е толку сме назад, тука уште не сме стигнати до таа лекција.
Возачка солидарност, немора да развие 150 у 300 метра за да смее безбедно да се вклучи на автопат, доволно е тој позади само да отпушти гас и да го пушти да се приклучи.
Ама кај нас сликата е следна, се приклучува фиеста 1,1 со 80-90 бидејќи повеќе тешко дека ќе убрза при уклучување на автопат, ама тој со ремапираниот ТДИ не смее ни под разно да пропушти било кое возило а уште помалку Фиеста нели.
Мал милион пати ми се има случено горенаведенава случка, јас со товарен Аурис со куфер на кров со пуштена клима против еден куп кој никако не ме пуштале или се глупирале да покажат како они се ептен брзи нели.
Кинескиот ксенон е башка, тоа константно ме нервира и се мислам дека ќе наебам некој ден од некој нетокму бидејќи секогаш ги пуштам да идат пред мене па позади нив возам со долги светла и магленки.