Автор Тема: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V  (Прочитано 49760 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #60 на: 20 Јануари 2011, 12:54:43 pm »
Искрено не би сакал јавно, иначе ќе напишев во првиот пост :)

Се работи за нешто слично како кај тебе, не дека изгубил нешто, туку речиси ништо не добил ;)
Тоа требаше да го пишеш уште пред да ја однесам колата, можеби ќе се откажев од помислата. Во секој случај, колата е однесена на тестирање како што опиша Зоран од StepOn Chiptuning. Би требало сега веќе да ги има резултатите, па да не даваме предвремени констатации. Да видиме што ќе кажат од Piasini.
« Последно менување: 20 Јануари 2011, 12:56:29 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #61 на: 20 Јануари 2011, 12:58:19 pm »
Според мене нема врска дали е Piasini, дали е Зоки или некој друг чип. Туку стандард атмосферски мотор и чипување не ми се добитна комбинација. Особено тоа е така за Хондите за кои сум прочитал троа текстови :)

Сличново ти го напишав пред да ја однесеш.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен StepOn Chiptuning

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #62 на: 20 Јануари 2011, 16:58:30 pm »
48 razlicni tipovi na vozila so benzinski motor i atmosversko polnenje imame izraboteno
toa se 89 vozila do denes bez mazdata .

Honda vozila se 11 i eden e vraten vo original poradi toa sto ne bese zadovolen od razlikata ( accord 2.0 155hp)(imame drugi takvi sto se so zadovolni sopstvenici)
Edna od ovie honda vozila e so korisnik koj sto stana nezadovolen posle 4 meseci koristenje. CIVIC 1.8 140hp.

Ostanatite kupuvaci na tuning za atmosverci na benzin se site zadovolni.
Ako ima nekoj nezadovolen sto ne go znam go molam da se javi za da go nadmineme nezadovolstvoto.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #63 на: 20 Јануари 2011, 17:26:57 pm »
Сосема нормално е на 50 корисници да имаш 1 или 2 незадоволни од разни причини. Во мојов случај, покрај ремапот за кој, како што кажав добив фер цена, StepOn во соработка со Piasini без збор се нафатија да го испитаат случајот и на обострана желба да се постигнат посакуваните резултати. Дечките професионално си ја вршат нивната работа, што кај нас е реткост, и за тоа треба да бидат пофалени.

И не се работи за парите, како што повеќето ќе си помислат. Опцијата да ми ги вратат парите и првичните сетирања ако од било што сум незадоволен ми беше отворена од почеток. А верувам дека и на сите останати кои направиле ремап. Значи дечките не работат само за пари, туку работат и за имиџот кој тешко се гради.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #64 на: 20 Јануари 2011, 20:45:19 pm »
Супер чим е така. Да соберам 300 евра па и јас на Спаркот ќе му направам ремап. Дополнителните 18нм што тврдат дека ќе ди добијам добро би му дошле на Спаркот кој и онака е анемичен во поглед на моќност на моторот.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #65 на: 20 Јануари 2011, 20:59:51 pm »
Не реков ништо против Piasini ниту против StepOn и Зоки, да не се разбереме погрешно :)

И дечкото не беше незадоволен од услугата, односот, цената... А и можно е да е еден од 50, ниту тврдам дека е така ниту обратно, а и најбитно од се, јас немам никакво лично искуство, така да нема смисла да продолжиме со натамошна дискусија на оваа тема :)

Браво ако сте професионални како што вика Гојдо, тоа е за секоја пофалба кај нас.

Иначе знам за неколку со турбо дизели што се задоволни од StepOn, да не искочи дека имам нешто против или правам намерно антиреклама.

Поздрав, и се надевам не ме разбравте погрешно.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен StepOn Chiptuning

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #66 на: 20 Јануари 2011, 21:27:05 pm »
hehee.

Abe druze. ne se lutam onaka samo diskutiram deka e ok so tuningot.

Inace sto se odnesuva do tuning , a ve interesira , mozam da vi objasnam podetalno i strucno.

Do sega nikoj ne napravil menenja kako gOJDO i neznam dali e i kaj drugite taka. ( sepak ova so merenjata e mn dobro iskustvo i covekot znae sto saka da dobie na kolata )
No ima filing na kolata i toa dobar. ( no ne e fintata mene da mi se svigja, treba na sopstvenikot )
Siguren sum deka na nagornini podobro odi, poelasticno raboti motorot, ima sila i na 1200 vrtezi .  . . . ..

Inace ke spomenam edna slucka. Doagja na tuning eden gospodin postar so renault laguna 1 1995 godina 2.0 16v 140hp. Napravivme tuning i si zamina. Po 4 meseci doagja pak. Jas si pomisliv deka e nesto nezadovolen ama toj vika vaka "Zoki jas sum mn zadovolen od ova tuku sea sum dojden da vidime sto moze drugo da se napravi na kolava" Jas zbunet mu vikam da i staime turbo kit. on mi vika ajde, kolku ke cini. Okolu 6000 euro. ok mi vika da go naracame. Mnogu mi naprai kef gospodinot i mu predloziv da ne pravime turbo tuning za 6000 tuku da napraime detalen tuning na glava od motorot. Od togas pominal poveke od 40 000km i e prezadovolen.

Toa e isto taka tuning sto im go preporacuvam na uzivacite vo vozenje benzinec so atmosversko polnenje.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #67 на: 20 Јануари 2011, 23:05:41 pm »
Дечки, на сета желба и ентузијазам, за жал со ремапот не ги добив очекуваните резултати, т.е не добив ништо во меѓузабрзувањата. При нормално возење сеуште го имам чувство дека колата е пожива и сите тие работи кои ги напишав претходно. Можеби е тоа субјективна перцепција поради агресивниот начин на кој ја возев...Можеби навистина има забележително подобрување кога ја возам под мала или средна гас...Но кога ќе притиснам на педалата до крај бројките од 20-те видеа (во релативно истите услови) кои ги направив се идентични, пред и потоа.

Без разлика на резултатите, кои ме оставија некако рамнодушен, сепак ова е едно интересно искуство. На крајот, како што напишав, сето ова го правам од ентузијазам, не од некоја реална потреба.

ЕДИТ: И уште нешто, да не звучи моево искуство демотивирачко за останатите. Резултатите кај моето возило немаат врска со резултатите кои ќе се постигнат кај други возила. Секое возило е индивидуален случај, некаде ќе се добие повеќе, негде помалку.

@Зоран
Kога веќе те имаме на темава може да чуеме и твое мислење околу тоа што друго би направил на моето возило за да се зголемат перформансите така што ќе се намалат времињата на меѓузабрзување. Печурката K&N, која кај и да е ќе пристигне, сама по себе нема да е доволна. Издувот останува отворена опција, со своите минуси (не сакам колата да брмчи). Што друго би чепнал од моторот за му придодадеш некој коњ во средни вртежи (2000-4000)?
« Последно менување: 20 Јануари 2011, 23:16:56 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен StepOn Chiptuning

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #68 на: 20 Јануари 2011, 23:28:43 pm »
Motorot na mazda 6 1.8 120hp ima poveke od 1000 delovi.
Moze da se reagira na najmalku 100 od niv i da se dobie po nesto.
Sepak najveke so dobiva so tuning na glavata na motorot . No toa e skapa vezba :)

I toa vo fabrika e ostaveno poradi ekologija.
So zgolemuvanje na stepenot na kompresija se sgolemuva i kolicestvoto na azotni oksidi vo produktite od sogoruvanje. Tie prestavuvaat edni od pootrovnite gasovi i se opfateni vo golema mera vo site EKO normi.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #69 на: 20 Јануари 2011, 23:46:54 pm »
Што значи тјунинг на главата на моторот изразено во евра :D? и што може да се очекува од тоа?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #70 на: 21 Јануари 2011, 09:53:52 am »
hehee.

Abe druze. ne se lutam onaka samo diskutiram deka e ok so tuningot.

Inace sto se odnesuva do tuning , a ve interesira , mozam da vi objasnam podetalno i strucno.

Do sega nikoj ne napravil menenja kako gOJDO i neznam dali e i kaj drugite taka. ( sepak ova so merenjata e mn dobro iskustvo i covekot znae sto saka da dobie na kolata )
No ima filing na kolata i toa dobar. ( no ne e fintata mene da mi se svigja, treba na sopstvenikot )
Siguren sum deka na nagornini podobro odi, poelasticno raboti motorot, ima sila i na 1200 vrtezi .  . . . ..

Inace ke spomenam edna slucka. Doagja na tuning eden gospodin postar so renault laguna 1 1995 godina 2.0 16v 140hp. Napravivme tuning i si zamina. Po 4 meseci doagja pak. Jas si pomisliv deka e nesto nezadovolen ama toj vika vaka "Zoki jas sum mn zadovolen od ova tuku sea sum dojden da vidime sto moze drugo da se napravi na kolava" Jas zbunet mu vikam da i staime turbo kit. on mi vika ajde, kolku ke cini. Okolu 6000 euro. ok mi vika da go naracame. Mnogu mi naprai kef gospodinot i mu predloziv da ne pravime turbo tuning za 6000 tuku da napraime detalen tuning na glava od motorot. Od togas pominal poveke od 40 000km i e prezadovolen.

Toa e isto taka tuning sto im go preporacuvam na uzivacite vo vozenje benzinec so atmosversko polnenje.

Едно прашање другарче. Мислам дека ја имам возено таа Лагуна. Одговори ми private ако сакаш да не ја споделиш информацијата со сите. Дали Лагуната беше темно зелена со скопски таблици а подоцна со штипски?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #71 на: 21 Јануари 2011, 19:40:10 pm »
И по уште едно, малку поинакво, тестирање се добија абсолутно исти времиња со и без ремапот. Фер и доблесно, парите ми беа вратени назад, како и оригиналните сетинзи. Имам само пофални зборови за професионалноста и залагањето на Зоран, и рамнодушност од резултатите.

Читајќи како со ремап од Пиасини на други мотори се постигнати драстични подобрувања, искрено ми е криво што ништо неможеше да се добие од овој ремап. Но што е, тука е. Не знам дали вреди да се обидувам во друга тјунерска куќа или да го прешкртам ремапот од листата на можни исплатливи надградби.

Нека пристигне филтерот, па да видиме дали и од тоа ќе нема фајде во мојот случај.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #72 на: 21 Јануари 2011, 20:38:39 pm »
И по уште едно, малку поинакво, тестирање се добија абсолутно исти времиња со и без ремапот. Фер и доблесно, парите ми беа вратени назад, како и оригиналните сетинзи. Имам само пофални зборови за професионалноста и залагањето на Зоран, и рамнодушност од резултатите.

Читајќи како со ремап од Пиасини на други мотори се постигнати драстични подобрувања, искрено ми е криво што ништо неможеше да се добие од овој ремап. Но што е, тука е. Не знам дали вреди да се обидувам во друга тјунерска куќа или да го прешкртам ремапот од листата на можни исплатливи надградби.

Нека пристигне филтерот, па да видиме дали и од тоа ќе нема фајде во мојот случај.

Se e taka kako sto treba da bidi. No hard fillings no dodeka vo ravenkata so tuning ne dodades i TD najverojatno poveke luge ke gubat vreme i zivci a najmalku eden $ :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #73 на: 21 Јануари 2011, 20:45:44 pm »
Јас не губам живци, време да, ама од она кое го есапам за ентертејнмнт. Всушност интересно ми е сето ова.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Појачување на Mazda 6 2005 1.8i 16V
« Одговори #74 на: 21 Јануари 2011, 21:09:18 pm »
hehee.

Abe druze. ne se lutam onaka samo diskutiram deka e ok so tuningot.

Inace sto se odnesuva do tuning , a ve interesira , mozam da vi objasnam podetalno i strucno.

Do sega nikoj ne napravil menenja kako gOJDO i neznam dali e i kaj drugite taka. ( sepak ova so merenjata e mn dobro iskustvo i covekot znae sto saka da dobie na kolata )
No ima filing na kolata i toa dobar. ( no ne e fintata mene da mi se svigja, treba na sopstvenikot )
Siguren sum deka na nagornini podobro odi, poelasticno raboti motorot, ima sila i na 1200 vrtezi .  . . . ..

Inace ke spomenam edna slucka. Doagja na tuning eden gospodin postar so renault laguna 1 1995 godina 2.0 16v 140hp. Napravivme tuning i si zamina. Po 4 meseci doagja pak. Jas si pomisliv deka e nesto nezadovolen ama toj vika vaka "Zoki jas sum mn zadovolen od ova tuku sea sum dojden da vidime sto moze drugo da se napravi na kolava" Jas zbunet mu vikam da i staime turbo kit. on mi vika ajde, kolku ke cini. Okolu 6000 euro. ok mi vika da go naracame. Mnogu mi naprai kef gospodinot i mu predloziv da ne pravime turbo tuning za 6000 tuku da napraime detalen tuning na glava od motorot. Od togas pominal poveke od 40 000km i e prezadovolen.

Toa e isto taka tuning sto im go preporacuvam na uzivacite vo vozenje benzinec so atmosversko polnenje.


Ke stavase eden decko turbo na atm Alfa :):):). Aj neka se javi samiot za da si kupam LeMans LMP1 :):):)