Автор Тема: Што ве нервира во сообраќајот? Што ве изнервира денес?  (Прочитано 2902536 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Koga ima benzinska, spojuvanje na druga pat ili parkirano nekoj najdesno, ne pratis situacija? Ako gledam deka nekoj iskaca od benzinska, avtomatski mi doagja da se prestrojam vo leva lenta. Isto i ako ima parkirano nekoj od bilo koja pricina. Ako ima nekoj vo leva lenta usporuvam, za da mozam ili pozadi nego da odam levo ili poveke moznost za manevar da imam ako nesto nepromisleno saka da napravi toj od benzinskata/sto se priklucuva/parkiraniot.


или ако се приклучува од соседна делница

ова е ПРАВИЛО кое се применува безусловно секогаш и секаде во цивилизиран свет

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3697
Ама исто така и секаде во цивилизиран свет се применува и правило дека кога излегуваш од бензинска или што и да е, додека не развиеш брзина од барем 80кмх, нема што да бараш во средна лента. Ама не бе, јас ќе влагам

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Името acceleration lane, не е, а џабе

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Ќе не биде кад тад ...

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Имаше и некој клип на форумов од скандинавскиве земји како се тргаат во лева лента на приклучоци ама тоа е од куртоазија/безбедност. Не може да биде задолжително затоа што на секој приклучок има или стоп знак или знак за пропуштање....ако се приклучуваш немаш предност, ќе почекаш кога ќе нема коли па ќе се приклучиш.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Имаше и некој клип на форумов од скандинавскиве земји како се тргаат во лева лента на приклучоци ама тоа е од куртоазија/безбедност. Не може да биде задолжително затоа што на секој приклучок има или стоп знак или знак за пропуштање....ако се приклучуваш немаш предност, ќе почекаш кога ќе нема коли па ќе се приклучиш.

У Германија така те учат у Авто Школа, така да, не знам дали би му дошло „куртоазија/безбедност“ или „правило“. Должен си да му направиш место на тој од десно да се приклучи на автопатот, со тоа што, или ќе се тргнеш во левата лента (ако има место), или ќе успориш за да се приклучи пред тебе (под претпоставка дека возилото што се приклучува веќе има достигнато соодветна брзина за приклучување на автопат).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Тоа е проблемот кај партизаниве што се уклучуваат, они мислат дека се уклучуваат од паркинг на споредна улица и полека со 35 на саат се приклучуваат на средна лента на автопат и лагано си убрзаваат до 100ка, а ти позади мисли му ја што ќе правиш :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1887
е толку сме назад, тука уште не сме стигнати до таа лекција.

Возачка солидарност, немора да развие 150 у 300 метра за да смее безбедно да се вклучи на автопат, доволно е тој позади само да отпушти гас и да го пушти да се приклучи.
Ама кај нас сликата е следна, се приклучува фиеста 1,1  со 80-90 бидејќи повеќе тешко дека ќе убрза при уклучување на автопат, ама тој со ремапираниот ТДИ не смее ни под разно да пропушти било кое возило а уште помалку Фиеста нели.

Мал милион пати ми се има случено горенаведенава случка, јас со товарен Аурис со куфер на кров со пуштена клима против еден куп кој никако не ме пуштале или се глупирале да покажат како они се ептен брзи нели.

Кинескиот ксенон е башка, тоа константно ме нервира и се мислам дека ќе наебам некој ден од некој нетокму бидејќи секогаш ги пуштам да идат пред мене па позади нив возам со долги светла и магленки.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
е толку сме назад, тука уште не сме стигнати до таа лекција.

Возачка солидарност, немора да развие 150 у 300 метра за да смее безбедно да се вклучи на автопат, доволно е тој позади само да отпушти гас и да го пушти да се приклучи.
Ама кај нас сликата е следна, се приклучува фиеста 1,1  со 80-90 бидејќи повеќе тешко дека ќе убрза при уклучување на автопат, ама тој со ремапираниот ТДИ не смее ни под разно да пропушти било кое возило а уште помалку Фиеста нели.

Мал милион пати ми се има случено горенаведенава случка, јас со товарен Аурис со куфер на кров со пуштена клима против еден куп кој никако не ме пуштале или се глупирале да покажат како они се ептен брзи нели.

Кинескиот ксенон е башка, тоа константно ме нервира и се мислам дека ќе наебам некој ден од некој нетокму бидејќи секогаш ги пуштам да идат пред мене па позади нив возам со долги светла и магленки.
Сега имаш суперб кур те боли  ;D

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
На речиси сите клучки и приклучувања брзините варираат од 80-110кмч, и има прегледност од три-четири километри во нормални услови на возење. (Освен таа дивата кај катланово што ја користат за избегнување патарина и се разбира дивите на скопје-тетово-гостивар).

Со други зборови и тие што се приклучуваат се мајмуни, ама и тие што возат по автопатиштата се мајмуни штом една едноставна ситуација не можат да преценат во растојание од 3-4км.

На сите автопатишта во Македонија има преку сила 30 петлиња и клучки за уклучи исклучи (Дали и толку). Па човек да седне напамет ќе ги научи кај која како да прави ако не му се размислува и не се води под сопствена преценка.

Ама нели, кривицата е секојпат кај другиот. Недај Боже да земеш да бидеш подобар возач и подобра личност така генерално....  :) :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1887
е толку сме назад, тука уште не сме стигнати до таа лекција.

Возачка солидарност, немора да развие 150 у 300 метра за да смее безбедно да се вклучи на автопат, доволно е тој позади само да отпушти гас и да го пушти да се приклучи.
Ама кај нас сликата е следна, се приклучува фиеста 1,1  со 80-90 бидејќи повеќе тешко дека ќе убрза при уклучување на автопат, ама тој со ремапираниот ТДИ не смее ни под разно да пропушти било кое возило а уште помалку Фиеста нели.

Мал милион пати ми се има случено горенаведенава случка, јас со товарен Аурис со куфер на кров со пуштена клима против еден куп кој никако не ме пуштале или се глупирале да покажат како они се ептен брзи нели.

Кинескиот ксенон е башка, тоа константно ме нервира и се мислам дека ќе наебам некој ден од некој нетокму бидејќи секогаш ги пуштам да идат пред мене па позади нив возам со долги светла и магленки.
Сега имаш суперб кур те боли  ;D
Види мене и тогаш ме болеше мачорот, ме боли и сега а и утре и Ауди С6 да возам исто така ќе ме заболи мачорот за таквите.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Иам ја лек за тие, секојдневно се убацувам минимум по два пати на обиколница а видам некој се курчи педал то д метал и чао џаци  8)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Како и дали се поделени казните на автопат за пречекорена брзина, има на пр. како во населено место од толку до токлку една сума/казна или нема такво нешто?

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513


Десен клик и опен имаге;

дополнување за член 35:

Цитат
(6) Мандатен платен налог со глоба во износ од 10 евра во денарска
противвредност во мандатна постапка ќе му се издаде, односно ќе му се
регистрираат 10 негативни бода согласно со одредбите од овој закон, на
возачот кој постапува спротивно на одредбите од ставовите (1) и (2) на овој
член и на возач кој во населено место се движи со брзина поголема до 10
km/h над дозволената брзина.


дополнување за член 36:

Цитат
(6) Мандатен платен налог со глоба во износ од 20 евра во денарска
противвредност во мандатна постапка ќе му се издаде, односно ќе му се
регистрираат 10 негативни бода согласно со одредбите од овој закон, на
возачот кој постапува спротивно на одредбите од ставовите (1) и (2) на овој
член и на возач кој надвор од населено место се движи со брзина поголема
до 30 km/h над дозволената брзина.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Данке, на граница ме фатиле... 25 бода.