Автор Тема: (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот?  (Прочитано 70310 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
За твоја несреќа сеуште не. Другар ми има пројдено 270.000km на Фокус 1.6 и уште не му се стопиле. Дали има некаков проблем со моторот или до неквалитетот на плинот е штом до сега не му се стопиле?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Пошто бефф прозван, сакам да кажам дека :


Инаку, моето мислење е дека октанскиот број не е мерка, но е добар показател. 

Бидејќи сакате да се дефинира квалитет на бензин, квалитетен за мене е ако има добра калорична вредност, а притоа октанскиот (RON) број да е доволно висок за да може возилото само да одреди кога да се запали горивото, а не тоа да се самозапалува во погрешен момент. :)
Стилото бидејќи има 11,2:1 компресионен однос, многу убаво знае да направи разлика меѓу октанската вредност, иако има под 100кс. Потрошувачката, од друга страна знае да ми биде показател за калоричната вредност на горивото, односно колку  бензин треба за количеството кислород што му го давам на моторот да се претвори во јаглерод диоксид. Ако имам 1000 молекули О2, ми требаат да речеме 200 молекули C8H18, е ако тие 200 молекули се во 1 милилитар, ќе ми троши помалку, а ако се у 1.2 милилитри, ќе ми троши повеќе :)
Отрпилика тоа е тоа. Во идеалниот свет, кога горивото ќе го точиме од цевките на рафинерија, без додатоци и адитиви, би сакал тоа да биде добар дестилат, за да има од довоелно од двете - и октанска вредност и калорична вредност.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Инаку, моето мислење е дека октанскиот број не е мерка, но е добар показател. 

Показател... за што? Немој само „квалитетот“ да ми кажеш пошто ќе станам од бирово, ќе идам до прозор и ќе се џитнам.

Стилото бидејќи има 11,2:1 компресионен однос, многу убаво знае да направи разлика меѓу октанската вредност, иако има под 100кс.

И застава 101 си бара 98 октани, и покрај тоа што има 55 коња.

Од друга страна, калосот ми имаше 75 коња, па не правеше никаква разлика меѓу 95 и 98.

Потрошувачката, од друга страна знае да ми биде показател за калоричната вредност на горивото,

Калоричната вредност паѓа ради нечистотии, ѓубре или вода, не ради ваков-или-онаков октански број. Калоричната вредност нема ТОТАЛНО НИКАКВА ВРСКА со муабетот за октанските броеви.


Во идеалниот свет, кога горивото ќе го точиме од цевките на рафинерија, без додатоци и адитиви, би сакал тоа да биде добар дестилат, за да има од довоелно од двете - и октанска вредност и калорична вредност.

Не може. Без никакви адитиви, бензинот ќе има премал октански број и колата нема уопште да упали. Мора да се ставаат ствари кои ќе ја дигнат точката на самозапалување за да може да работи колата.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
     Ја ништо не тврдам, пошто не сум компетентен за темава - само изнесувам ставови, мислења, заклучоци и тн. од учебници по хемија кои се користат во моментов од релевентни професори при УКИМ Скопје, како и куп други странски трудови и тоа све поткрепено со автори, линкови и тн. Не зборам ни за перформанси, ниту дека со октан бустерите се постигнува истото!
     Ти како и секогаш (не му се обраќам на нашиот мил Гојдуш, туку на филип петти, втори или кој и да е) вечити антагониста на сите, не изнесе никаква поткрепа на твоите ставови, уште не нарече и педерчиња .
     Да, мачно е да се напише нешто, ама форумов е баш за тие што не им е тешко да го споделат своето знаење со останатите. Не коментирам дали се слагам или не со твоите размислувања, ниту пак ја се ставам у улога на протагонист туку за да ти бидат издржани постовите пожелно е да ти бидат поткрепени со линкови, податоци, научни трудови, проекти  или било што друго, а не  е лошо да пуштиш и некој коментар во

http://forum.carclub.mk/index.php/board,11.0.html

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,1364.0.html

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,381.0.html

Поентата ми е: никој не те видел, никој не те знае, на собири те нема, сите постови ти се агресивно напаѓачки... па како сакаш да имаш кредибилитет кога твојот ник го има само у љубовни теми на други форуми

http://forum.kajgana.com/search/8142743/

Темава е (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот !

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Изгледа сте го заборавиле поранешниот Обичен бензин со 86 октани. Нон стоп тропаа вентили, тропањето посебно доаѓаше до израз кога ќе се оптеретеше еластичноста на моторот.


Kaкако и да го дефинирам, квалитетот нема да биде детерминиран со flash point-от!

Квалитетен бензин од 95 октани е оној кој е чист и кој се однесува во согласност со спецификациите: чист бензин, без вода, перут и мочка, чија точка на самозапалување навистина кореспондира со 95 октани.

Квалитетен бензин од 98 октани е оној кој е чист и кој се однесува во согласност со спецификациите: чист бензин, без вода, перут и мочка, чија точка на самозапалување навистина кореспондира со 98 октани.



При исти услови, чистота, без вода и слично, 98 октанскиот секогаш ќе биде подобар од 95.
« Последно менување: 02 Март 2012, 19:05:59 pm Cuore Sportivo »

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Ha ha ha Cuore kaj ti tekna za 86 obicnen benzin :). Se sekjavam moeto Fiko bese takvo 750 na obicen idese. A koga nemase obicen super ama posle iu boks na prestelovanje ventili.
Inace za kvalitetot na gorivoto vlijaat i povekje svojstva de: Oktanski broj, cistota na gorivoto (cesticki i sl), prisustvo na sulfur itn...

A za Ford Focus 1.6 ili 1.8 da imaat problemi so lezistata na ventilite tocno e koga se vozat nad 3500 obrtai na plin. Barem za povekjeto ponovi motori ima opcija da rabotat na plin do 3000 obrtai i posle odi na benzin. Na Lada takvi problemi ne sum imal, na 101/Yugo isto taka.
Mozebi ako motorot se vozi na normalni vrtezi problemite nema da se izrazat tolku.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
@FilipV, Плис не се фрлај, ама за квалитетот мислев :) Кажав „моето мислење“, нема зошто да се фрлаш поради моето мислење :) И пак ќе потенцирам: Не е мерка (значи се согласувам со тебе). Ако додаваш Етил Алкохол (Етанол), ко` што е со новиве директиви, се билда октанската вредност, а горивото е полошо и помалку калорично.

101 си бара 98 октани и тоа оловни, но аголот на палење може да се наштелува и за 95 октанско гориво, и да работи прописно и без да тропаат вентили. Кај мене на стилто тоа го прави ЕКУ-то, а од аголот на палењето многу зависи и снагата што ја произведвува моторот. Со поголема октанска вредност, може палењето да биде покасно, и со тоа работата на моторот да биде пооптимална (изгледај го видеото во моојот пост.) Како што е покажано во видеото, возилата кои се направени за економичност (или повеќето такви малолитарски), не прават разлика помеѓу 95 октански и бензини со погоелма октанска вредност. (како и твојот калос)

За калоричноста го велам истото што го велиш и ти.
Пластично: Колата ми оди полошо со бензин со помала октанска вредност - поради сензорот за детонации кој го ретардира палењето, за да се спречат штетните детонации.
Но, ми троши повеќе со бензин кој има помала калорична вредност без разлика на неговата октанска - поради тоа што го всушност со педалот за гас го регулирам внесот на воздух, а не на бензин во цилиндрите. Горивото се дозира автоматски, за да се врзе сиот внесен кислород. Ако горивото е недоволно калорично, инџекторите ќе се потрудат внесат доволно c8h18 зедно со другите примеси во цилиндрите, за да се согори О2, инаку ламбда сондата ќе каже дека има уште o2, и ќе настане корекција на времетраењето на вбризгување, а со тоа и зголемена потрошувачка.

Тоа е тоа, и нема потреба од фрлање низ прозори, нити сам нити некого друг да фрлаш :).

Етанолот е 108 октани. Но, етанлот има 2/3 помала енергетска вредност во однос на бензинот. Но ова не е бензин, а ако станува збор за бензин од мајка рафинерија роден, сакам тој да биде со повисока октанска вредност. Еднаш во друга тема прашав како е зголемена октанската врендост на Макпетрол бензините, дали е со етанол, или со други „вистински“ појачувачи, сигурно тоа не го прашав затоа што мислам дека е единствен показател октанската вредност за квалитетот на бензинот.
Од друга страна, Бензен (C6H6), компонетна на нашиот „бензин“, ја зголемува октанската врендост и квалитетот на горивото, но со понатамошна екстракција го „вадат“ од бензинот, бидејќи е повреден како хемиски елемент. Исто и толуен и уште некои „убави“ елементи :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
При исти услови, чистота, без вода и слично, 98 октанскиот секогаш ќе биде подобар од 95.

што точно ти значи „подобар“?

се обидувам да те разберам

(не му се обраќам на нашиот мил Гојдуш

треба почесто да му се обраќате оти, како што гледам низ темиве, обично арно вели, поише да му верувате. само ме разочарал со тоа сапуните, али за коли - досега не сум го приметил нешто да утне во теориските принципи.

( вечити антагониста на сите,

ма не, само ударам по популарни митови, стално така праам

не изнесе никаква поткрепа на твоите ставови

напротив, се потрудив да објаснам најдобро што знам. и башка реков ако не е доволно да се допраша

пожелно е да ти бидат поткрепени со линкови, податоци, научни трудови

Линкови кои објаснуваат на долго и широко „што е тоа октански број“ има на интернет толку што мислам дека секој со гугл за пет секунди ќе најде безброј. "what is octane number" и секој може да чита. Мислам, ако баш сакаш ќе пуштам, не ми е проблем!

а не  е лошо да пуштиш и некој коментар во

http://forum.carclub.mk/index.php/board,11.0.html

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,1364.0.html

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,381.0.html

Ааа, пардонирам и ќе корегирам.

Поентата ми е: никој не те видел, никој не те знае,

тоа не би требало да има врска во една дебата. Во дискусијата предмет се нашите ставови и тврдења, а не ние самите како личности.

па како сакаш да имаш кредибилитет кога твојот ник го има само у љубовни теми на други форуми

http://forum.kajgana.com/search/8142743/

:-) хаха не сум знаел за овој filipv од кајгана. иначе таму ми е друг никот. :-)

тоа што сум упорен („агресивен“) обиди се да не го сфаќаш лично. обожавам да разбивам традиционални митови и така сфати го тоа.

Темава е (Не)квалитетни горива и нивното влијание на моторот !

Да, но зарем може да има квалитетна дискусија на таа тема доколку не се расчистени основните поими како „октански број“??
« Последно менување: 02 Март 2012, 22:30:54 pm filipv »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Џиџи, е не се уљандисувај толку де. Не те омаловажувам и немам таква намера. Само ти укажувам дека си во заблуда затоа што мислиш дека октанскиот број означува квалитет. Ете, не ти иде да признаеш во заблуда бев, плус во книгите на баба ти така пишува и не ти иде да да ја порекнеш. Ама не прави контра напади, за исти тим играме...

Елем, неможеш да ги игнорираш европските норми и директиви затоа што тие се репер за она што се подразбира под квалитет, а не учебник по хемија за гимназиско образование од непознато град-државиче во Европа.

Ете и Симо на некој начин се надоврза, и даде прилог на прашањето калорична вредност и октани иако во голема мера веќе беа елаборирани на темава.


@Bugar
Повторно улетуваш со изобилие на деизнформации...Стварно си талент...

A za Ford Focus 1.6 ili 1.8 da imaat problemi so lezistata na ventilite tocno e koga se vozat nad 3500 obrtai na plin.
Вентили не страдаат од обртаи! Страдаат од превисока температура, и тоа на сите мотори со внатрешно согорување! И тоа страдаат издувните вентили! Некои вентили се потолерантни на превисока темепратура, а некои не се.
Бидејќи плинот како гориво при согорување ослободува повеќе топлина(не знам колку точно, ама помеѓу 0 и 10% е бројката, ако знае некој од плинарите нека ме надополни), нормално е издувните гасови да се потопли, па така повеќе да се греат издувните вентили. За да дојде до извитоперување на вентили кои се понеотпорни на прегревање, потребно е еден долг временски период моторот да се вози под терет и во опсег каде ослободува многу голема моќност, близу пикот. Значи збориме за вентили кои не трпат температури повисоки од предвидените и збориме за возење при максимална моќност од интервали пола час или поголеми. Тогаш доколку вентилите се преосетливи на температура, тие ќе се оштетат/искриват/стопат.

Понатаму, не знам за кој Фордов мотор 1.6 се однесуваа клетвите на ЛП и на кои ти Бугар се надоврза. Другар ми има 1.6 16v SOHC 100KS со 270.000km поминати на плин, од кои над 150.000km на отворено со газење над 160km/h на релации Скопје - Белград, Скопје - Лефкада и слични при што доколку имал тој мотор осетливи вентили до сега другар ми катаљарда пати ќе ги преебел.

За мојот мотор L8 Duratec 1.8 1798cc 16v DOHC, како и варијантите од 2.0 и од 2.3 литри точно е дека имаат осетливи издувни вентили. Затоа плинскиот систем има капалка за ладење на вентилите и затоа при големо оптоварување каде плинот како гориво неможе да ја испорача потребната моќност близу пикот, самиот системот уфрла бензин кој покрај тоа што ги надополнува перформансите, воедно и ја намалува температурата во коморите. Тоа не е врзано со бројот на вртежи.

Цитат
Barem za povekjeto ponovi motori ima opcija da rabotat na plin do 3000 obrtai i posle odi na benzin. Na Lada takvi problemi ne sum imal, na 101/Yugo isto taka.
Моторите немаат никакви опции. Опцијата плинскиот систем да се префрли целосно или парцијално на бензин после одреден број на вртежи се должи исклучиво на плинскиот ECU и важи за сите мотори, постари и понови. Притоа таа опција се користи само во комплицирани случаи бидејќи создава нерамномерна работа на моторот, т.е. на зададените вртежи за префрлање се осеќа сецкање. Затоа по дифолт таа опција е исклучена секаде.

Цитат
Mozebi ako motorot se vozi na normalni vrtezi problemite nema da se izrazat tolku.
Нормални вртежи за моторот кој го возам се од лер гас до црвена линија, т.е. од 750 до 6500. Во принцип ретко кога одам над 5500 вртежи каде е и максималната моќност на мојот автомобил, но при акселерација редовно ја цедам до 4500. Немам фобија од неосновани претпоставени проблеми.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Тоа што го слушате при детонации  од согорување на ниско октанско гориво  или преголемо претпалење или сиромашна смеса не се вентилите, туку клиповите.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Тоа што го слушате при детонации  од согорување на ниско октанско гориво  или преголемо претпалење или сиромашна смеса не се вентилите, туку клиповите.
Така е, ние си го викаме погрешно. Јас ќе се исправам, само немам соодветен термин за  „engine knock" или „engine pinging".


При исти услови, чистота, без вода и слично, 98 октанскиот секогаш ќе биде подобар од 95.



Ако едниот е 98 октани, а другиот е 95 - не се исти условите :) Нешто е различно во хемискиот состав. Генерално, ако се работи за бензин „од мајка рафинерија“ ова е точно. Но, ако му тртнат Етил Алкохол (европските директиви викаат дека ќе треба Е10 - 10% алкохол да возиме во блиска иднина, иако ја не сакам), тогаш октанската вредност ќе се зголеми, а калоричната вредност ќе се намали.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Таман работа да ги игнорирам европските норми, напротив потполно се слагам со нив! Поентата ми беше да потенцирам дека во нив никаде не се нагласени тие 29МЈ/L, ниту пак контролата за квалитет на горивата ги испитува истите. И повеќе од јасно ми е какво им е значењето, ама дискусијата беше квалитет на горивата и како единствена мерка стои октанскиот број. Енергетската вредност секако е пресудна за снагата на моторот, а не октанскиот број.  

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
A бе тетка Вики Педофилката , знае се'..... ;D


http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
И доо какви сознанија и клучни резултати дојдовте?
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.