Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 445641 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2130 на: 15 Април 2017, 11:11:03 am »

How The Demon’s Drag Mode Makes You Faster



Drag mode is selected, engaging a wealth of hidden tricks, and a line-locked burnout churns the showroom-fresh 315/40R18 Nitto NT05R drag radials to perfection before staging. The TransBrake is readied once you roll into the beams. The Demon hunkers down for launch, fire and fury at the wait as the blown 6.2 builds boost. Once you see that third yellow bulb, the TransBrake is released and all hell breaks loose as the Demon rises from the track.

http://www.hotrod.com/articles/demons-drag-mode-makes-faster/

Па и не било така просто....

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2131 на: 15 Април 2017, 11:30:38 am »
Значии.. Ти стискаш 2-3 копчиња, он ти прави burnout, он спрема све, ти само држиш нога на кочница додека да треба да тргнеш.

Не да е просто, него не знам.. Може и без возач.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2132 на: 15 Април 2017, 11:33:01 am »
Не мислев од аспект на возач...
Мислев од аспект на технологија во америчкава тенеќија како некои што љубат да ја наречат.

Системот за ладење е иновација...ја намалува температурата за 45 степени.

A production first: the A/C Freon is diverted from the cabin to a liquid-to-air intercooler inside the now-larger 2.7L blower (Hellcat is 2.4L.)
Затоа имаше No Ice teaser...
« Последно менување: 15 Април 2017, 11:41:08 am Stratro »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2134 на: 15 Април 2017, 13:55:14 pm »
Прекраснотија наречена transbrake...исто така новина во production car.

In drag racing, drivers typically use both feet for launches. The left foot is either depressing the clutch in a manual-transmission car or holding the brake in an automatic. The Demon is an automatic, but because of this new tech, only one foot is required: on the gas.

The TransBrake locks the output shaft from the transmission in place and eliminates the need to hold the brake to keep the car stationary. Dodge would not elaborate on how to actually initiate the TransBrake, however. Based on the information we have, we believe the driver will press a button or select a specific mode, push the gas pedal to the floor. Then, instead of letting up the left foot to release the car, he or she clicks the paddle shifter like a trigger, and off it goes. Dodge claims TransBrake gives the driver a 30 percent better reaction time than using the two-foot method. Not only will it aid with launches, it also protects parts by reducing stress on the components (even though many of the Demon’s components have been beefed up to handle more load).


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2135 на: 15 Април 2017, 14:31:02 pm »
Исто срање и лонч контрол ти е. Стискаш дугме, колата све сама си праи.
Затоа: https://youtu.be/4-4c6E77obs?t=119

....it has no launch control...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2136 на: 15 Април 2017, 14:58:21 pm »

Отсутен bigM86

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2137 на: 15 Април 2017, 21:26:26 pm »
Со кинески гуми  :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2138 на: 17 Април 2017, 19:29:41 pm »



Отсутен amater

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2139 на: 17 Април 2017, 19:53:59 pm »
а овие америчките мускул коли ги бива за фаќање кривини или се само за возење право, што е можно побрзо?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2140 на: 17 Април 2017, 21:02:12 pm »
https://youtu.be/upHDadCvorY?t=75

Кога ќе ставиш стрит лигал сликови.  :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2141 на: 17 Април 2017, 21:19:49 pm »
а овие америчките мускул коли ги бива за фаќање кривини или се само за возење право, што е можно побрзо?

Разгледај низ темава па сам одлучи дали за што ги бива.

https://youtu.be/upHDadCvorY?t=75

Кога ќе ставиш стрит лигал сликови.  :)

Оно цела кола на пола континент е нелегална, он за гумите се фатил..



https://www.engadget.com/2014/07/17/tesla-motors-us-sales/

Да глупи се причините...tell me about it.
Aли после врати се на фактот дека Демонот Е на стрит лигал гуми.

Значи..последен пат:

DRAG SLICKS = Illegal.
DRAG RADIALS = Street legal.


Drag SLICKS

Drag slicks are racing tires which offer uncompromised traction. As the name implies, slicks have no tread so as to maximize the contact of the tire. Like the D.O.T.-legal slicks, drag slicks feature a soft compound and a soft, two-ply sidewall designed to wrinkle on launch. These tires should never be used on the street. If you were to get caught in the rain or drive through a puddle, they would instantly hydroplane. Also, due to their soft construction, slicks are prone to punctures, and handling is compromised.

Drag RADIALS

Drag Radials are a STREET TIRE that is made with a softer compound. It is intended for slightly better traction than a regular street tire. Drag Radials have street tire-like tread. They feature a soft compound and a slightly softer sidewall. These tires are designed to be used on the street or at the track. They are not intended for slick-like launches, but rather a street tire-like launch with the added grip to help out those 60-foots. The disadvantage to drag radials is the softer launch doesn't lead to 60-foots equivalent of the Drag Slicks and it has a stiff sidewall just like a street tire, so wheel hop may occur which can lead to brokend drivetrain components.

slicks are stickier.
slicks will reduce the likely hood of breaking an axle due to wheel hop.
slicks will get you better 60' times.

drag radials can be driven to the track and back home again

Nitto NT05R – This is Nitto’s newest drag radial that is based on the tread design of their NT05 Ultra High Performance road handling tire. This is a single 0 treadwear tire and will last slightly longer then the other tires in this class. While this is intended to be a track tire, it can also be driven on the street.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2142 на: 17 Април 2017, 21:38:15 pm »
Да де и теслата е на радиалс ;D, со 300 коња помалце, 3 секунди помалце.  ;)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2143 на: 17 Април 2017, 22:34:41 pm »

Замисли спотовиве да беа со бели Тесли...со стрит лигал гуми.... ;D ;D


Добро лупа басов али шо се седило со рапериве во меѓувреме?
Од капичиња наназад и  широка облека стигнаа да личат на она племето на островот на Кинг Конг... ::)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10944
  • 430i
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2144 на: 17 Април 2017, 23:49:48 pm »