Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 49694 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #90 на: 22 Јануари 2011, 18:52:24 pm »
а некој спомна тјунирање на глава.... може да го објасните процесот, што се менува и што се добива?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #91 на: 22 Јануари 2011, 18:58:36 pm »
а некој спомна тјунирање на глава.... може да го објасните процесот, што се менува и што се добива?
Стоиш на глава и тјунираш.


(неможев да издржам)

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #92 на: 22 Јануари 2011, 19:09:30 pm »
а некој спомна тјунирање на глава.... може да го објасните процесот, што се менува и што се добива?
Стоиш на глава и тјунираш.


(неможев да издржам)

ne go lazi covekot  mmm121 ostaj gi te lazat, celata filozofija e ustvari u frizurata, ama najveke ke se oseti toa na kabriolet :)


http://www.aa1car.com/library/head_resurfacing.jpg
http://www.torquecars.com/news/cylinder-head-tuning.php

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #93 на: 22 Јануари 2011, 19:13:52 pm »
Аха епа ете. Јас гледав по сајтовиве и малку како чудни ми се некои информации. не велам дека не се точни, само чудни.
Рецимо некаде моторот се појачува за 20Нм и 30Кс, а истиот мотор во друга куќа се појачува за 50Нм и 20кс. Ми дојде чудно како може да има такви разлики. Овие бројки се релативно зависни. И второво би го избрал секогаш, ако сум прашан.
Ма какви 30KS, какви 50NM. Јас во мојов случај оечкував да добијам 10% поглема моќност во просек. Од тјунерската куќа ме убедуваа дека ќе добијам околку +20KS на максимална моќност, што мене ми беше неповерливо. Но сепак, бидејќи се работи за сериозна светска куќа се одлучив да верувам. Во принцип сакав да добијам поголема агилност на средни вртежи(2000-4000), бидејќи во тој режим ја возам 95% од времето и на отворено и во град. Секако во пакет, кога би добил појачување на средни, ќе добијам појачување и на ниски и високи. За жал на крај излезе да не добијам ништо од тоа.

Што се однесува до различните бројки, тоа е индивидуално до оној кој тјунира. Од него зависи какви параметри ќе намести и какви резултати ќе се добијат. Тоа е сложена процедура и бара многу работа за да се добијат идеални параметри за некое возило, а посебно е тешко кај атмосферците бидејќи таму мораат да бидат многу попрецизни.

Цитат
Јас мислам некоја ситница да се потсреди на ТДЦи-то, ама чекам да видам да не се шитка па да не се мачам.
Со среќа понатака!
Ако го продаваш, не вреди да инвестираш во него. Јас се одлучив да инвестирам некоја ситна пара бидејќи во план ми е да ја возам Маздава наредни 4-5 години.

gOJDO najubavo da batalis remap i chiptjuning, soberi si uste nesto pari i kupi grani,cevka i zaden lonec(barem so supersprint ke osetis odma razlika) i pipercross filter za vozduh e mnogu podobar izbor, a siguren sum deka moze da se najdat i bregasti drugi za kolata sto ke bidat malce skapi ama ebi mu majkata :) i malce rabota na glavata i ke se iznenadis posle od kolata :)
Па и јас се мислам да баталам ремап. Филтер за ваздух, како што имам елаборирано, веќе порачав и чекам да пристигне K&N печурка. За тие другите зафати, не се исплатат дадените пари. Во принцип сакав да добијам 15%-20% просечно зголемување на снагата за некои 500-600 евра. Чип тјунингот, K&N филтерот, вадење на катализатор и менување на заден лонец беа како главни адути во игра. Од првиот обид за чип тјунинг не добив ништо, сеуште се мислам дали да пробам на друго место, а лонец и катализатор не сакам да чепкам бидејќи не сакам да ми брмчи колата(нема да се тркам, возам бебе во кола).
Инаку за правење на големи зафати никако не се исплати. Подобро е да ја шитнам оваа Мазда и да си донесам друга со 2.3 турбо мотор. Па после ако треба ремап ќе направам. :D

а некој спомна тјунирање на глава.... може да го објасните процесот, што се менува и што се добива?
Во прости зборови, тоа е обработка на главата на моторот(промена на геометријата) така што ќе се постигне поголема компресија, а со тоа и поголема снага.

Немаа они тука претставник ? Мислам дека Џиџи ако памтам убаво ја имаше негде чепкано у Србија па и него прашај го за совет - ем атмосферски ем чепната
Џиџи има опел, друга е приказната кај него. Разговарав и со дечките кои му го правеа ремапот на него, не работат јапанци. Всушност многу малку тјунерски куќи работат јапанци бидејќи се покомплицирани за работа.
« Последно менување: 22 Јануари 2011, 20:03:49 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #94 на: 22 Јануари 2011, 21:20:17 pm »
Немаа они тука претставник ? Мислам дека Џиџи ако памтам убаво ја имаше негде чепкано у Србија па и него прашај го за совет - ем атмосферски ем чепната

џиџи има испратено видеа на другио форум. колата не му оди нешто побрзо од стандардните астри.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен StepOn Chiptuning

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #95 на: 22 Јануари 2011, 21:51:29 pm »

Eve eden link kade se prikazuva proces na tuning vo renomirana firma za tuning od Germanija.
Firmava gi ispolnuva site normi zadadeni od TUV institutot vo Minhen.


Vo germanija se prodavaat tuninzite pod brendot MCCHIP-DKR

Poveke informacii za firmite kaj nas na web www.step-on.mk


Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #96 на: 22 Јануари 2011, 23:18:02 pm »
Назад на темата. Добив одговор од човекот од SM Chiptuning во Босна. Вели дека е нереално да се добијат 17KS и да не се надевам дека со remap ќе успеам да ја подобрам еластичноста на моторот од 2000-4000RPM. Според негово искуство со мојот мотор се добива ова: +12ks @5600 rpm, 2 ks @2000 rpm и  4 ks @4000 rpm. Исто така вели да не го чепкам катализаторот. :D

Значи застануваме на К&N филтерот. Здравје по 4 години, можда ќе си купам возило кое може исплатливо да се тјунира :)
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #97 на: 23 Јануари 2011, 01:36:21 am »
Искрен одговор си добил од босанците :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #98 на: 23 Јануари 2011, 03:03:35 am »
Ако сакаш да купиш нешто за поевтини пари и да добиеш многу на сила со едноставно ремапирање и едноставни работи би ти препорачал кола.

http://www.smchiptuning.com/372/audi-a4-b5-1-8-turbo-150

Права ствар, сум се возел во вакво количе, бубрези вади!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #99 на: 23 Јануари 2011, 09:21:08 am »
Сега не сакам да купувам ништо, по 4-5 години здравје. Инаку ефтино и добро нема. Без разлика дали се работи за нова или стара кола, важи она правилото колку пари толку музика.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #100 на: 23 Јануари 2011, 20:59:27 pm »
gOJDO najdobra opcija ti e da si zemes vtora kola koja ima potencijal za pravenje(nema da bide nov model) i da si ispolnuvas slobodno vreme a i sigurno ke ti bide zadovolstvo da se zanimavas so toa i za godina dve da izleze nekoj monstrum :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #101 на: 23 Јануари 2011, 21:26:02 pm »
Здравје, прво да изградам куќа со гаража каде ќе можам да тјунирам. :D хахаха А тогаш можда ќе бидам стар и ќе ми помине меракот. Или можда ќе имам многу пари(може ќе ми падне лото во странство) па ќе си купам некое љуто количе и нема да глумам автомеханичар кога не сум. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #102 на: 23 Јануари 2011, 21:35:43 pm »
Или можда ќе имам многу пари(може ќе ми падне лото во странство) па ќе си купам некое љуто количе и нема да глумам автомеханичар кога не сум. :D

Да ама меракот е поголем кога тоа нешто сам ќе го створиш и ќе го нема никој. А од продавница кола може да купи секој што има парички, и нема да се разликува воопшто од другите :D  Друго е кога ќе направиш некое мини со b18c отколку ново john cooper works, во првиот случај ке се гордееш самиот на себе, а во вториот ќе се восхитуваш на компанијата :)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #103 на: 24 Јануари 2011, 12:15:57 pm »
Назад на темата. Добив одговор од човекот од SM Chiptuning во Босна. Вели дека е нереално да се добијат 17KS и да не се надевам дека со remap ќе успеам да ја подобрам еластичноста на моторот од 2000-4000RPM. Според негово искуство со мојот мотор се добива ова: +12ks @5600 rpm, 2 ks @2000 rpm и  4 ks @4000 rpm. Исто така вели да не го чепкам катализаторот. :D

Значи застануваме на К&N филтерот. Здравје по 4 години, можда ќе си купам возило кое може исплатливо да се тјунира :)
За катализаторот ти кажал дека не препорачува, затоа што имаш и втора сонда после него, која ја следи неговаа работа и доколку го отстраниш, ќе ти се пали сијаличката за електроника и ќе влегува во сервисен мод.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #104 на: 24 Јануари 2011, 14:56:15 pm »
Што ако закачам отпорник на втората сонда? Дали со тоа ќе го излажам компјутерот?
Ум шо идит отпосле не јет ум!