Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 48442 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« на: 15 Декември 2010, 17:39:49 pm »
Ја имам таа чест да направам сефте на подфорумов.

Во принцип сум задоволен од перформансите на моето возило, посебно во споредба со она кое го имав претходно. Но, по природа сакам да го извадам максимумот од предметите кои ги поседувам. Всушност, најконкретно на компјутерите кои ми се хоби, ги "тјунирам" (оверклокувам, волтмодувам, менувам ладење и слично) на хардверските компоненти во последниве 15 години.

Значи, чисто од ентузијастички побуди, ме интересира какви едноставни и исплатливи зафати можат да се направат на моторот кој го има во моето возило.

Моторот има зафатнина од 1798cc, DOHC 16v 88kW @5500RPM, 167NM @4300RPM. Округло би сакал да го појачам за 20% во просек од целиот работен опсег. Со чип тјунинг ќе се добијат околу 8-9% во просек, со K&N уште 1-2%. Тоа во превод е околу 400 евра за 10% подобрување што во принцип не е ефтино за таа придобивка.

Дали постои поисплатлива опција за таа сума на пари?
Дали може да се стави друг мотор без да треба да се менува преносот, менувачот и другите делови?

Или еднставно, не се исплати било каква модификација на мојата машина и треба да си ја возам таква каква што е?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29936
    • CARclub.mk
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #1 на: 15 Декември 2010, 18:11:29 pm »
Јас лично не би чепкал ништо особено. 400 евра за 10% повеќе сила е дефинитивно многу. Да смениш мотор можеш, но сигурно ќе треба да смениш мењач, пошто 100% сум сигурен дека мењачот кој е сега вграден сигурно нема да издржи драстично повеќе сила. А ако веќе мењаш мотор, без 100% повеќе сила, не се исплати трансплантацијата.

Мој совет би ти било ако веќе сакаш да имаш нешто побрзо, е да најдеш половна кола со добар мотор, и да ја чепкаш неа. :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #2 на: 15 Декември 2010, 20:55:32 pm »
Целосно се согласувам со ZeroSignal. Не сум многу упатен во конкретниот мотор на Маздата, али чисто се сомневам дека можеш нешто многу да добиеш без вградување на турбо/компресор (и за тоа не знам колку е погоден моторот) или пак со отварање на истиот и менување на се за да остане атмосферец ама по моќен. И едното и другото се релативно скапи и не знам колку сигурни решенија, а колку што знам ова ти е фамилијарно ауто.

Тргни си некој денар на страна и купи си нешто половно а забавно, ако имаш мерак. Дека кога единствената кола ја чепкаш ризично е малце, а и детенце имаш :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #3 на: 15 Декември 2010, 22:49:34 pm »
Се согласувам со вас. Само ме интересираше да не случајно имате некое сознание или некоја идеа за едноставен, сигурен и не многу скап апгрејд. Секако дека колава не планирам да ја возам до гроба, план ми е да ја сменам за 4 години.

Не е проблем за динар на страна за друго возило. Но имам приоритети кои се битни. Во моментов возилото абсолутно ми ги задоволува потребите, значи немам причина да го сменам. Но, чисто од ентузијастички побуди, наместо да си купам нова графичка картичка од 500 евра за ку*ташак(ќе играм 3 пати во годината на неа), тие пари во моментов имам желба да ги потрошам на возилото кое за мене е ново во моментов и ми прави мерак. Згора на се ќе научам нешто ново. :) Не би сакал да ги потрошам парите и да не знам дали нешто се сменило со перформансите или не. А за да забележам разлика ќе треба моторот да се појача за некои 15-20% во просек.

Или можеби со тие пари ќе си купам алуминиумски бандажи затоа што секако на пролет ќе земам нови гуми, па може и димензија да сменам.
« Последно менување: 15 Декември 2010, 22:52:14 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20765
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #4 на: 16 Декември 2010, 02:33:11 am »
Дотерај си ја убоо да личи, батали тјунирање... премногу пари ќе треба да пљукнеш за да постигнеш нешто посуштествено. Напрај си ја Маздичката да ти е лика и прилика и терај ја со тоа што го има, пошто ако се нафатиш да ја појачуваш, мнооооогу ствари ќе треба да смениш, па сосема можно ќе биде да не можеш да ја регистрираш. Е сеа, ако ти е за возење во ноќни периоди, мотивирано од пар филмови и игрици, тоа е друго ;)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #5 на: 16 Декември 2010, 21:16:03 pm »
В ред, утре ќе ги испазарам овие бандажи, еден комплет 16-ки за мојата Мазда и еден комплет 15-ки за Аурисот на стариот:

http://www.ozracing.com/car_wheels_var/OZ%20Xline/25187/X%20LINE/POWER/25529.aspx

Некако најубаво и личеа на Маздата и ќе одговараат дополнително кога ќе ги затемнам стаклата и на неа и на Аурисот. What do you think?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20765
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #6 на: 17 Декември 2010, 00:33:10 am »
Зависи што боја ти се и едното и другото... Мене Аурисот по дефолт не ми се свиѓа нешто многу, а не знам онака што кола е, пошто никад немам влезено во него. Едноставно не ме влече... Го почитувам за тоа што е, ама толку :)
Маздата, он ди адр хенд, ми се свиѓа... И тоа поприлично... Мислам дека убаво ќе ја личат бандаживе, поготово ако е бела. Не ми текнува дали имаше напишано што боја е Маздичето, така да, ќе ми простиш :) Иначе, OZ се така малце нежнички бандажи, па ќе треба да им посветиш троа повеќе внимание по нашиве (ахем) „улици“.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #7 на: 17 Декември 2010, 08:25:07 am »
И едното и другото е сребрено металик. Еве ја маздата:



Инаку за изгледот на Аурисот изгледа по-класично во споредба со повеќето коли кои беа актуелни во 2008-ма, кога сариот го испазари. Нему изгледот не му беше пресуден, да не речам дека воопшто не му беше битен. Битна му беше вожњата и квалитетот. Со оглед на тоа што дотогаш возеше Мерцедес, ниту едно возило во таа класа не му ја задоволи комоцијата која претходно ја уживал. Но од она кое го извозевме Аурисот му остави најдобар впечаток. И од сите беше најскап за ист мотор и опрема. Возевме Mazda 3, Astra, Civic, Auris, Golf 5, Focus. Можеби некој француз е помек, но стариот сакаше исклучиво или јапонско или германско возило.

Што се однесува до улиците, секако дека генерално се катастрофа, но знам да ги пазам тркалата и не се плашам од дупките. Јас живеам во Центар во Парк на Ленинова, т.е. на 200 метри од влада, па така улиците се средени. Релациите ми се најчесто околу центар-от. Стариот живее во Карпош 4, каде исто така горе-долу улиците се средени, а релации му се накај центар. Во принцип он и не ја вози колата многу. За 2.5 години има извозено 18200км вкупно. Единствено ќе треба да се пазиме летно време во Охрид бидејќи старите се повеќе време таму во тек на летото, а јас одам скоро секој викенд.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55074
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #8 на: 17 Декември 2010, 16:50:07 pm »
Појачување тешко?
Еве ја маздата на гОЈДО за некоја година! :p

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #9 на: 17 Декември 2010, 16:53:33 pm »
Хахаха, добар фотошоп, нема што! Да имаше репутација ќе ти залепев една зелена :D
Само ако не ти е тешко, кога веќе си исфотошопирал, дај да видиме каква ќе изгледа со оригиналната боја.

BTW, што мислите за потрошените пари? Секако се работи чисто за ку*ташак. Но, дали се посекси бандаживе или пак чип тјунингот + K&N филтер?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55074
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #10 на: 17 Декември 2010, 18:03:52 pm »
Бандажите се закон и така многу малку се добива со тој тјунинг.


Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #11 на: 19 Декември 2010, 22:59:26 pm »
Ја имам таа чест да направам сефте на подфорумов.

Во принцип сум задоволен од перформансите на моето возило, посебно во споредба со она кое го имав претходно. Но, по природа сакам да го извадам максимумот од предметите кои ги поседувам. Всушност, најконкретно на компјутерите кои ми се хоби, ги "тјунирам" (оверклокувам, волтмодувам, менувам ладење и слично) на хардверските компоненти во последниве 15 години.

Значи, чисто од ентузијастички побуди, ме интересира какви едноставни и исплатливи зафати можат да се направат на моторот кој го има во моето возило.

Моторот има зафатнина од 1798cc, DOHC 16v 88kW @5500RPM, 167NM @4300RPM. Округло би сакал да го појачам за 20% во просек од целиот работен опсег. Со чип тјунинг ќе се добијат околу 8-9% во просек, со K&N уште 1-2%. Тоа во превод е околу 400 евра за 10% подобрување што во принцип не е ефтино за таа придобивка.

Дали постои поисплатлива опција за таа сума на пари?
Дали може да се стави друг мотор без да треба да се менува преносот, менувачот и другите делови?

Или еднставно, не се исплати било каква модификација на мојата машина и треба да си ја возам таква каква што е?


Retoricko prasanje e ova neli ? :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #12 на: 20 Декември 2010, 07:15:04 am »
Кога ѓаолот си немал работа си ги е*ел децата. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #13 на: 13 Јануари 2011, 21:48:28 pm »
Бидејќие посоодветна, ќе пишам во темава.

Веќе порачав:
K&N 57i 57-0615

и
NGK Laser Iridium IX ITR6-F13:


Здравје, нека стигнат па ќе постирам слики и ќе пробам да направам некое видео со резултати :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Mazda 6 Дизел
« Одговори #14 на: 15 Јануари 2011, 00:05:06 am »
1. Секако дека ми требаше и барав фамилијарен автомобил. Но сакав и да е малку помоќен, т.е. да има над 150NM на средни вртежи, т.е. од 2800 до 4000RPM. На Маздата максималниот вртежен момент е 167NM на 4300RPM, а тоа значи дека на 3000 е помал од 150NM, т.е. е кон 130NM. Па така би сакал малку да ја надополнам во тој сегмент

2. Изглед сакам, но никако не би платил 5000 денари за убав половен ауспух, а уште помалку 10000 за нов само за изглед. Ауспухот би го купил пред се ако машината добие подобра аспирација, како што некои членови погоре ме посоветуваа. Но од она кое го истражив, во принцип речиси нема ништо да добијам од вадење на катализаторот и менување на задниот лонец. За да има разлика треба да го сменам комплет целиот издув од мотор па се до крај, а тоа е крајно неисплатлива инвестиција во мојот случај.

3. Не би ја сменил сега за сега. Би сакал да можам да и извадам + 15~20% перформанси во цел опсег на вртежи и за тоа не би дал повеќе од 500 евра. Така би ја возел во наредниве 4-5 години, а потоа ќе ја менувам.

Ne sakam da zvucam kako "ti rekov :)" (ti samiot dobro si znaesh). Trebase da si najdes dobar primnerok na 6-ka CD
Nesto vakvo ne e loso :).
I vaka dobro odi...

Tek so mal i evtin tuning od 299 EUR... +~50ks, +~100Nm
« Последно менување: 15 Јануари 2011, 00:14:51 am SceMax »