Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 451786 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #600 на: 17 Декември 2012, 16:29:49 pm »
Фино си кажа Зеро - за него. Тоа е тоа. За другите друго.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #601 на: 17 Декември 2012, 16:35:07 pm »
Не викам дека драг рејс не е интересен. Викам дека не е релевантен.

Да, споредба на сирова моќност. Во ред. Едната кола е посилна од другата, и?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #602 на: 17 Декември 2012, 16:39:27 pm »
Не викам дека драг рејс не е интересен. Викам дека не е релевантен.

Да, споредба на сирова моќност. Во ред. Едната кола е посилна од другата, и?
За тебе.

Ако треба да се окозам за да претицам еден Голф ТДи, како со ГТ86, тури му *урот на кривините.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #603 на: 17 Декември 2012, 17:08:25 pm »
Не викам дека драг рејс не е интересен. Викам дека не е релевантен.

Да, споредба на сирова моќност. Во ред. Едната кола е посилна од другата, и?

I ke ja kupam posilnata. Toa.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #604 на: 18 Декември 2012, 09:32:39 am »




Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #605 на: 18 Декември 2012, 13:01:51 pm »
Не викам дека драг рејс не е интересен. Викам дека не е релевантен.

Да, споредба на сирова моќност. Во ред. Едната кола е посилна од другата, и?
За тебе.

Ако треба да се окозам за да претицам еден Голф ТДи, како со ГТ86, тури му *урот на кривините.

Дени па не трчаш за да окозиш да му ебам и ти. :)

Класен, битно е драг за на право кој е побрз, односно кој побрзо ќе стигне од една точка до друга. Меѓутоа не е најбитно. Најбитно е да држи во кривини според мене, како конструкција еден кола. Затоа и ја фаворизирам тојотката гт. Мотор се прави...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #606 на: 18 Декември 2012, 13:23:10 pm »
Pod ednakvo se bitni i dvete raboti. Povtoruvam : pod ednakvo.
Samo sto vo realen svet nadvor od staza poveke fajde ke vidis od moknost na pravec nego da pokazuvas "talenat sofera u zavojima ceste".

Od istite pricini pretpocitam po meka, udobna voznja...i sum pisal i porano:
- mojot idealen avtomobil treba da e metak na pravec, da e zadovolitelen vo krivini i da glajda po dupki.

Ako sakam auto za na staza ke si kupam eden Opel Speedster Turbo pa da ve vidam kaj ke begate so toa tojotkata. ;D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #607 на: 18 Декември 2012, 13:28:48 pm »
Држи вода. Ама ова ако сакаш да се натпреваруваш. Башка тојотката е и за на кривини и сосема солидна за низ град, мека пред се, јас повеќе тоа го гледав него ли како влага у кривини. Пошто за влагање у крибвини ќе ја средат ама за низ град по некое шахтиче е тешко да ја скомбинираат.
Кога сме кај кривините. Не зборам у стил да влагаш со максимум во кривини. Туку ако нормално влагаш со кола 1со 40 у кривини со кола 2 нормално и со иста тежина да ти биде 70. Многу побрзо ќе патуваш за било каде. На пример мене кога идев за Саранда мнгу е ми завршеше работа. Немаше 10 саати да патувам 650 км ;D .

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #608 на: 18 Декември 2012, 13:54:32 pm »
Не викам дека драг рејс не е интересен. Викам дека не е релевантен.

Да, споредба на сирова моќност. Во ред. Едната кола е посилна од другата, и?
За тебе.

Ако треба да се окозам за да претицам еден Голф ТДи, како со ГТ86, тури му *урот на кривините.

Гт-86 ебе било каков голф до 200 коња..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #609 на: 18 Декември 2012, 14:27:01 pm »
Sho se be 200 konja ne deneshnicava? ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #610 на: 18 Декември 2012, 14:45:49 pm »

Ако треба да се окозам за да претицам еден Голф ТДи, како со ГТ86, тури му *урот на кривините.
Ќе имаш козење да го претицаш само ако е тој сељак и почне да додава гас како што го претицаш (има такви, ама тогаш едноставно се откажуваш да го претицаш будалата и го пушташ напред).
Драг рејс го покажива баш тој момент. Дали може да претицаш сељак кој убрзава дур го претицаш. :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #611 на: 18 Декември 2012, 14:50:27 pm »
..ili ako treba da vospitash nekoi nedokvakani srednoskolci.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #612 на: 18 Декември 2012, 15:29:28 pm »
Pod ednakvo se bitni i dvete raboti. Povtoruvam : pod ednakvo.
Samo sto vo realen svet nadvor od staza poveke fajde ke vidis od moknost na pravec nego da pokazuvas "talenat sofera u zavojima ceste".

Od istite pricini pretpocitam po meka, udobna voznja...i sum pisal i porano:
- mojot idealen avtomobil treba da e metak na pravec, da e zadovolitelen vo krivini i da glajda po dupki.

Ako sakam auto za na staza ke si kupam eden Opel Speedster Turbo pa da ve vidam kaj ke begate so toa tojotkata. ;D
Фала пријатно.
Држи вода. Ама ова ако сакаш да се натпреваруваш. Башка тојотката е и за на кривини и сосема солидна за низ град, мека пред се, јас повеќе тоа го гледав него ли како влага у кривини. Пошто за влагање у крибвини ќе ја средат ама за низ град по некое шахтиче е тешко да ја скомбинираат.
Кога сме кај кривините. Не зборам у стил да влагаш со максимум во кривини. Туку ако нормално влагаш со кола 1со 40 у кривини со кола 2 нормално и со иста тежина да ти биде 70. Многу побрзо ќе патуваш за било каде. На пример мене кога идев за Саранда мнгу е ми завршеше работа. Немаше 10 саати да патувам 650 км ;D .
Се сложувам. Се додека патиштата се празни и не треба да претицаш коли постојано.
Не викам дека драг рејс не е интересен. Викам дека не е релевантен.

Да, споредба на сирова моќност. Во ред. Едната кола е посилна од другата, и?
За тебе.

Ако треба да се окозам за да претицам еден Голф ТДи, како со ГТ86, тури му *урот на кривините.

Гт-86 ебе било каков голф до 200 коња..
Кад би се зезали.


Ако треба да се окозам за да претицам еден Голф ТДи, како со ГТ86, тури му *урот на кривините.
Ќе имаш козење да го претицаш само ако е тој сељак и почне да додава гас како што го претицаш (има такви, ама тогаш едноставно се откажуваш да го претицаш будалата и го пушташ напред).
Драг рејс го покажива баш тој момент. Дали може да претицаш сељак кој убрзава дур го претицаш. :D
Тоа е тоа... Баш тоа. И така цел пат упропастен заради некој шупак.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #613 на: 18 Декември 2012, 18:32:35 pm »
..ili ako treba da vospitash nekoi nedokvakani srednoskolci.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=i2809KkNfrw][youtube]

He's fucking scared man,BUUUUUUUUUUUUUUUUM..;D ;D ;D
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #614 на: 19 Декември 2012, 02:54:31 am »


Ако треба да се окозам за да претицам еден Голф ТДи, како со ГТ86, тури му *урот на кривините.
Ќе имаш козење да го претицаш само ако е тој сељак и почне да додава гас како што го претицаш (има такви, ама тогаш едноставно се откажуваш да го претицаш будалата и го пушташ напред).
Драг рејс го покажива баш тој момент. Дали може да претицаш сељак кој убрзава дур го претицаш. :D
Тоа е тоа... Баш тоа. И така цел пат упропастен заради некој шупак.
Не бе цел пат, таман работа. Само дур не дојдат кривините, па после ќе му покажеш „чија мајка црну вуну преде“ :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.