33:46 pm »
« Последно менување: 08 Март 2011, 12:35:56 pm Stratro »

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #172 на: 08 Март 2011, 15:03:42 pm »
Затоа викам дека е ова наука.Треба да се избегнат стојни бранови.Физика на гасови и акустика во спрега.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #173 на: 08 Март 2011, 15:12:57 pm »
Ние сме народ оперисан од наука :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #174 на: 08 Март 2011, 15:38:55 pm »
@Stratro

Оддличен е сајтот. Написите се многу концизно и јасно напишани и со доволно научни поткрепи за да може да ги свати обичен образован смртник. Најдов бар 5-6 теми кои многу ме итнереисраат, а една од нив е за должината на цевката на филтерот за ваздух. Во моментов спремам изолирана кутија за K&N печурката и меѓудругото нова алуминиумска цевка за таа намена.

Патем на сликата која си ја дал погоре во твојот пост е прикажан типичен придушен лонец за класично возило. Кај него протокот е осакатен, но затоа е осакатен и звукот. Високо-пропусните издуви, колку што разбрав од пишаното ги немаат тие комори и всушност се такви мрежести црева или цефки со дупки, изолација (стаклена волна или камена волна) затворени во друга цефка (кејсинг).

http://auto.howstuffworks.com/muffler5.htm
Ги имам гледано на слики, па онака си предпоставувам дека оној од сликата погоре изглеа нешто слично ко на цртежот. Секако дека може да изгледа многу поинаку и да е со друг дизајн.

Меѓудругото прочитав и како се придушува звукот во придушните лонци. Таа логика на спротивно насочени бранови со слична амплитуда и иста фреквенција важи насекаде во природата, почнувајќи од бранови на море па се до електро-магнетни бранови.
« Последно менување: 08 Март 2011, 15:40:28 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #175 на: 08 Март 2011, 19:59:07 pm »
Еми , с‘што това...
« Последно менување: 09 Март 2011, 15:45:52 pm marsher »