Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 490563 пати)

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #900 на: 26 Ноември 2014, 11:38:53 am »
So seceni ili kako sto site gi narekuvaat sportski a ustvari seceni, sto se dobiva osven spustanje i lik na kolata. Jas mislam deka sekoja dupka i neramnina od patot ke se osejka, kako da se vozite na kolicka od magare  :D, Sto mislite vie za seceni spirali ? pozzz


си го даде сам одговорот за сечени
а "спортски" е веќе друга приказна

Dali sportskite spirali (ne seceni) ja imaat ista suspenzija kako standardnite, ili sepak si imaat nekoi odstapki vo smisla na , priblizuvanje na performansite na seceni, krutost, tvrda amortizacija, osejkanje na site preseci na asfalt itn . Tnx  ;)
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #901 на: 26 Ноември 2014, 11:46:15 am »
Не знам зашто воопшто перцепираш сечени.

Банално кажано, некој инженер ги мислел спиралите да бидат какви што се, всушност употребил интелектуални способности за дотичната спирала да има толку и толку навои и да има такви и такви перформанси. Тој што ги сече спиралите, употребил плазма катер или некој сличен к**ац, за колата да му биде пониска.

Моја препорака, или купи спортски спирали, или остај ја колата на раат. Не си играј играчки.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #902 на: 26 Ноември 2014, 11:50:21 am »
Сечењето не предизвикува хемиска промена кај металот и е разбирливо. Меѓутоа греењето е оштетување на структурата на металот и неговата цврстина. Во ниеден случај не смее да се практикува зошто предизвикува опасност.

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #903 на: 26 Ноември 2014, 11:56:19 am »
Не знам зашто воопшто перцепираш сечени.

Банално кажано, некој инженер ги мислел спиралите да бидат какви што се, всушност употребил интелектуални способности за дотичната спирала да има толку и толку навои и да има такви и такви перформанси. Тој што ги сече спиралите, употребил плазма катер или некој сличен к**ац, за колата да му биде пониска.

Моја препорака, или купи спортски спирали, или остај ја колата на раат. Не си играј играчки.
velestrumf, јас веќе ја имам таква купено една година колата, и по мое мислење мислам дека се сечени, колата е пониска и убаво личи, но нема комфорт, мое прашање е дали ако земам спортски (за да остани спуштена и со лик) ќе се изгуби таа тврдост крутост или неудобно возење од овие сегашните спирали. (а најпаметно мислам дека е , земи стандард спирали, стандард висока, ама па нема да болат бубрезите :) )
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #904 на: 26 Ноември 2014, 12:19:23 pm »
Би требало да имаш поудобна вожња, заради тоа што колегата на претходно наведениот инженер, ги мислел тие спирали за да бидат пониски, а да не губат премногу од перформансите поради тоа. Се разбира дека зависи до кој степен на „нискоќа“ би идел :)

Во разговор со луѓе кои повеќе се разбираат од мене у дотичната проблематика, ми беше гарантирано дека доколку јас ги ставам Eibach Pro-Kit кај мене на Лансерот (-40мм напред, -35мм назад), колата ќе добие лик (нормално нели), но нема да изгуби премногу на комфор, бидејќи спуштањето не е преголемо, ем башка Eibach се меѓу најдобрите фирми во тоа поле. А богами Лансерот е троа повисок, па комотно ќе го „трпи“ тоа спуштање :)

Од друга страна, ми било предложено да зеам шмишајбна (или како и да се вика) у рука и да сецнам круг до круг ипол, пошто нели, то му доџе исто на македонски, и најбитно е да се спушти колата, но јас лично, нити би се нафатил, нити некад би одобрил или препорачал такво нешто.
« Последно менување: 26 Ноември 2014, 12:25:34 pm velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #905 на: 26 Ноември 2014, 14:21:46 pm »
Со сечење на спирали се зголемува можноста тркалото да закачи во крило оптеретено во дупка.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #906 на: 26 Ноември 2014, 15:38:15 pm »
Со сечење спирали се зголемува шансата да се убиеш сам и некој друг во твоја близина.

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #907 на: 26 Ноември 2014, 16:53:22 pm »
како тоа?

повеќе имаш шанси да се убиеш со чамец со стандардни спирали одколку со сечени.


Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #908 на: 26 Ноември 2014, 16:57:23 pm »
И да не е чамец колата, со исечени спирали ќе стане чамец.

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #909 на: 26 Ноември 2014, 17:04:06 pm »
нели помалку кругови за дадена должина ја прават спиралата потврда?

потврди спирали + пониска кола = помал body roll што значи постабилно возило


барем јас така мислам, ако грешам кажете

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #910 на: 26 Ноември 2014, 17:17:23 pm »
Со сечени спирали побрзо ке ги поебиш амортизерите одколку шо ке се отепаш, амортизерите со сечени спирали кај мене издржаја два месеци. Кога ги растурив беа попара, па морав да купам други, зато дома имам 3 комплети амортизери стандард, спуштено и патос :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #911 на: 26 Ноември 2014, 17:33:39 pm »
зато се сечат и амортизерите да го задржат одприлика истио опсег на работа.

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #912 на: 26 Ноември 2014, 18:04:49 pm »
Значи собирање парички и земање coilovers или Eibach Pro-Kit ? Coilovers (спирала и амортизер,) Можи грешам, па колку сакаш да ја спуштиш, или ја вратиш во провбитната висина.
Нека помини зимава сега па напролет ќе видиме можи ќе испадни нешто :D
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #913 на: 26 Ноември 2014, 18:20:03 pm »
Само спирали стај си, кога ќе отидат амортизерите ќе ги смениш и готово.

Отсутен ScarfaceMkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #914 на: 26 Ноември 2014, 18:41:36 pm »
Eibach Pro-Kit кај нас може да се најде?