Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 519245 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44590
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #420 на: 25 Јануари 2014, 01:42:50 am »
Мисли на фабрички пониски веројатно. Не на кратени со сечење :) Се надевам.. :D
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20281
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #421 на: 25 Јануари 2014, 01:51:33 am »
Не не. Мислев ако на фабричките ставиш пониски спирали, колку отприлика од животниот век се крати. :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #422 на: 25 Јануари 2014, 01:51:49 am »
Колку е тоа скратен век?
Наместо на 120.000, ќе ги смениш на 110.000 фабричките.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44590
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #423 на: 25 Јануари 2014, 01:54:41 am »
Од лично искуство, ако колата има повеќе од 70-80.000 поминато, и сакаш да ја спуштиш - најдобро е да ги смениш веднаш и амортизерите.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #424 на: 25 Јануари 2014, 01:55:47 am »
Зошто да не си почекаш некое време да си цркнат? Може и да се изненадиш колку ќе издржат. :) И така проверка е бесплатна било каде и трае 10 минути.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44590
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #425 на: 25 Јануари 2014, 02:03:45 am »
На стилото сменив пружини на 40-50ккм, на 70-80 сменив и амортизери прендницата скокаше и тонеше на подолги вдлабнатини и лежечи полицајци катастрофално  (избрав нешто „поцврсти“). На 166-ката сменив на 130.000, веќе на 150.000 сакав нови амортизери (задниот дел скокаше ко` трамболина, и пак бирав  „поцврсти“). Најубаво е да се сменат веднаш со пружиините. Тогаш со сигурност нема да те очекува разочарување од возењето на спуштено ауто. Тоа е моето искуство. Може не е исто со искуството на останатите :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #426 на: 25 Јануари 2014, 09:05:05 am »
епа сеа не разбирам: aко амортизерот е оптоварен само кога се движи, тогаш испаѓа дека скратени спирали треба да му го продолжат, а не скратат векот??

ајде објаснете поубаво што е фората, комплетно ме збунивте.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44590
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #427 на: 25 Јануари 2014, 09:35:32 am »
Просто кажано, прво целиот клип е сместен подолу во однос на центарот на цилиндерот на амортизерот, движењето му е ограничено поради далеку помалото истегнување на спуштените пружини, па наместо да се движи клипот во 15-тина сантими за да ги дампира вертикалните движења на шасијата, амортизерот треба тоа да го направи во само неколку сантиметри (6-7 да речеме). Притоа компензирајќи за (речиси)истите сили. А тука е и ризикот од удирање на амортизерот во таканаречените „бамп-стопс“, притоа неколкукратно зголемувајќи ги оптеретувањата врз вентилите внатре во амортизерот, или полошо, ако ги нема, да удри клипот во дното на амортизерот и да се оштети многу побрзо. Имаше еден убав текст за тоа, го читав пред десетина години, ама не можам сега да го пронајдам за жал. Воглавно, затоа фабричките спуштени пружини се движат во рамките од 1.5-3 цм спуштање. Не повеќе. Афтермаркет најчесто идат од 3-5 цм, а веќе над 5цм обавезна е промената на амортизери со скратен цилиндер и со поцвртст ребаунд.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #428 на: 25 Јануари 2014, 10:24:43 am »
епа сеа не разбирам: aко амортизерот е оптоварен само кога се движи, тогаш испаѓа дека скратени спирали треба да му го продолжат, а не скратат векот??

ајде објаснете поубаво што е фората, комплетно ме збунивте.
Не е краткоќата туку јакоќата. Јас за исто време и простор ќе те мавнам во рамо и ќе те изместам 5цм. Ако те залупа боксер ќе те измести со повеќе сила. Иницијалното движење на амортизерот со помоќна спирала кога се прибира тркалото нагоре е полесно. Но, што кога ќе заврши дупката и тркалото е во воздух? Со голема сила спиралата го враќа на место тркалото. Заради тоа што го враќа со голема сила, тоа оди надоле (пендулум), па надоре, па надоле, па нагоре. И тоа го дампира амортизерот.

Ајде втора рунда. Ти си амортизерот со раце. Спиралата ја компресираме едната е помека, другата потврда. :) Која полесно ќе ја скрасиш? Таа силната ќе бара повеќе енергија (и доаѓаме до битното) или ИСТО енергија ама во пократок простор. :)

Тркалото набило на тврдата 2цм (и 500N), а на другата набило 5цм (и 500N). И сега тие сакаат да се вратат. Моментот на сила им е различен.

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #429 на: 25 Јануари 2014, 23:33:34 pm »
Jas neznam dali voopsto moite spirali se seceni ili se sportski, bidejki kolata e prilicno poniska za okolu 5 sm od ostanati Golfovi so standard spirali moja pretpostavka e deka se spiralite, Zatoa baram predni spirali za da gi smenam i da dobijam na visina ramnomerno na kolata(vo momentov e poniska prednata strana, zadnaa povisoka = logicki :) ) , no isto taka se prasuvam dali ke treba da gi menvam i zadnite so standard ili ne  ? Koga vozam i nema taka bas meka amortizacija, se osekjaat i najmalite dupcinja po nasite patista :D :) Pozdrav i fala za iznesenite vasi mislenja ;)
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #430 на: 26 Јануари 2014, 00:34:07 am »
е аман де за голф ли е проблем

оди во тетово земи си стандарт спирали,не верувам дека ќе бидат повеќе од 50 евра(зависи за што голф)

иначе висината на колата ја одредува искличуво спиралата,амортизерот нема везе со висината на колата

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #431 на: 26 Јануари 2014, 04:13:01 am »
Za golf 3 se raboti, spusten e po se izgleda na spirali, e sega neznam dali i zadni da mu smenam ili samo na predni, po nekoja si logika , ako e napred spusten ke bidi i nazad ili se lazam  ??? A 50e cetirite ili samo prednite?  ;)
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 912
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #432 на: 26 Јануари 2014, 06:03:46 am »
Најдобро е сите 4 да се заменат, ќе ти биде инаку пониска позади од напред. Башка, ако се сечени, карактеристиките на спиралите се уништени...

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #433 на: 26 Јануари 2014, 11:02:40 am »
чим е за тројка може и за поефтино да се најдат,сите 4 нормално

Отсутен Strujata85

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 249
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #434 на: 26 Јануари 2014, 11:15:20 am »
Mi gi nudese eden od kumanovo covek demek za  1600 novi ? neznam kolku ima logikA  za 1600 den od parce za novi , a so ako mu stavam 4 polovni original od golf nekoj izvadeni ? znaci samo prednite ne idi vo obzir da se smenat, tuku da si gi smenam site cetiri kako so vikate
Живејте го животот, бидејќи има рок на траење . . .