Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 49690 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #105 на: 24 Јануари 2011, 15:01:44 pm »
Другар да не се лажеме  ;D (ова двосмислено) но зашто толку си запнал за катализаторот, ти пречи или нешто ќе добиеш на моќ со тоа? И колку?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #106 на: 24 Јануари 2011, 15:25:18 pm »
Па сум запнал бидејќи е еден од малкуте исплатливи зафати кои може да се направат. Ако може да се добие нешто во реалност со негово вадење, why not?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #107 на: 24 Јануари 2011, 15:38:49 pm »
Не знам стварно колку ќе ти се исплати тоа, па лажење компјутер ова она ко ќе видиш боље во шминкање на самата кола нешто да уложиш, ова е само мое мислење.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #108 на: 24 Јануари 2011, 16:21:50 pm »
Па да ми стават цевка наместо катализатор, со работна рака, 1800 денари. Отпорникот нема да ме кошта ни 50 денари.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #109 на: 24 Јануари 2011, 16:42:24 pm »
Па да ми стават цевка наместо катализатор, со работна рака, 1800 денари. Отпорникот нема да ме кошта ни 50 денари.
Па не сум баш сигурен дека ќе функционира така.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #110 на: 24 Јануари 2011, 17:42:26 pm »
Дали едноставно можат да се извлечат катализаторите и да се стават надвор?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #111 на: 24 Јануари 2011, 18:22:40 pm »
Па да ми стават цевка наместо катализатор, со работна рака, 1800 денари. Отпорникот нема да ме кошта ни 50 денари.
Па не сум баш сигурен дека ќе функционира така.

marsher suguren sum deka moze da se napravi so otpornik i da funkcionira, samo treba da se pogodi tocno koj da bide, kako i da e otpornik e 10 den :) a i vredi da se proba

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #112 на: 24 Јануари 2011, 20:02:13 pm »
Па да ми стават цевка наместо катализатор, со работна рака, 1800 денари. Отпорникот нема да ме кошта ни 50 денари.
Па не сум баш сигурен дека ќе функционира така.

marsher suguren sum deka moze da se napravi so otpornik i da funkcionira, samo treba da se pogodi tocno koj da bide, kako i da e otpornik e 10 den :) a i vredi da se proba
Многу ме интересира,што ќе биде.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #113 на: 24 Јануари 2011, 20:35:05 pm »
Многу ме интересира,што ќе биде.
Кажи кога имаш време да се усогласиме и да пробаме. :D

BTW, ми пристигнаа свекиците:



Таман и нив да ги монтираме и новиот акомулатор кој треба да го купам. Успут прашање на таа тема, акомулаторот за моето возило треба да има капацитет 60Ah. Во Хемпро гледав Exide Premium 72Ah 720A peak current, 4600 денари. Дали има фајде од тој или да си ја земам 64Ah, 640A peak current, 3900 денари? Патем дали им се коректни цените?


Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #114 на: 24 Јануари 2011, 20:46:33 pm »
korektni im se cenite i ne e losho da zemes nesto malce pojako, nisto nema da i smeta na kolata, kaj mene ima 20 amp pojak od fabrickiot

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #115 на: 24 Јануари 2011, 21:06:06 pm »
korektni im se cenite i ne e losho da zemes nesto malce pojako, nisto nema da i smeta na kolata, kaj mene ima 20 amp pojak od fabrickiot
Се слагам, доколку физички го собира.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #116 на: 24 Јануари 2011, 22:06:32 pm »
Многу ме интересира,што ќе биде.
Кажи кога имаш време да се усогласиме и да пробаме. :D

BTW, ми пристигнаа свекиците:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Таман и нив да ги монтираме и новиот акомулатор кој треба да го купам. Успут прашање на таа тема, акомулаторот за моето возило треба да има капацитет 60Ah. Во Хемпро гледав Exide Premium 72Ah 720A peak current, 4600 денари. Дали има фајде од тој или да си ја земам 64Ah, 640A peak current, 3900 денари? Патем дали им се коректни цените?



Па не знам дали воопшто треба да пробуваме. Ламбда сондата произведува напон во зависност од количеството на О2 во издувните гасови(кај најголемиот број на сонди од 0,1 до 1 в, а кај некои поретки од 0,1 до 5в), затоа уште ја викаат О2 сензор.Отпорникот е пасивен елемент.Не знам како отпорникот ќе произведе напон.Згора на тоа, сондата има и греач, и тој единствено може да се излаже, на пример со некоја сијалица.
А другиот дел со свеќичките нема никаков проблем.

Отсутен 4g63t

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #117 на: 24 Јануари 2011, 22:55:52 pm »
Што ако закачам отпорник на втората сонда? Дали со тоа ќе го излажам компјутерот?

Iam druga ideja, dobra e idejata  i so otpornik, ama metodot e gresen.

otporot ne predizvikuva pad vo voltaza, samo ja ogranicuva strujata.  Ja bi koristel obicna dioda, Ona e na nekoj nacin ventil za pad na voltaza koga struja ke premine preku nea.

EDIT: vishe pisale post nad mene... ne vidov.
« Последно менување: 24 Јануари 2011, 22:58:36 pm micka »
возам хофман место кола.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #118 на: 24 Јануари 2011, 23:15:09 pm »
Што ако закачам отпорник на втората сонда? Дали со тоа ќе го излажам компјутерот?

Iam druga ideja, dobra e idejata  i so otpornik, ama metodot e gresen.



otporot ne predizvikuva pad vo voltaza, samo ja ogranicuva strujata.  Ja bi koristel obicna dioda, Ona e na nekoj nacin ventil za pad na voltaza koga struja ke premine preku nea.

EDIT: vishe pisale post nad mene... ne vidov.

Otpornikot pravi pad na napon. Dioda e PN spoj, a ke ja propusti samo ednata polovina od (sinusoidata na primer) - ovde treba aktiven element ili kolo koe ke proizveduva ednosmeren napon ILI ednostavno da stavis baterija :)

Отсутен 4g63t

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #119 на: 24 Јануари 2011, 23:31:00 pm »
Otpornikot pravi pad na napon. Dioda e PN spoj, a ke ja propusti samo ednata polovina od (sinusoidata na primer) - ovde treba aktiven element ili kolo koe ke proizveduva ednosmeren napon ILI ednostavno da stavis baterija :)

ne razbiram zasto bi napravil toa, te molam objasni.

spored mene pri zakacuvanje na baterija inputot sto ke go dobie kompjuterot ke bide deka e siromasna kolata na gorivo, ke si pomisli deka lambdata e rasipana. ke ima polosa ekonomija i uste pomalce sila kolata. Plus mislam deka so pogresna voltaza moze i kompjuterot da go sprzis.

elektrotehnicki gledano verojatno si u pravo, ama koga zborime za koli?
возам хофман место кола.